Little Nightmares II

Robot
Little Nightmares II

Skolan är och var ett helvete för många. I Little Nightmares II dras det till sin spets.

#bandai-namco, #little-nightmares-ii, #tarsier-studios


Medlem

Little Nightmares 1 är gratis till Steam via denna länk:

https://store.bandainamcoent.eu/it/product/437905/little-nigh...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Det står; PC, Xbox och Playstation och inte Switch i rubriken. Det kommer ju tydligen till Switch, det står i texten i slutet. Tänkte bara nämna det ifall ni vill åtgärda.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Little Nightmares 1 är gratis till Steam via denna länk:

https://store.bandainamcoent.eu/it/product/437905/little-nigh...

Ooooh tack för länken!
Länge vart sugen på att testa det.
Finns det någon hake? 🙄😅

Medlem

¨Kan man köra coop tillsammans med någon eller är det bara med AI?

Medlem
Skrivet av SlimJim:

Ooooh tack för länken!
Länge vart sugen på att testa det.
Finns det någon hake? 🙄😅

Verkar ta 24 timmar innan man kan få koden via mail. Tråkigt nog.


signatur

- Gigabyte Z390M - Gainward RTX 3070Ti - Intel Core i9-9900K with NZXT X73 360mm - 32GB HyperX Predator/Fury 3200Mhz - 750w +80 Platinum - 500GB WD blue SSD - 512GB Samsung M.2 - 1TB Samsung 970 Evo M.2 -
- HyperX Alloy Elite RGB - HyperX Cloud II - HyperX Pulsefire Haste - HyperX Fury S XL -
Acer Nitro XV322UX IPS 270hz 1440p - AOC CQ32G1 144hz 1440p
- Svive Altair Gaming Desk - Svive Gemini DarkGrey Gamingchair -

It's not a lake, it's an ocean

Jag gillade verkligen det första spelet och kommer såklart även att köpa detta. Gillade hur feberaktigt och deformerat allt kändes. Jag minns att jag i min recension angående fienderna skrev att "två av dem för tankarna till mardrömsmodeller av Werner & Werner".


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Stripe:

¨Kan man köra coop tillsammans med någon eller är det bara med AI?

Tyvärr är det enbart singelplayer. Hade också gärna sett ett co-op läge, det hade varit grymt kul i soffan med polarna.

Medlem

Är det någon som har någon koll på spelets lore? Jag kan inte se hur det går ihop med ettans slut och hur 2an ser ut att vara

1
Skriv svar