Star Wars Battlefront 2 gratis på Epic Store i en vecka

Robot
Star Wars Battlefront 2 gratis på Epic Store i en vecka

Och ett roguelike står också på menyn.

#battlefront-2, #epic, #gratis


Medlem

Kanske värt att förtydliga att Crying Suns finns tillgängligt för nedladdning nu denna vecka.

Medlem

Med en gåva i taget "köper" vi er gamersjäl
Underligt att ingen focus läggs på detta när man sedan länge diskuterat Kina när det gäller 5g eller tiktok i USA?
Och nej tack, hoppar nu också


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem
Skrivet av cb99:

Med en gåva i taget "köper" vi er gamersjäl
Underligt att ingen focus läggs på detta när man sedan länge diskuterat Kina när det gäller 5g eller tiktok i USA?
Och nej tack, hoppar nu också

Eller så tackar man för att det är gratis utan att köpa mer saker på Epic Store

Medlem

Damn! Jag hade tänkt köpa detta i höstas men avstod för att det är ju ändå EA trots allt. Blir att testa nu i alla fall!

Medlem

WOW, nice! Går det att köra singel player eller är det bara multi?

Medlem
Skrivet av cb99:

Med en gåva i taget "köper" vi er gamersjäl
Underligt att ingen focus läggs på detta när man sedan länge diskuterat Kina när det gäller 5g eller tiktok i USA?
Och nej tack, hoppar nu också

Genuint intresserad av vad du menar. Har jag missat något?

Medlem
Skrivet av A1200G:

WOW, nice! Går det att köra singel player eller är det bara multi?

En liten SP kampanj vill jag minnas att det finns.


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Rätt kul SP kampanj


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av Flower Knight:

Genuint intresserad av vad du menar. Har jag missat något?

Läs användaravtalet, när du installerar Epic Games Launchern så går med på att konverterar till kommunismen och att du skall hjälpa Kina under den kommande invasionen.

Medlem
Skrivet av filbunke:

Läs användaravtalet, när du installerar Epic Games Launchern så går med på att konverterar till kommunismen och att du skall hjälpa Kina under den kommande invasionen.

Fasen också!
Blir som i South Park

Medlem
Skrivet av baxtex:

Damn! Jag hade tänkt köpa detta i höstas men avstod för att det är ju ändå EA trots allt. Blir att testa nu i alla fall!

EA är onda, men Epic OK?
Syntax error.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

EA är onda, men Epic OK?
Syntax error.

Det sa han ju inte direkt. Men nu är det gratis, och varken Epic eller EA ser några pengar, så det är väl positivt tänker jag.

Medlem

Men man lär fortfarande öppna upp det i EA Origin (EA desktop?) för att kunna spela det. Jag har det där iaf och har svårt att tro att de bygger bort den launchern då mycket med att spela i party, bjuda in vänner, rapportera fusk, etc sker via EAs gränsnitt. Jag misstänker dock att EA sneglar mer och mer på andra plattformar nu efter de släppte sina saker på Steam. Star Wars Squardrons har ingen direkt integration till Origin, men det är också ett av deras senaste spel.


signatur

Tack för visat intresse!

Gnällkuk
Skrivet av cbird:

Men man lär fortfarande öppna upp det i EA Origin (EA desktop?) för att kunna spela det. Jag har det där iaf och har svårt att tro att de bygger bort den launchern då mycket med att spela i party, bjuda in vänner, rapportera fusk, etc sker via EAs gränsnitt. Jag misstänker dock att EA sneglar mer och mer på andra plattformar nu efter de släppte sina saker på Steam. Star Wars Squardrons har ingen direkt integration till Origin, men det är också ett av deras senaste spel.

Stämmer


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Gnällkuk

Precis börjat lira det där gratisspelet på egs, verkar riktigt lovande. Kört någon timme hitintills


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Mirage:

EA är onda, men Epic OK?
Syntax error.

Jag tycker konkurrens är bra, lägre priser för alla.

Medlem

Spelet har inte återhämtat sig "något" utan ganska rejält väl skulle jag benämna det som, detta är mer eller mindre go-to Star Wars spelet alla fans lirar om de vill lira ETT Star Wars spel nu.... Bara av att titta på Steamcharts så ser man att spelet är rätt aktivt, och det är inte hela storyn, finns de som enbart har spelet via Origin också, rätt populärt nu och ett respekterat spel av fansen nu även om launchen av spelet var bedrövlig.

Medlem

var längesen jag lirade, men minns att spelet innehåller väldigt mkt av dice sämsta level design.
deras sämsta kartor enligt mig är när hela striden hamnar i en enda smal chokepoint och 64 spelare står och granat spammar helt hjärndött.

så passa på och greppa det när det är gratis, krävs tyvärr inte många timmar innan man tröttnar enligt mig

Medlem

Skulle inte ens röra detta spel med tång. De får betala mig minst 10000 spänn för att spela detta skräp.

Ogillar multplayer spel. Tycker det är tråkigt att bara springa runt på samma banor och skjuta folk. Kan förstå varför folk tycker det är kul. Det är snabbt, enkelt. Man kommer till gameplay fortare och det är mer utmanade mer riktiga spelare. Jag behöver dock en narrativ hook. Nåt som förankrar mig i världen med en bra story och level design. Coop är bättre.

RE7 och Nya Prey som kom ut 2017 är några av mina favorit spel. Singelplayer spelare for life.


signatur

Den som vet vet.

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Skulle inte ens röra detta spel med tång. De får betala mig minst 10000 spänn för att spela detta skräp.

Ogillar multplayer spel. Tycker det är tråkigt att bara springa runt på samma banor och skjuta folk. Kan förstå varför folk tycker det är kul. Det är snabbt, enkelt. Man kommer till gameplay fortare och det är mer utmanade mer riktiga spelare. Jag behöver dock en narrativ hook. Nåt som förankrar mig i världen med en bra story och level design. Coop är bättre.

RE7 och Nya Prey som kom ut 2017 är några av mina favorit spel. Singelplayer spelare for life.

Kul!

Medlem
Skrivet av epson55:

Spelet har inte återhämtat sig "något" utan ganska rejält väl skulle jag benämna det som, detta är mer eller mindre go-to Star Wars spelet alla fans lirar om de vill lira ETT Star Wars spel nu.... Bara av att titta på Steamcharts så ser man att spelet är rätt aktivt, och det är inte hela storyn, finns de som enbart har spelet via Origin också, rätt populärt nu och ett respekterat spel av fansen nu även om launchen av spelet var bedrövlig.

Jag har spelat sedan start och spelar fortfarande. Tycker det är riktigt kul. Ett av få MP-shooters jag kan spela online utan att stressa upp mig (typ COD) utan kan liksom chilla ändå. Star Wars-mys.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

RIktigt roligt att spel coop. Rekommanderas

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Jag har spelat sedan start och spelar fortfarande. Tycker det är riktigt kul. Ett av få MP-shooters jag kan spela online utan att stressa upp mig (typ COD) utan kan liksom chilla ändå. Star Wars-mys.

Testade igår och det verkade skitkul Trodde det skulle vara apsvårt med folk som spelat sen start men det var inte alls så.

Medlem

Jag har spelat det på Origins tidigare när man haft typ EA Play. Någon som vet om jag behåller min progression om jag hämtar det via Epic?

EDIT: Lol tog 10 sekunder att besvara den frågan. Svaret är ja efterom det använder bara Origins, behöver inte ens ha EGS igång haha.

Medlem
Skrivet av Thane:

Eller så tackar man för att det är gratis utan att köpa mer saker på Epic Store

Jag har inga problem med Epic:s sätt att hålla sig undan kidnappning och mord på sina kritiker.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Har spelat många timmar på PS4. Det enda jag inte gillar är att man måste spela i tredjepersonsvy när man är en hjältekaraktär.

Medlem
Skrivet av m4gnify:

Det sa han ju inte direkt. Men nu är det gratis, och varken Epic eller EA ser några pengar, så det är väl positivt tänker jag.

EA får pengar, alla "gratis" spel som "köps" såhär så betalar Epic utgivaren minst inköpspris för varje sålt spel.

Medlem
Skrivet av Winzi:

EA får pengar, alla "gratis" spel som "köps" såhär så betalar Epic utgivaren minst inköpspris för varje sålt spel.

Finns det källa på det?

Medlem

Jag får inne i spelet att jag är offline, måste man ha nån form av EA subscribtion för att spela online?

Lite stört också att det är gratis på Epic, och när man drar igång spelet så drar Epic i sin tur igång Origins som sen startar spelet.


signatur

The last metroid is in captivity, the galaxy is at peace!

12
Skriv svar