Fallout 76-milis avstängd av Facebook – igen

Robot
Fallout 76-milis avstängd av Facebook – igen

Går nu till Discord istället.


Medlem

FAcebooks AI går bananas och kan inte skilja på verklighet och fiction


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

FAcebooks AI går bananas och kan inte skilja på verklighet och fiction

Jag vet att det är en trött tanke men jag kan inte låta bli att undra hur långt vi har kvar till SkyNET

Medlem
Skrivet av Nocternity:

Jag vet att det är en trött tanke men jag kan inte låta bli att undra hur långt vi har kvar till SkyNET

Med tanke på hur extremt simplistisk den är i nuläget, så är det vääääääldigt långt bort, skulle jag säga.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Nedrans busungar!! *angrysmiley*

Redaktör
Skrivet av Dunder:

Med tanke på hur extremt simplistisk den är i nuläget, så är det vääääääldigt långt bort, skulle jag säga.

Den kanske har samma intelligensdämpande funktion som Wheatley i Portal 2.


signatur
Medlem

Varför folk använder facebook fortfarande är fan en gåta.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av Er1kssoN:

Varför folk använder facebook fortfarande är fan en gåta.

Hade gärna själv lagt ner Facebook, men det finns ännu inget riktigt substitut för det, tyvärr.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Er1kssoN:

Varför folk använder facebook fortfarande är fan en gåta.

Använder det bara till att skapa event eller ta del av dem Annars hade jag nog kunna låta bli.


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av Nocternity:

Jag vet att det är en trött tanke men jag kan inte låta bli att undra hur långt vi har kvar till SkyNET

Microsoft kanske skapar en ai i deras .NET framework sky.NET


signatur

IDKFA

Redaktör
Skrivet av Er1kssoN:

Varför folk använder facebook fortfarande är fan en gåta.

Det är ett effektivt verktyg för att nå väldigt många människor.


signatur
Medlem
Skrivet av mrFluffy:

Microsoft kanske skapar en ai i deras .NET framework sky.NET

Kanske det som är Cyberdy.. förlåt Microsofts bakomliggande tanke med .NET? Att vi som utvecklar i det sprider dess kod över en massa system världen runt tills dess att Bill "Open The Gates" och tar över världen?

Ska man se nåt positivt i det skräckscenariot så vore det åtminstone bättre än dom fyra senaste filmerna....

Medlem
Skrivet av Er1kssoN:

Varför folk använder facebook fortfarande är fan en gåta.

Hade gärna låtit bli.
Tyvärr tjänar jag personligen lite brödföda med hjälp av facebook och dessutom äger jag en Oculus Quest så jag "loggar in" på facebook dagligen.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv
Skrivet av Er1kssoN:

Varför folk använder facebook fortfarande är fan en gåta.

Använder Messenger till att snacka med folk, det är väl allt.

Medlem

Jag tänkte skapa en "STOP the STEAL!!!"-grupp mot prishöjningen av mjölk på Fb och kommer skrika " censure!" som ett litet barn ifall någon algoritm stoppar min yttrandefrihet i ett forum där jag enbart får skriva ifall jag följer ägarnas riktlinjer.

Medlem
Skrivet av Molotov:

FAcebooks AI går bananas och kan inte skilja på verklighet och fiction

Inte 72 miljoner amerikaner heller, såatte...

Medlem

Vad gör den gruppen då?

Skribent
Skrivet av anon_306295:

Använder Messenger till att snacka med folk, det är väl allt.

Håller du på med någon sport, eller håller barnen på med någon sport kan du ge dig fan på att tider och liknande finns på fb i olika grupper. Tiderna må vara, men det är mer kritiskt om träningar ställs in eller flyttas, den infon finns oftast ingen annanstans nuförtiden.


signatur

"Writer and Fighter"

Inaktiv
Skrivet av Johlor:

Håller du på med någon sport, eller håller barnen på med någon sport kan du ge dig fan på att tider och liknande finns på fb i olika grupper. Tiderna må vara, men det är mer kritiskt om träningar ställs in eller flyttas, den infon finns oftast ingen annanstans nuförtiden.

Sant, sånt kollar jag också.

ELF
Medlem
Skrivet av Witchfinder:

Vad gör den gruppen då?

Spelar Fallout-76


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av ELF:

Spelar Fallout-76

Nån särskild inriktning på sitt spel?

ELF
Medlem
Skrivet av Witchfinder:

Nån särskild inriktning på sitt spel?

*Rycker på axlarna*


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Kan tipsa varmt om MEWE istället, mindre käbbel med PK fjollor och annat skit. Funkar kalas. Har mer eller mindre samma funktioner som Facebook.

Medlem
Skrivet av karlstrom1981:

Kan tipsa varmt om MEWE istället, mindre käbbel med PK fjollor och annat skit. Funkar kalas. Har mer eller mindre samma funktioner som Facebook.

Ja, sajten med enbart anti-vaxxers, konspirationsteorier och Trumpfans.... Ser inte hur den någonsin kommer konkurrera med Facebook på någon seriös nivå


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Ja, sajten med enbart anti-vaxxers, konspirationsteorier och Trumpfans.... Ser inte hur den någonsin kommer konkurrera med Facebook på någon seriös nivå

Vad bra att det fortfarande finns nyttiga idioter då

Medlem
Skrivet av karlstrom1981:

Vad bra att det fortfarande finns nyttiga idioter då

Så länge dessa håller sig till skumma plattformar som "mewe" så är det väl okej


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Så länge dessa håller sig till skumma plattformar som "mewe" så är det väl okej

Ja för ni kommer vara ganska ensamma till slut på era "Icke skumma" plattformar snart. Så kan ni debattera helvetet ur varandra där.

Medlem
Skrivet av karlstrom1981:

Ja för ni kommer vara ganska ensamma till slut på era "Icke skumma" plattformar snart. Så kan ni debattera helvetet ur varandra där.

Vilka är "ni"?

Du menar de tre miljarder Facebook-användarna?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

1
Skriv svar