Äntligen säsongspremiär - för Fragzone-Fredag!

Robot
Äntligen säsongspremiär - för Fragzone-Fredag!

Om nya Indiana Jones- och Star Wars-spelen, Cyberpunk-ursäkter, Spelåret 2021 och mycket mer.

#fragzone-fredag, #säsongspremiär


Backloggens befriare

Äntligen!


signatur

Ad hoc addendum

Frilansare
Skrivet av keffkebab:

Äntligen!

Eller hur!

Dex
Medlem

Yes! Äntligen tillbaka till vanliga rutiner igen! Woohoo! Ska bli kul

Medlem

Kan ni inte flytta fram FF till 16 istället!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Farornas Konung

Ska hämta mitt paket från tradera auktionen nu.
Ska bära CP jackan och öppna en öl till detta.

Medlem

...vad glad jag blev nu då. Alltså otroligt orimligt glad.

Märkligt glad.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Gregerory:

...vad glad jag blev nu då. Alltså otroligt orimligt glad.

Märkligt glad.

Jag tycker att det är en rimlig reaktion.


signatur
Medlem

Woho! Pod till måndagens långkörning!

Åker vid 6 tiden så ni får gå upp tidigt och fixa ut den 😁


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Medlem

"Calle och Jocke rivstartar året från studion, nu hänger såklart med i chatten!"
Vad bra att Calle och Jocke hänger med i chatten denna gång.

Medlem

ÄNTLIGEN! Väntan har varit olidlig!


signatur

GAMEZZ!

Medlem

Kul, ser jag fram emot! Ni är ett välkommet inslag i starten på helgen. Som nyfrälst Valhallaspelare så hoppas jag på lite tugg om det. Ingången skulle kunna vara Witcher 3

Backloggens befriare
Medlem

Äntligen goa gubbar i tv rutan igen! Kollar repris som vanligt lagom till morgonkaffet


signatur

🖥️ Sony Bravia KDL49-WD753| 🎮 PS4 Slim 1TB CUH-2216b| 🔊 Sony HT-CT180 Soundbar

Gnällkuk

Men vad fan, missade detta... varför pubbades denna inte på framsidan? :/


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Backloggens befriare
Skrivet av trickeh2k:

Men vad fan, missade detta... varför pubbades denna inte på framsidan? :/

Den låg där tidigare idag iaf


signatur

Ad hoc addendum

Frilansare
Skrivet av trickeh2k:

Men vad fan, missade detta... varför pubbades denna inte på framsidan? :/

Låg där från runt 11:00!

Moderator | Testpilot
Skrivet av trickeh2k:

Men vad fan, missade detta... varför pubbades denna inte på framsidan? :/

Get brillor old man.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Avstängd

Efter att livet ställdes på paus återupptas det äntligen igen.

Leva livet kom så ska vi spela!


signatur

Jag är precis som din morsa.

Hårig

Medlem

Riktigt härligt att ha er tillbaks! Skål, och ha en fin spelhelg!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Skribent

@Joakim Bennet

Du har så rätt. Jag kommer ihåg precis samma intro som dig. Måste ha skrivits om i samband med lansering på Disney Channel.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Shadee:

@Joakim Bennet
https://www.youtube.com/watch?v=ENAxgF_xDKE

Du har så rätt. Jag kommer ihåg precis samma intro som dig. Måste ha skrivits om i samband med lansering på Disney Channel.

Det var två olika dubbningar bara, där de behöll första dubben för första säsongen (istället för att göra om den helt) och fortsatte med nytt med nästa drös av avsnitt.

As easy as that.

Och som jag skrev på streamen, sov inte på nya Ducktales (Låter alltid knastigt när man översätter engelska uttryck) - det är riktigt bra. Tar man av sig nostalgibrillorna är det utan problem den bättre serien på många sätt.

Nya versionen fortsätter i samma spår gällande introt också. Nästan samma text.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skribent
Skrivet av uberpwnage2.0:

Det var två olika dubbningar bara, där de behöll första dubben för första säsongen (istället för att göra om den helt) och fortsatte med nytt med nästa drös av avsnitt.

As easy as that.

Och som jag skrev på streamen, sov inte på nya Ducktales (Låter alltid knastigt när man översätter engelska uttryck) - det är riktigt bra. Tar man av sig nostalgibrillorna är det utan problem den bättre serien på många sätt.

Nya versionen fortsätter i samma spår gällande introt också. Nästan samma text.

Jo, men alltså den där var väl alla säsonger back in the days? På det glada 80-talet (och början på 90-talet) när Disney Dags var veckans höjdpunkt.

http://epguides.com/DuckTales/

edit: Har aldrig möjlighet att se live så brukar bli lördagar eller söndagar jag kikar ikapp, så har inte sett några kommentarer som gjordes live.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Shadee:

Jo, men alltså den där var väl alla säsonger back in the days? På det glada 80-talet (och början på 90-talet) när Disney Dags var veckans höjdpunkt.

http://epguides.com/DuckTales/

edit: Har aldrig möjlighet att se live så brukar bli lördagar eller söndagar jag kikar ikapp, så har inte sett några kommentarer som gjordes live.

Introt? Näe, det fanns två intron redan två. Serien blev dubbad två gånger av två olika bolag, därav "Ankliv" och "Joakim Von Anka och tre knattar".

Nya serien är ju en reboot, och bättre på alla sätt i mitt tycke - och det säger jag som växte upp med originalet.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skribent
Skrivet av uberpwnage2.0:

Introt? Näe, det fanns två intron redan två. Serien blev dubbad två gånger av två olika bolag, därav "Ankliv" och "Joakim Von Anka och tre knattar".

Nya serien är ju en reboot, och bättre på alla sätt i mitt tycke - och det säger jag som växte upp med originalet.

Ok. jag kommer aldrig ihåg att jag har hört den "nya" versionen när jag var liten men o andra sidan vet jag inte om jag sett alla avsnitt heller.

Som en sur gubbe kommer jag i alla fall för alltid tycka originalet med "Joakim Von Anka och tre knattar" vara den bästa versionen

Signade nyligen upp för Disney+ och såg att Duck Tales fanns, men har inte sett något än. Mandalorian säsong 1 har jag klarat av och ska väl se den där nionde Star Wars filmen någon gång inom snar framtid.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Shadee:

Ok. jag kommer aldrig ihåg att jag har hört den "nya" versionen när jag var liten men o andra sidan vet jag inte om jag sett alla avsnitt heller.

Som en sur gubbe kommer jag i alla fall för alltid tycka originalet med "Joakim Von Anka och tre knattar" vara den bästa versionen

Signade nyligen upp för Disney+ och såg att Duck Tales fanns, men har inte sett något än. Mandalorian säsong 1 har jag klarat av och ska väl se den där nionde Star Wars filmen någon gång inom snar framtid.

Jag såg båda, och trodde bara de tyckte om att köra någon annan variant lite nu och då haha.

Låter fint!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Shadee:

Jo, men alltså den där var väl alla säsonger back in the days? På det glada 80-talet (och början på 90-talet) när Disney Dags var veckans höjdpunkt.

Mmm, det var veckans höjdpunkt på TV som barn.
Tänkte senast i morse att det finns nästan för mycket utbud nu istället, bonusdottern är hopplös när det gäller spel på t.ex iPad. Man laddar ner ett spel, hon spelar det i 5 minuter, sen kommer det nån reklam och då ska hon ha det istället. Eller så byter hon till ett annat som hon redan har.

Frilansare
Skrivet av Shadee:

@Joakim Bennet
https://www.youtube.com/watch?v=ENAxgF_xDKE

Du har så rätt. Jag kommer ihåg precis samma intro som dig. Måste ha skrivits om i samband med lansering på Disney Channel.

Sådär ja!

1
Skriv svar