The Division 2 Söker folk till Clan

Medlem
The Division 2 Söker folk till Clan

Tjena jag söker lite folk att spela The division 2 med. Startat en svensk clan men svårt att hitta folk där inne. En äldre gamer som är sugen på raids allt ebd game content. Är ni intresserade hör av er så adda jag er så plöjer vi end game tillsammans

Inaktiv

Kommer antagligen starta upp Division 2 ikväll för första gången på ett tag. Tänkte starta om men har 1 karaktär som är i end game.

Återkommer!

Tillägg: Kommer inte ihåg mitt ubi-namn då jag blev hackad (?!) för en vecka sedan, och han bytte till sitt namn. Och man kan inte byta tillbaka förrän efter 30 dagar (?!). Dagens i-landsproblem..

Medlem
Skrivet av anon_326114:

Kommer antagligen starta upp Division 2 ikväll för första gången på ett tag. Tänkte starta om men har 1 karaktär som är i end game.

Återkommer!

Tillägg: Kommer inte ihåg mitt ubi-namn då jag blev hackad (?!) för en vecka sedan, och han bytte till sitt namn. Och man kan inte byta tillbaka förrän efter 30 dagar (?!). Dagens i-landsproblem..

Det är ok bara säg till. Gjorde samma startade om även jag har en lv 30 gubbe ville komma in i det igen. Så är lv 12 eller något

Medlem

Tjenare, adda mig om du vill, uplay nick: retro1236


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Jag har precis börjat spela. Min första genomspelning och är lvl 10 nu.
Adda Alexandro900 så kan jag vara med när jag är i end game

Inaktiv

Fortsättning på dagens i-landsproblem. Hittade vilket spel ryssen hade spelat på mitt konto, Divison 2! Och självfallet som den trevliga gästen han var så raderade han mina karaktärer, vilken stjärna!

Aja hade ändå tänkt starta om men lite bitter är jag.

Just det och "Faisal-1980" heter jag visst nu!

Medlem

Vilken plattform? Och är det crossplay?

Medlem
Skrivet av anon_326114:

Fortsättning på dagens i-landsproblem. Hittade vilket spel ryssen hade spelat på mitt konto, Divison 2! Och självfallet som den trevliga gästen han var så raderade han mina karaktärer, vilken stjärna!

Aja hade ändå tänkt starta om men lite bitter är jag.

Just det och "Faisal-1980" heter jag visst nu!

Står du redan är i en clan när jag adda dig

Medlem
Skrivet av Lirilesh:

Vilken plattform? Och är det crossplay?

pc och nej tyvärr bara pc och stadia

Inaktiv
Skrivet av caze21:

Står du redan är i en clan när jag adda dig

Fixar det senare! Har jag inte kollat upp än, återkommer!

Medlem

Är ni aktiva?
Drog igång division 2 för par dagar sen och spelar gärna med lite fler folk.

Medlem
Skrivet av caze21:

Tjena jag söker lite folk att spela The division 2 med. Startat en svensk clan men svårt att hitta folk där inne. En äldre gamer som är sugen på raids allt ebd game content. Är ni intresserade hör av er så adda jag er så plöjer vi end game tillsammans

Vad heter clanen så jag kan hitta dig?

Medlem

Är intresserad av att gå med i en clan i division 2. Med särskilt tryck på äldre.
Ligger på nivå 30 har kört solo, vore kul att spela via clan.

Medlem
The Division 3 söker folk till Clan
Skrivet av caze21:

Tjena jag söker lite folk att spela The division 2 med. Startat en svensk clan men svårt att hitta folk där inne. En äldre gamer som är sugen på raids allt ebd game content. Är ni intresserade hör av er så adda jag er så plöjer vi end game tillsammans

Är intresserad av att gå med i en clan i division 2. Med särskilt tryck på äldre.
Ligger på nivå 30 har kört solo, vore kul att spela via clan.

Medlem
Skrivet av anon_326114:

Kommer antagligen starta upp Division 2 ikväll för första gången på ett tag. Tänkte starta om men har 1 karaktär som är i end game.

Återkommer!

Tillägg: Kommer inte ihåg mitt ubi-namn då jag blev hackad (?!) för en vecka sedan, och han bytte till sitt namn. Och man kan inte byta tillbaka förrän efter 30 dagar (?!). Dagens i-landsproblem..

Är intresserad av att gå med i en clan i division 2. Med särskilt tryck på äldre.
Ligger på nivå 30 har kört solo, vore kul att spela via clan. PC

Medlem
Skrivet av Akir8284:

Är intresserad av att gå med i en clan i division 2. Med särskilt tryck på äldre.
Ligger på nivå 30 har kört solo, vore kul att spela via clan. PC

Vi är ett antal svenskar som kör i Swedish Match. Blandad ålder. Välkommen!

Medlem

Hej.

Plitade in detta på Sweclockers igår ^^ :

Är en återvändande spelare till Tom Clancy's The Division 2 PC. Lirade som tusan 1an men har nu lirat 2an i ca 3 månader.

Är på jakt efter en aktiv svensk klan för mig och mina två vänner. Vi är väldigt aktiva och kör raid etc. Allt är av intresse.

Det vi kommer bidra med är kunskap och jäkligt god stämning.

+18

Hojta till om du har något som du tror skulle kunna passa oss!

Ha det bäst!


signatur

//WOLL3

Medlem
Skrivet av anon_326114:

Kommer antagligen starta upp Division 2 ikväll för första gången på ett tag. Tänkte starta om men har 1 karaktär som är i end game.

Återkommer!

Tillägg: Kommer inte ihåg mitt ubi-namn då jag blev hackad (?!) för en vecka sedan, och han bytte till sitt namn. Och man kan inte byta tillbaka förrän efter 30 dagar (?!). Dagens i-landsproblem..

Gör en ticket så hjälper supporten dig, skedde mig för länge sedan också (sedan dess alltid haft 2fa auth)

Gnällkuk

Lite kul att spelet fortfarande lever ändå


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Någon som lirar detta spel än ? någon klan

Medlem
Skrivet av caze21:

Någon som lirar detta spel än ? någon klan

PC? Geeks-klanen finns fortfarande, men det är inte speciellt mycket aktivitet just nu. Blir säkert mer aktivitet när TU17 eller Season11 släpps om x antal veckor.

Finns på Geeks discorden discord.geeks.se och Division 2 kanalen.

Roadmap - season 10 tar slut om 1 vecka.

Medlem

Jag gjorde en klan ni kan väl adda mig i spelet heter Case__21.

Medlem

Är utan klan helt plötsligt då den lades ner. Söker en klan för PS4. Några tips? Är mer casual spelare och spelar då och då.

1
Skriv svar