Mystiska The Shore flörtar ohämmat med Cthulhu-myterna

Robot
Mystiska The Shore flörtar ohämmat med Cthulhu-myterna

Se releasetrailern, creepy tentakler utlovas.

#cthulhu, #the-shore


Medlem

Inledningen på trailern påminner mycket om Dear Esther! Blir att testa när de kommer!

Medlem

Ser bra ut. Men pussel som handlar om att hitta och snurra på stenar känns inte så hett. Tråkigaste formen av pussel (jag tittar på dig Call of the Sea)!

Frilansare

Ja det ser ju intressant ut, men har blivit så besviken på Cthulu-spel genom åren så väljer att hålla mina förväntningar låga. Det var ju heller inte ett spel från början, så förväntar mig inte så mycket i gameplay-väg.

Medlem

VR? Borde sitta fint med stora monster och fina vyer.

Medlem

Hade helt msisat denna.. Ser nice ut, hoppas på konsol!

Medlem

Har fortfarande hopp om att en dag så kommer ett spel som gör Lovecrafts skräckverk rättvisa.

Fångar de bara känslan man får när man läser böckerna så kan det bli helt otroligt. Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth var stundtals där och snuddade med tårna men nådde inte hela vägen.

Medlem
Skrivet av justabit:

Har fortfarande hopp om att en dag så kommer ett spel som gör Lovecrafts skräckverk rättvisa.

Fångar de bara känslan man får när man läser böckerna så kan det bli helt otroligt. Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth var stundtals där och snuddade med tårna men nådde inte hela vägen.

Tyckte att "The sinking city" faktist också levererade under vissa delar!

Medlem

Håller med om att Dark Corners of the Earth är det hittills bästa officiella Call of Cthulhu spelet. Ganska paradoxalt att ett FPS är bästa datorspels varianten av ett bordsrollspel.

1
Skriv svar