Little Nightmares 2-demo till konsoler ute nu - och ettan är gratis

Robot
Little Nightmares 2-demo till konsoler ute nu - och ettan är gratis
Medlem

Spelat igenom första och nu demot för 2an. Medan jag spelar finner jag mig själv tänkandes
-Varför spelar jag ens detta?

Sjukt obehagligt, äckligt, läskigt...

Men ändå så mysigt, fint, underhållande...

Mina känslor är blandade, men kan inte sluta spela. Ser bara fram emot mer!

Medlem

Stod inget om ps5, antar att det lär finnas där med? men att det kanske är ps4 versionen? Kommer kunna kika ikväll efter jobbet, sjukt sugen!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Inaktiv

Riktigt bra karaktärsdesign i detta spelet.

dyb
Medlem

förstår någon hur man kommer fram till att visa steam-nyckeln på Bandai Namcos sida när man klickat hem 1an?

Medlem
Skrivet av b0ne:

Stod inget om ps5, antar att det lär finnas där med? men att det kanske är ps4 versionen? Kommer kunna kika ikväll efter jobbet, sjukt sugen!

Yes, jag såg den på Platystation Store tidigare idag på min PS5:a. Dock låg den som "PS4 version". Vet inte om det kommer en PS5 version med lite nytt next-gen kul (typ någon häftig implementation med dualsense kontroll grejen)? Någon som vet?

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Yes, jag såg den på Platystation Store tidigare idag på min PS5:a. Dock låg den som "PS4 version". Vet inte om det kommer en PS5 version med lite nytt next-gen kul (typ någon häftig implementation med dualsense kontroll grejen)? Någon som vet?

Tyvärr är det last gen. En next gen version kommer senare under 2021 när jag gick in och läste om spelet.

Medlem
Skrivet av dyb:

förstår någon hur man kommer fram till att visa steam-nyckeln på Bandai Namcos sida när man klickat hem 1an?

Förstår heller inte. Följer instruktionerna, men nyckeln dyker inte upp.
Tror det är något fel på sidan.

Medlem

Letade ganska länge också innan jag snubblade över detta på deras sida...

"Due to high demand, there may be a few hours delay between your order and delivery of the key to your account."

Så jag antar att nyckeln skickas i nått separat mail senare.


signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

Inget nytt mail men nu när jag följde länken "> My Products" i början av mailet så kan jag klicka fram en key.


signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

Är det 4K60 HDR på konsoler?

Mitt 670 från 2012 kunde maxa det med 60 frames i 1080p, så det lär gå att få till det.

Härlig stämning men vet ej om jag skulle orka ta mig igenom, platform blir snabbt tråkigt. Sen är detta sjukt långsamt. CO-OP är intressant dock.

Medlem
Skrivet av gorm:

Inget nytt mail men nu när jag följde länken "> My Products" i början av mailet så kan jag klicka fram en key.

Det här funkade, tackar!

Inaktiv
Skrivet av Megagurra:

CO-OP är intressant dock.

På tal om?

NuZ
Testpilot
Skrivet av anon_119148:

På tal om?

2an har co-op


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av NuZ:

2an har co-op

Såvitt jag vet har Little nightmares 2 inte co-op. Däremot två karaktärer varav den andra är datorstyrd. Även Steam sidan skriver endast single-player.

NuZ
Testpilot
Skrivet av Djavulen:

Såvitt jag vet har Little nightmares 2 inte co-op. Däremot två karaktärer varav den andra är datorstyrd. Även Steam sidan skriver endast single-player.

Co-op med AI


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Inaktiv
Skrivet av NuZ:

Co-op med AI

Isf kommer du gilla t ex Fallout 4 Mycket ”co-op” där

NuZ
Testpilot
Skrivet av anon_119148:

Isf kommer du gilla t ex Fallout 4 Mycket ”co-op” där


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

1
Skriv svar