Stor Assassin’s Creed Valhalla-patch idag

Robot
Stor Assassin’s Creed Valhalla-patch idag

Vid Oden, 1.1.1 kommer till alla plattformar.

#patch, #uppdatering, #valhalla


It's not a lake, it's an ocean

Välkommet. Spelet har en hel del buggar, jag har dock mest upplevt små sådana.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Personligen väldigt förvånad. Har över 45 timmar på xbox series x och knappt träffat på några buggar!

Skägg.
10 Chambers

Sett lite flygande fisk och drabbades av sparbuggen häromdagen, förlorade en timmes lirande.


signatur
Medlem

Eventuellt off topic men är det någon som förstår syftet med tatueringarna? Jag tror inte jag har ett enda plagg som visar tatueringarna förutom de i ansiktet. Då har jag ändå spelat säkert 30 timmar.

Medlem
Skrivet av Chicobello:

Eventuellt off topic men är det någon som förstår syftet med tatueringarna? Jag tror inte jag har ett enda plagg som visar tatueringarna förutom de i ansiktet. Då har jag ändå spelat säkert 30 timmar.

Göm plaggen så ser du tatueringarna?

Medlem

Kommer det någonsin vara möjligt att föra över sina achievements från Seriex X till sitt PS5a? Fick ”platinum” på Xbox-versionen förra veckan, och det stör mig något otroligt över att jag har 0 trophies på PS5an..

Medlem

Har ca 80 timmar men knappt stött på buggar alls. Blev dissad när jag skulle öppna kistor "ingen som kom" men det fixades och har inte stött på något problem sen dess.. Tack för påminnelsen btw har inte spelat AC Valhalla sedan julafton måste ta upp det igen så att jag kan klara av det någon gång 🤣

Medlem

Jag har har då stött på ett par buggar och en mega krash under ett raid. Har ca 7 timmar effektiv spel tid och ca 14 timmar tot..

Skribent
Skrivet av Rhymst:

Har ca 80 timmar men knappt stött på buggar alls. Blev dissad när jag skulle öppna kistor "ingen som kom" men det fixades och har inte stött på något problem sen dess.. Tack för påminnelsen btw har inte spelat AC Valhalla sedan julafton måste ta upp det igen så att jag kan klara av det någon gång 🤣

Det där är enda buggen jag stött på också, men det fixades ju efter någon patch. Tror också det delvis var mitt fel för jag sprang före och en annan väg än de andra. Så de fastnade i strid medan jag lootade en kista lite längre in i lägret.

Båten har också fastnat på en sten en gång, men då var det bara simma till land och blåsa i hornet


signatur

"Writer and Fighter"

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Bangladuh:

Kommer det någonsin vara möjligt att föra över sina achievements från Seriex X till sitt PS5a? Fick ”platinum” på Xbox-versionen förra veckan, och det stör mig något otroligt över att jag har 0 trophies på PS5an..

Jag skulle vilja föra över från PS4 till min Xbox One, men jag kan inte tänka mig att det kan fungera. Hur då, liksom.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Jag skulle vilja föra över från PS4 till min Xbox One, men jag kan inte tänka mig att det kan fungera. Hur då, liksom.

Det skulle i så fall vara om du sparar i Ubisoft-molnet, och loggar in på Ubisoft-kontot på båda konsolerna.

Witcher 3 kan ju till exempel väcka fritt fram och tillbaka mellan PC och Switch genom att man loggar in på GOG.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Fått frysbug typ 8 ggr på 70 timmar. bara att start om. Tappad max 5 min speltid


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv

Fick en spelförstörande bugg efter 75 timmar så sålde spelet, orkade inte börja om från början.
Annars så lite flygande får, personer som faller ner från himlen och en del peroner som verkar stå på osynliga plattformar.
Blev mest troligt mitt sista Assassins. Synd då man spelat igebom alla andra och platium på alla utom något Ezio spel. Gillar inte riktigt vägen dom gått med serien.

Medlem

Fortfarande ingen transmog 😣

Medlem
Skrivet av anon_176162:

Fick en spelförstörande bugg efter 75 timmar så sålde spelet, orkade inte börja om från början.
Annars så lite flygande får, personer som faller ner från himlen och en del peroner som verkar stå på osynliga plattformar.
Blev mest troligt mitt sista Assassins. Synd då man spelat igebom alla andra och platium på alla utom något Ezio spel. Gillar inte riktigt vägen dom gått med serien.

Hur orkar du med 75 timmar i ett spel du inte gillar? Jag lägger knappt den tiden på mina favoritspel tycker runt 10 timmar är lagom. (om jag bara kikar på sp story spel har några total war där jag har några hundra timmar och vissa multiplayer)

Inaktiv
Skrivet av Lilagröt:

Hur orkar du med 75 timmar i ett spel du inte gillar? Jag lägger knappt den tiden på mina favoritspel tycker runt 10 timmar är lagom. (om jag bara kikar på sp story spel har några total war där jag har några hundra timmar och vissa multiplayer)

Hehe, förstår vad du menar men tyckte det var helt ok de första 40-50 eller så så tänkte i alla fall dra igenom det Men gillar som sagt inte riktigt hur dom tagit serien (iom de tre sista) till gigantostora och lite andra saker så får nog vara i fortsättningen.
Spelat alla andra så ville dra igenom det men när det haverarde totalt fick det vara.

Finns däremot en del spel jag inte orkat dra igenom då man bara blivit less halvvägs. Händer lite då och då.

Medlem

- Addressed various misplaced textures or objects.

oh kanske man äntligen kan klara alla sidouppdrag.

Medlem
Skrivet av anon_176162:

Hehe, förstår vad du menar men tyckte det var helt ok de första 40-50 eller så så tänkte i alla fall dra igenom det Men gillar som sagt inte riktigt hur dom tagit serien (iom de tre sista) till gigantostora och lite andra saker så får nog vara i fortsättningen.
Spelat alla andra så ville dra igenom det men när det haverarde totalt fick det vara.

Finns däremot en del spel jag inte orkat dra igenom då man bara blivit less halvvägs. Händer lite då och då.

Jag gillade ezio spelen sen var det något de ändrade i känslan på gubbens kontroll, startat alla spel (fått genom xbox gold osv eller väldigt billigt på rea) fram till origins men inte fastnat, origins lider även av xp och level skräp. Tyvärr verkar folk gilla det så tror inte serien går tillbaka till det gamla.

Skribent

Är "fyllebuggen" borta nu?


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Installerade patchen och fick direkt lip sync buggar konstant. Har spelat spelet 50 timmar och har aldrig fått det tidigare så jag skyller på patchen.,

Medlem

Dom har fortfarande inte fixat freezing & crasher och inte heller den jävla vargen som inte går att döda(aka Confirm kill)


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

1
Skriv svar