Låt GlaDOS och andra spelkaraktärer hälsa dig god morgon

Robot
Låt GlaDOS och andra spelkaraktärer hälsa dig god morgon

AI omvandlar din text till röster från Half-Life, Portal och fler!

#artificiell-intelligens, #glados


Medlem

Haha, älskar verkligen att de tagit med Gordon Freeman och att det inte kommer något ljud alls då.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Skrivet av smuts:

Haha, älskar verkligen att de tagit med Gordon Freeman och att det inte kommer något ljud alls då.

Samma sak med Chell från Portal...

Medlem

Fan det här kan man ju ha gränslöst mycket skoj med.


signatur

subterranean homesick alien

Skribent

Har ni provat att trycka på "reject" på Terms of service som dyker upp när man kommer in på hemsidan

Medlem

Har alldeles för roligt med detta redan!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av 73mpl4R:

Har alldeles för roligt med detta redan!

Dela med sig av text och röst


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Dela med sig av text och röst

Första valet var såklart citat från Pulp Fiction.

Röst: My Little Pony: Friendship is Magic - Sweetie Belle

Text: "English mother fucker, do you speak it? Say what again, I dare you! I double dare you mother fucker! Say what, one more god damn! Time!"

Sen försökte jag mig på att översätta den kända repliken från sjunde inseglet, men det gick väl sådär! Blir ju en monolog, eftersom man inte kan blanda olika röster för tillfället, men sjukt kul att experimentera med!

Röst: Team Fortress 2 - Heavy

Text: "Vem air du? Jag air Doeden. Kommer du for att haemta mig? Jag har redan lange got vid din sida. Det vet jag. Air du bear red? Min kropp air red, inte jag shelf. Vaenta ett ogonblick."

1
Skriv svar