Elite Dangerous-expansionen Odyssey försenas

Robot
Elite Dangerous-expansionen Odyssey försenas

I synnerhet konsolspelare kommer att få vänta med att sätta fötterna på marken.

#alfa, #elite-dangerous-odyssey, #försening


Medlem

Inte bara förväntat utan regel när det gäller Elite. Spelet och förra expansionen blev bägge försenade och så gott som samtliga tillägg och patchar likaså.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Här är en länk som nyheten är skriven om, ifall någon vill se källan.
https://www.elitedangerous.com/news/article/odyssey-2021-upda...

Medlem

Det ser ut som att detta kommer vara Star Citizen långt innan star citizen har ett enda fungerande solsystem.


signatur

P.L.U.R

Medlem

Star Citizen känns som den aldrig kommer bli färdigt. Detta kommer jag nog satsa på ser riktigt skoj ut.

Medlem
Skrivet av Dres81:

Star Citizen känns som den aldrig kommer bli färdigt. Detta kommer jag nog satsa på ser riktigt skoj ut.

I ärlighetens namn så har ju faktiskt elite dangerous legat före star citizen hela tiden, medan star citizen försökt få sina "moduler" färdiga så har elite redan varit en rätt polerad upplevelse i varenda steg dom tagit med sina expansioner.
Det är dessutom en av dom absolut bästa vr upplevelserna.

Medlem
Skrivet av KeyserSoze:

I ärlighetens namn så har ju faktiskt elite dangerous legat före star citizen hela tiden, medan star citizen försökt få sina "moduler" färdiga så har elite redan varit en rätt polerad upplevelse i varenda steg dom tagit med sina expansioner.
Det är dessutom en av dom absolut bästa vr upplevelserna.

Ja jag har kört en del vr fantastiskt och perfekt att sitta i I stolen i cockpit😊

Medlem
Skrivet av Dres81:

Ja jag har kört en del vr fantastiskt och perfekt att sitta i I stolen i cockpit😊

Ja visst är det, kört det på min index med ps4 dosa fungerar riktigt bra, så jävla mäktig upplevelse.

Medlem
Skrivet av KeyserSoze:

Ja visst är det, kört det på min index med ps4 dosa fungerar riktigt bra, så jävla mäktig upplevelse.

Kört med joystick rekommenderar även om ps4/xbox kontroll funkar relativt bra så är det inte exakt samma sak. Testa det så kommer du bli ännu mer såld 😎

Medlem
Skrivet av Dres81:

Kört med joystick rekommenderar även om ps4/xbox kontroll funkar relativt bra så är det inte exakt samma sak. Testa det så kommer du bli ännu mer såld 😎

Dessvärre har jag ingen schyst joystick, och för min del så känns det sådär att köpa en modell dyrare för ett spel.
Däremot måste jag säga att ps4 dosa fungerar väldigt bra jag är nog bättre med en sådan än en joystick med, riktigt bra bind layout och alla funktioner finns

Mus och tangentbord gick fetbort iaf, blev för joxigt att hantera när man har headsetet på sig

Medlem
Skrivet av KeyserSoze:

Dessvärre har jag ingen schyst joystick, och för min del så känns det sådär att köpa en modell dyrare för ett spel.
Däremot måste jag säga att ps4 dosa fungerar väldigt bra jag är nog bättre med en sådan än en joystick med, riktigt bra bind layout och alla funktioner finns

Mus och tangentbord gick fetbort iaf, blev för joxigt att hantera när man har headsetet på sig

Ja det är lite saftig investering, om ska det bli vettigt får man lägga nästan 2700 kr för en X-56, går naturligtvis att hitta beggat.

Logitech hade någon studentrabatt på typ 30% ett tag som jag utnyttjade, då blev det inte lika svettigt.

Men ja det är verkligen en helt annan nivå.


signatur

P.L.U.R

1
Skriv svar