Sista dagen för insamlingsbössan hos Barncancerfonden - 600 ifrån 170 000 kr!

Robot
Sista dagen för insamlingsbössan hos Barncancerfonden - 600 ifrån 170 000 kr!
Medlem

170 000 - Hoppas vi når den milstolpen med sista timmarna då.
Men ändå, j**lar vilken insamling och rekord det blivit med auktionerna.

Vilket jobb ni gjort och alla som varit med och donerat samt budat ska ha en eloge!
Detta är varför vi älskar FZ ❤


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Taskman:

170 000 - Hoppas vi når den milstolpen med sista timmarna då.
Men ändå, j**lar vilken insamling och rekord det blivit med auktionerna.

Vilket jobb ni gjort och alla som varit med och donerat samt budat ska ha en eloge!
Detta är varför vi älskar FZ ❤

Ja, oavsett om vi kommer över så är det helt sjukt bra. Och kan bara hålla med, Detta är varför vi älskar FZ ❤


signatur
Medlem

Och där var vi över 170 000 kr. Uppesittarkvällen var riktigt underhållande och jag och sambon slängde in 2k då för att bidra. Helt sjukt att det är så mycket pengar som vi kan samla in på en sådan här tillställning. Ser fram emot nästa gång redan nu!

Fragzone Fredag är ett stående inslag i ens liv sedan länge, fortsätt i samma anda!
Mitt första inlägg på fz! Jippi!

Backloggens befriare

<3


signatur

Ad hoc addendum

Inaktiv

Funderar som ett roligt sidoprojekt att ta 500kr och investera dom, sen i slutet på året så ger jag allt till insamlingen. Men för den goda sakens skull så bidrar jag med 500kr oavsett om det mot all förmodan nu skulle gå åt fanders:).

Det positiva är ju att jag skulle våga mig på större risker än mina vanliga investeringar.

Och fan va bra jobbat med insamlingen!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Lagers:

Och där var vi över 170 000 kr. Uppesittarkvällen var riktigt underhållande och jag och sambon slängde in 2k då för att bidra. Helt sjukt att det är så mycket pengar som vi kan samla in på en sådan här tillställning. Ser fram emot nästa gång redan nu!

Fragzone Fredag är ett stående inslag i ens liv sedan länge, fortsätt i samma anda!
Mitt första inlägg på fz! Jippi!

Fasiken vad fint! Folk har bidragit med så otroligt mycket, snittet är liksom en bit över 400 kr per person i bössan. Och välkommen

Skrivet av anon_326114:

Funderar som ett roligt sidoprojekt att ta 500kr och investera dom, sen i slutet på året så ger jag allt till insamlingen. Men för den goda sakens skull så bidrar jag med 500kr oavsett om det mot all förmodan nu skulle gå åt fanders:).

Det positiva är ju att jag skulle våga mig på större risker än mina vanliga investeringar.

Och fan va bra jobbat med insamlingen!

Åh. det faktiskt kul! Skulle vilja komma igång med aktier men detta skulle kunna vara kicken.


signatur
Skägg.
10 Chambers

Tråd rensad på strunt.


signatur
Medlem

Börjar närma sig 200k med stormsteg, bara 11k kvar


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem
Skrivet av matt76:

Börjar närma sig 200k med stormsteg, bara 11k kvar

Helt sinnes! Hur ska vi kunna bräcka detta nästa gång.. @Carl Johansson-Sundelius får nog hitta på något rejält.

"Praise the lord and our saviour Chtu... uhmm FZ givetvis!" ❤


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av matt76:

Börjar närma sig 200k med stormsteg, bara 11k kvar

Det är Barncancerfonden som har börjat uppdatera bössan med beloppen från Tradera, men det hade såklart varit fint!


signatur
Medlem
Skrivet av anon_326114:

Funderar som ett roligt sidoprojekt att ta 500kr och investera dom, sen i slutet på året så ger jag allt till insamlingen. Men för den goda sakens skull så bidrar jag med 500kr oavsett om det mot all förmodan nu skulle gå åt fanders:).

Det positiva är ju att jag skulle våga mig på större risker än mina vanliga investeringar.

Och fan va bra jobbat med insamlingen!

gör en tråd om det om du bestämmer dig för att investera, kan nog få en del intresserade!

Inaktiv
Skrivet av superlim:

gör en tråd om det om du bestämmer dig för att investera, kan nog få en del intresserade!

Ligger ett steg före;)

https://www.fz.se/forum/trad/443007-insamling-till-barncancer...

Medlem

haha, får hoppas man är mer uppmärksam när det gäller investeringarna

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Taskman:

Helt sinnes! Hur ska vi kunna bräcka detta nästa gång.. @Carl Johansson-Sundelius får nog hitta på något rejält.

"Praise the lord and our saviour Chtu... uhmm FZ givetvis!" ❤

Organförsäljning?


signatur
1
Skriv svar