Svenska Massive ska göra open world-spel – i Star Wars-universumet

Gnällkuk

Haha


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av memorycard:

Jag skulle vilja ha en fortsättning på star wars jedi fallen order. Tokdiggade det och ändå fanns det en massa att förbättra. Men ja, vill ha mer med samma gäng.

Helt klart bästa SW spel på länge!
Tror det dags att spela om det.

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Jag tänker mest: måtte det INTE bli en looter-shooter!

Jag känner dock lite hype för en Star Wars looter-shooter liknande Division. Men jag tror inte det blir ett sådant spel.

Medlem

Hoppas jag har fel för jag är oerhört törstig efter ett ordentlgit open world SW med RPG Inslag men tror knappast ubisoft kommer göra star wars bättre än EA.

Fantastiska nyheter för Malmö och svensk spelutveckling!

Inaktiv
Skrivet av GenitaliskaGardet:

Fantastiska nyheter för Malmö och svensk spelutveckling!

Håller med! Rätt tunga IP hos svenska utvecklare nu Star Wars samt Avatar hos Massive och bara för någon dag sen fick vi reda på att Machine Games ska utveckla Indiana Jones. Skitkul!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Imperie-propaganda!

Rebellerna är onda! One vision one purpose! Peace through power!

Bonus poäng för de som förstår referensen

Medlem

Det blir säkert inställt men om inte blir det säkert bra men tråkigt.

Medlem

Hoppas nu bara att dom inte gör ett Division med star wars skin. Som Ubisoft gör med alla sina spel nuförtiden, samma spel i princip med olika story och skins. Som Assasins creed och far cry, samma spelmekanik i princip med olika skins och story...


signatur

"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."

Medlem
Skrivet av Gandy:

Hoppas nu bara att dom inte gör ett Division med star wars skin. Som Ubisoft gör med alla sina spel nuförtiden, samma spel i princip med olika story och skins. Som Assasins creed och far cry, samma spelmekanik i princip med olika skins och story...

Skulle gärna se ett SW-spel som är uppbyggt på samma sätt som de senaste Assassin’s Creed-spelen.

Medlem
Skrivet av vamp:

Skulle gärna se ett SW-spel som är uppbyggt på samma sätt som de senaste Assassin’s Creed-spelen.

Ok, då går våra åsikter isär där. Jag tycker att Assasins Creed spelen blir ganska snabbt tråkiga just på grund av hur dom är uppbyggda.


signatur

"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."

Hoppas på ett single player-RPG.

Avstängd
Skrivet av vamp:

Skulle gärna se ett SW-spel som är uppbyggt på samma sätt som de senaste Assassin’s Creed-spelen.

Ja det skulle nog bli otroligt bra!


signatur

PS5 och inget annat.

123
Skriv svar