Massives Star Wars-spel är ett "story-driven open-world game"

Medlem

Tror betydligt mer på detta än om de gjorts av någon av Ubis Assasins Creed utvecklare, eller i någon av de motorerna. Massive har ändå visat framfötterna både vad gäller content och tekniskt med Snowdrop, jag tror de kan leverera något extra om ett par år.

Medlem

The Division har aldrig lockat mig med sin spelvärld, dock skulle jag definitivt vara intresserad av ett motsvarande spel i Star Wars-skrud. Det behöver varken innehålla Jedi eller Sith, ge mig andra karaktärer och deras berättelser.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Kan nog bli bra, jag gillade mad max spelet dom gjorde trots att det hade sina flaws.
Hoppas lite på att man får vara en bounty hunter eller nått och inte en jedi

Medlem

Varför inte Star Wars Galaxy 2.0?
Det jag gillade med det var att allt inte bara handlade om XP grind.
Man kunde ha rymdskepp, man kunde sätta ut mineral harvesters, hänga på cantinan eller inreda sitt eget hus.
Möjligheterna var ganska många.

Medlem

Fyfan vad gött. Snowdrop-motorn är ju helt fantastisk i Division. Det kommer bli riktigt kul att se vad de kan göra med ett nytt IP (för massive) i den motorn. Jag tycker om single-player i Division med end game var lite för mycket loot loot shoot. Förhoppningsvis kan de även utveckla den biten lite.

12
Skriv svar