Bowser Jr. bekräftas som Marios co-op-kamrat i "fria" Bowser's Fury

Robot
Bowser Jr. bekräftas som Marios co-op-kamrat i "fria" Bowser's Fury

Ingår i Switch-versionen av Super Mario 3D World.

#bowsers-fury, #nintendo-switch, #super-mario-3d-world, #switch


Medlem

Såg riktigt tråkigt ut att vara Bowser Jr, tyvärr. Ser till och med ut som att min dotter på fyra år skulle tycka att det är tråkigt.
Förstår inte varför spelföretag ska envisa med tråkiga coop-lägen.

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Såg riktigt tråkigt ut att vara Bowser Jr, tyvärr. Ser till och med ut som att min dotter på fyra år skulle tycka att det är tråkigt.
Förstår inte varför spelföretag ska envisa med tråkiga coop-lägen.

Cappy flashback? Kan förstå vad du menar. Ser inte super kul ut. Det vanliga 3D World däremot spelade jag coop med mina 2 äldsta barn. Det är riktigt roligt att spela ihop. Har köpt det till Switch bara för att återuppleva det. Får se hur Fury delen levererar.

Inaktiv

Har inte kollat klippet än men Nintendos coop är tyvärr ofta som att man är 1.5 spelare när det inte är renodlat som i New Super Mario Bros etc. Cappy och vad fan det var i både Yoshi Wolly och Treausre Tracker verkar ju riktigt kasst.

Medlem

Haha roligt att läsa Årets spel 2013 och kommentarerna.
Klagomål på åretspel.
Klagomål att The last of us inte ens var med
Insikt att The last of us var överskattad mm
Fel spel osv


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Såg nu på filmen, missade den först.
Det verkade lika tråkigt att spela som bowser jr som att vara kepsen i oddesy


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skribent
Skrivet av Nordstierna:

Cappy flashback? Kan förstå vad du menar. Ser inte super kul ut. Det vanliga 3D World däremot spelade jag coop med mina 2 äldsta barn. Det är riktigt roligt att spela ihop. Har köpt det till Switch bara för att återuppleva det. Får se hur Fury delen levererar.

Verkligen Cappy flashback, men jag tycker hela Fury-delen känns som något de plockat från Odyssey? Nästan som om det var ett DLC därifrån som de flyttat in i 3D World för att ge spelet lite "extra". Verkar ju dela mer med hur Odyssey är upplagt med mindre öppna världar än med 3D Worlds mer linjära sätt. Kan lätt se hur detta skulle kunna vara en planet du besöker i Odyssey.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johlor:

Verkligen Cappy flashback, men jag tycker hela Fury-delen känns som något de plockat från Odyssey? Nästan som om det var ett DLC därifrån som de flyttat in i 3D World för att ge spelet lite "extra". Verkar ju dela mer med hur Odyssey är upplagt med mindre öppna världar än med 3D Worlds mer linjära sätt. Kan lätt se hur detta skulle kunna vara en planet du besöker i Odyssey.

Svårt att plocka från något som inte fanns? Tvärtom kan det dock vara? Eller är jag ute och cyklar nu..?

Skribent
Skrivet av inkui:

Svårt att plocka från något som inte fanns? Tvärtom kan det dock vara? Eller är jag ute och cyklar nu..?

Ja alltså, vad jag är ute efter är att det liknar mer Odyssey än 3D world på ett sätt att det känns som helt olika spel. Även om det ser lite coolt och innovativt ut hade jag hellre sett att de lagt till en ny värld i 3D world med några banor. Älskar co-op fyra spelare och det hade varit nice med mer banor för oss som spelat igenom 3D World redan.


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar