Grotta ner dig i Outriders pc-inställningar i ny video

Robot
Grotta ner dig i Outriders pc-inställningar i ny video

People Can Fly går all in PC Master Race vad det gäller konfigurationsmöjligheter.

#outriders, #systemkrav


Medlem

Var är videon/Trailern?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Ankh:

Var är videon/Trailern?

Dagens curlade ungdom!


signatur
Medlem

Har inte riktigt varit så taggad på spelet tidigare men jäklar vilken stabil PC Features-video, det gjorde definitivt att man fick upp ögonen lite för spelet. Vissa utvecklare hade kunnat lära sig ett och annat av denna videon.

Medlem

Oh, genomtänkt ser det ut som. Jag ser fram emot spelet!

Påminner lite om Anthem, men det här verkar kunna erbjuda en mycket bättre co-op upplevelse (jag var dock en av dem som faktiskt uppskattade Anthem).

Medlem
Skrivet av B-itta:

Oh, genomtänkt ser det ut som. Jag ser fram emot spelet!

Påminner lite om Anthem, men det här verkar kunna erbjuda en mycket bättre co-op upplevelse (jag var dock en av dem som faktiskt uppskattade Anthem).

Ser verkligen fram emot detta. Blir köp på Stadia för mig så mina kompisar får spela det vart dom vill. Gillade också Anthem och ser fram emot 2.0

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Tack tack!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Att det kommer demo är riktigt schysst. Då kan man bestämma sig om det är något man gillar eller inte.

Inaktiv

Ser riktigt bra ut, men vilken edgelord design det var på gear och vapen.

Medlem

Den här videon från november 2020 ger mer info om post-campaign/endgame.

1
Skriv svar