CDPR-chefen: Cyberpunk 2077 "inte alls en katastrof"

Medlem

Så "alla" som valde "jag vill ha spelet nu, kan inte vänta längre" istället för "jag vill spela when its done", ni står fortfarande för den åsikten? Yeah right.

Dessutom, det har funnits på bordet i 8 år! 8 år är en lång tid.

Till sist, att de som bestämmer fortfarande vägrar säga varför de släppte trasiga konsolversioner, det är ju att kissa på alla konsumenter, lugn bara lugn, vi bryr er ända inte om er.

Pinsamt är vad det är. Och historien återskapar sig själv.

Medlem
Skrivet av Käppkinesen:

Inställning? Hur menar du då?

Om jag läser på om Mao så kanske du kan läsa Marknadsföring A, så gör vi båda världen något gott och lär oss något.

Du har en dogmatisk inställning till att systemet är till för att lura folk och ska vara så.

Inaktiv
Skrivet av Minimjau:

Så "alla" som valde "jag vill ha spelet nu, kan inte vänta längre" istället för "jag vill spela when its done", ni står fortfarande för den åsikten? Yeah right.

Dessutom, det har funnits på bordet i 8 år! 8 år är en lång tid.

Till sist, att de som bestämmer fortfarande vägrar säga varför de släppte trasiga konsolversioner, det är ju att kissa på alla konsumenter, lugn bara lugn, vi bryr er ända inte om er.

Pinsamt är vad det är. Och historien återskapar sig själv.

Ursäktar inte releasen men, https://kotaku.com/report-cyberpunk-development-didnt-really-.... Du behöver inte överdriva.

En rätt läsvärd artikel då dom tar upp problem under utvecklingen.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Det är vad du tycker. Men för många som kanske tycker att 600kr för spel är ingenting tycker kanske spelet är bra, lika så dom som köpt spelet för 600 och är missnöjda.
Har du inte ens spelat spelet så känns det än mer som du sitter och killgissar

Inte mer än att det du skriver är det du tycker, väldigt oklart vad du försöker få fram här.

Hur är det killgissningar när hela Internet svämmar över av kritik efter årtiondets flopp-release?

EDIT: Och nu vet jag att folk kommer svara med att "men det sålde ju så bra, hur kan det vara en flopp då?!", och det kan ju få bli en hemläxa för läsaren.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Inaktiv
Skrivet av Dunder:

Inte mer än att det du skriver är det du tycker, väldigt oklart vad du försöker få fram här.

Hur är det killgissningar när hela Internet svämmar över av kritik efter årtiondets flopp-release?

EDIT: Och nu vet jag att folk kommer svara med att "men det sålde ju så bra, hur kan det vara en flopp då?!", och det kan ju få bli en hemläxa för läsaren.

Nej det blir ingen läxa, Duke Nukem Forever var en flopp liksom Alien: Colonial Marines.

CP är ingen flopp, möjligtvis för dig men inte i det stora hela.

Folk tycker om spelet. Det kan du inte komma undan, valdes till årets spel här på FZ av läsarna. På GR hamnade det 2:a tror jag. Gamerants på Youtube knep det också andra platsen hos tittarna.

Vilken flopp!

KoP
Medlem
Skrivet av Hale2000:

Det var hårda bud när man på den tiden man spelade i 1 fps. Men påmindes om hur bra musik det var i spelen förr. C64an var helt fantastisk ur det avseendet.

Ja var det någon som kunde väga upp ett mediokert spel förr så var det musiken. Känns överlag som det lades mera krut på att skapa melodier som fastnade lätt i huvudet förr.

Skrivet av anon_306295:

Om man köper ett spel på release för 600 spänn är det ganska lätt hänt att man rationaliserar att spelet inte är så tokigt ändå.
Säger inte att det nödvändigtvis är så i ditt och dina kompisars fall...

Skrivet av Dunder:

Absolut.
Confirmation bias (konfirmeringsbias?) är ofta väldigt starkt när man köpt något dyrt (kan vara vilken sorts produkt som helst). Man intalar sig att det är bättre än det kanske faktiskt är.

...just i fallet Cyberpunk2077 verkar confirmation bias inte haft alltför avhållande effekt på oss konsumenter

Avstängd
Skrivet av GenitaliskaGardet:

...just i fallet Cyberpunk2077 verkar confirmation bias inte haft alltför avhållande effekt på oss konsumenter

Precis.
Överallt ser man folk som blir totalt tokiga när man kritiserar ett spel de har lagt pengar på, vi är verkligen en otroligt märklig art.

Avstängd
Skrivet av anon_326114:

Nej det blir ingen läxa, Duke Nukem Forever var en flopp liksom Alien: Colonial Marines.

CP är ingen flopp, möjligtvis för dig men inte i det stora hela.

Folk tycker om spelet. Det kan du inte komma undan, valdes till årets spel här på FZ av läsarna. På GR hamnade det 2:a tror jag. Gamerants på Youtube knep det också andra platsen hos tittarna.

Vilken flopp!

Redaktionen på GR släppte också en lista med årets besvikelse. Där knep man första platsen.

Många kallar det för spelhistoriens största antiklimax, och jag är beredd att hålla med.
Flopp!

Inaktiv
Skrivet av Äldreherre:

Redaktionen på GR släppte också en lista med årets besvikelse. Där knep man första platsen.

Många kallar det för spelhistoriens största antiklimax, och jag är beredd att hålla med.
Flopp!

Ja men nu är väl inte redaktionen den stora massan I Sverige? Återigen hos läsarna kom den 2a, har jag för mig läser inte där så mycket. Ni kan ha det som en personlig flopp, men ni kan inte se det som en universell flopp. Nu kanske jag är inne på semantik om jag ska vara självkritisk men en flopp är det i varje fall inte.

Sen bara att kolla genom den här tråden, sjukt vad folk tar det personligt. Det är bara ett spel.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Inte mer än att det du skriver är det du tycker, väldigt oklart vad du försöker få fram här.

Hur är det killgissningar när hela Internet svämmar över av kritik efter årtiondets flopp-release?

EDIT: Och nu vet jag att folk kommer svara med att "men det sålde ju så bra, hur kan det vara en flopp då?!", och det kan ju få bli en hemläxa för läsaren.

Jag menar att folk verkar ha svårt att förstå att det faktiskt finns folk som gillar spelet.
Man har svårt för att spelet har fått priser för att det är bra.
Likt värsta Antivaxxers och foliehattar sitter man och säger att allt är konspiration typ och det spelar ingen roll vad man säger.

Edit man får så klart tycka som man vill.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Man har svårt för att spelet har fått priser för att det är bra.

Självklart har folk som bryr sig om spel problem med detta för det sänder helt fel signaler till spelutvecklarna och företagen pga. att folk äter upp allt dem släpper bara pga. att dem marknadsfört spelet och hypat upp spelet. Det betyder bara att fler och fler företag kommer göra liknande.
Ett spel som hyllas till skyarna som gudarnas återkomst, kommer förändra hur vi ser på spel och vara det mest revolutionerande och bästa spel någonsin! CPDR lovar och prisar att spelet kommer vara ett massivt open world RPG spel som vi aldrig sett någonsin förut. Detta pågår i år. Dem låter journalister och "content creators" spela spelen några timmar och dessa hyllar det som det bästa som någonsin har hänt.
Spelet släpps och det går knappt spela på konsol, det är så extremt att Sony är tvungna att ta bort det från deras store. Även på PC är det en av de mest buggade storsläppen någonsin, har inte ens en fungerande AI och nästan inget dem lovade om spelet är där.
Och bortsett från alla buggar är spelet bara ett bra till ok spel som upphöjs utav den grafiska biten.

Att folk fanatiskt försvarar detta spelet kommer bara leda till att fler och fler utvecklare skiter ut spel för att spelarbasen är nöjda nog med det, när ett spel som Cyberpunk som FZ'a själva säger är "Mästerligt" vill jag inte veta vad som krävs för att spel inte skall räknas som ett mästerlig produkt.

Medlem
Skrivet av mobmoben:

Självklart har folk som bryr sig om spel problem med detta för det sänder helt fel signaler till spelutvecklarna och företagen pga. att folk äter upp allt dem släpper bara pga. att dem marknadsfört spelet och hypat upp spelet. Det betyder bara att fler och fler företag kommer göra liknande.
Ett spel som hyllas till skyarna som gudarnas återkomst, kommer förändra hur vi ser på spel och vara det mest revolutionerande och bästa spel någonsin! CPDR lovar och prisar att spelet kommer vara ett massivt open world RPG spel som vi aldrig sett någonsin förut. Detta pågår i år. Dem låter journalister och "content creators" spela spelen några timmar och dessa hyllar det som det bästa som någonsin har hänt.
Spelet släpps och det går knappt spela på konsol, det är så extremt att Sony är tvungna att ta bort det från deras store. Även på PC är det en av de mest buggade storsläppen någonsin, har inte ens en fungerande AI och nästan inget dem lovade om spelet är där.
Och bortsett från alla buggar är spelet bara ett bra till ok spel som upphöjs utav den grafiska biten.

Att folk fanatiskt försvarar detta spelet kommer bara leda till att fler och fler utvecklare skiter ut spel för att spelarbasen är nöjda nog med det, när ett spel som Cyberpunk som FZ'a själva säger är "Mästerligt" vill jag inte veta vad som krävs för att spel inte skall räknas som ett mästerlig produkt.

Det ser jag inte som nån risk.
Det finns spel som passar vissa och spel som passar andra
Den som bara går efter dom mest hypade och AAA industrin missar mycket.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Avstängd
Skrivet av anon_326114:

Ja men nu är väl inte redaktionen den stora massan I Sverige? Återigen hos läsarna kom den 2a, har jag för mig läser inte där så mycket. Ni kan ha det som en personlig flopp, men ni kan inte se det som en universell flopp. Nu kanske jag är inne på semantik om jag ska vara självkritisk men en flopp är det i varje fall inte.

Sen bara att kolla genom den här tråden, sjukt vad folk tar det personligt. Det är bara ett spel.

Flopp för mig definieras av förväntningar kontra resultat och där har spelet floppat på varenda mätbar aspekt.

Att stora massan röstar med sin plånbok, och ofta fel är inget nytt. Som många andra varit inne på så är det tyvärr allt för vanligt att man vill rättfärdiga sina köp och tar då kritik mot innehållet man köpt som en personlig attack istället.

Sen kan man också ifrågasätta om den stora massan är kompetent nog att lita på före en i stort sett samlad presskår som livnär sig på sitt kunnande inom tv-spelsbranschen.

Skrivet av Molotov:

Det ser jag inte som nån risk.
Det finns spel som passar vissa och spel som passar andra
Den som bara går efter dom mest hypade och AAA industrin missar mycket.

Man kan också försöka se det i ett större perspektiv.

Medlem
Skrivet av anon_326114:

Nej det blir ingen läxa, Duke Nukem Forever var en flopp liksom Alien: Colonial Marines.

CP är ingen flopp, möjligtvis för dig men inte i det stora hela.

Folk tycker om spelet. Det kan du inte komma undan, valdes till årets spel här på FZ av läsarna. På GR hamnade det 2:a tror jag. Gamerants på Youtube knep det också andra platsen hos tittarna.

Vilken flopp!

Ja, det är utan tvekan decenniets flopp. Jag kan inte på rak arm komma på något så hype:at som sen misslyckats så brutalt. Inget av dina exempel har väl fått säljstopp, till exempel?

Skrivet av GenitaliskaGardet:

...just i fallet Cyberpunk2077 verkar confirmation bias inte haft alltför avhållande effekt på oss konsumenter

I och med att det är något som kommer efter man köpt en produkt, så ger det sällan en avhållande effekt

Skrivet av Molotov:

Jag menar att folk verkar ha svårt att förstå att det faktiskt finns folk som gillar spelet.
Man har svårt för att spelet har fått priser för att det är bra.
Likt värsta Antivaxxers och foliehattar sitter man och säger att allt är konspiration typ och det spelar ingen roll vad man säger.

Edit man får så klart tycka som man vill.

Okej, så nu är vi på den nivån av diskussion... Jisses.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Ja, det är utan tvekan decenniets flopp. Jag kan inte på rak arm komma på något så hype:at som sen misslyckats så brutalt. Inget av dina exempel har väl fått säljstopp, till exempel?

I och med att det är något som kommer efter man köpt en produkt, så ger det sällan en avhållande effekt

Okej, så nu är vi på den nivån av diskussion... Jisses.

Ja jisses 🤦🏻‍♂️


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skrivet av Äldreherre:

Flopp för mig definieras av förväntningar kontra resultat och där har spelet floppat på varenda mätbar aspekt.

Att stora massan röstar med sin plånbok, och ofta fel är inget nytt. Som många andra varit inne på så är det tyvärr allt för vanligt att man vill rättfärdiga sina köp och tar då kritik mot innehållet man köpt som en personlig attack istället.

Sen kan man också ifrågasätta om den stora massan är kompetent nog att lita på före en i stort sett samlad presskår som livnär sig på sitt kunnande inom tv-spelsbranschen.

Man kan också försöka se det i ett större perspektiv.

Ett större perspektiv: det är endast ett spel och även dom har gjort bort sej så e där folk som endån gillar spelet, kan ju inte vara så farligt i det större perspektivet att folk gillar det


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Inaktiv
Skrivet av Dunder:

Ja, det är utan tvekan decenniets flopp. Jag kan inte på rak arm komma på något så hype:at som sen misslyckats så brutalt. Inget av dina exempel har väl fått säljstopp, till exempel?

I och med att det är något som kommer efter man köpt en produkt, så ger det sällan en avhållande effekt

Okej, så nu är vi på den nivån av diskussion... Jisses.

Men det har ju inte misslyckats. CDP/CDPR har gjort bort sig med lastgen, men att påstå att CP är ett misslyckande är att dra det lite väl långt.

Du verkar ta det väldigt personligt, dina erfarenheter åsikter är just dina. Folk tycker om spelet, och förhoppningsvis kommer CDPR att lägga ner ett hästjobb för att vinna tillbaka sitt förlorade förtroendekapital.

Medlem

Har köpt spelet men är inget fan själv. En stor del av min besvikelse handlar dock om de saknade aspekterna mer än de som utlovades och existerar men är sämre än väntat och jag kan inte riktigt förstå de som försvarar spelet i den aspekten, däribland FZs och andra GOTY-recensioner. En levande och dynamisk stad, karaktärsbakgrunder som gör skillnad genom hela spelet och hur NPCs bemöter dig, val som spelar roll, en AI som är mer adaptiv än någonting vi tidigare sett och poliser som kan mutas och agerar som en naturlig del av Night City. Inget av detta fullföljdes.

Som en jämförelse - om ni bokade och förskottsbetalade Volvos kommande XC-modell med 140 HK, panoramatak, hybridmotor, fyrhjulsdrift, högtalarsystem från Bowers & Wilkins och full klimatanläggning men vid release fick en bensinmotor på 105 HK, bakhjulsdrift och monohögtalare från Volvo själva med en basic AC - hade ni inte protesterat då? Hade den här bilen måhända vunnit några priser i Monaco eller på andra ställen när slutprodukten visades upp?

Medlem

66 timmar, klar med 1a varvet på hard,.. önskar jag hade låtit bli och istället väntat 1 år. Main storyn kändes var det inte mer än så här typ.,
kunde gott vart mer innehåll i början, och slutet kändes bara okey nu börjar det på allvar men ikke...

Medlem

Mannen försöker uppenbart släta över situationen. Och den är rätt kass, speciellt med PS4/Xbox.

Men Internet är ju som vanligt helt bananas.
Folk som säger att det här är sämre än 3/10 spel är ju inte helt riktiga i skallen.

Jag varvade det på Stadia för typ 2 veckor sen. Tyckte mycket om det. Men det är verkligen spelet som NÄSTAN var världens bästa spel. Lite mer kvalitets/story content. Lite förbättrade delar (AI, poliser, crafting, utseendeförändring in game osv). En hel bunt av buggfixar (de viktigaste kom faktiskt i förrgår)... Då vore det magiskt.

Men när 1.1 släpps ska jag köra en ny karaktär och försöka få så dåligt slut som möjligt.
Sen hamnar det i malpåse fram tills allt vad DLC och patchar är släppt och sen kör jag ett 100%s varv.

Medlem
Skrivet av anon_326114:

Men det har ju inte misslyckats. CDP/CDPR har gjort bort sig med lastgen, men att påstå att CP är ett misslyckande är att dra det lite väl långt.

Du verkar ta det väldigt personligt, dina erfarenheter åsikter är just dina. Folk tycker om spelet, och förhoppningsvis kommer CDPR att lägga ner ett hästjobb för att vinna tillbaka sitt förlorade förtroendekapital.

De har absolut misslyckats, ser inte hur man kan tolka situationen på något annat vis, annat än att de sålt många spel.

Vad är det jag tar personligt? Håll dig gärna på en högre nivå än så när du diskuterar.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Inaktiv
Skrivet av Dunder:

De har absolut misslyckats, ser inte hur man kan tolka situationen på något annat vis, annat än att de sålt många spel.

Vad är det jag tar personligt? Håll dig gärna på en högre nivå än så när du diskuterar.

Jag ber om ursäkt om du tog illa vid dig, svårt att avgöra via text ibland! Menade inget illa.

Det är ju ändå en majoritet (om man kollar betyg på steam, metacritc) som ger spelet bra betyg. Och sen så är ju den tråkiga sanningen att framgång mäts i pengar I varje fall på den nivån.

Alltså jag vill vara tydlig med att jag tycker att det är riktigt dåligt skött av CDP/CDPR. I synnerhet att de inte kryper till korset och äger sin skit.

Skrivet av Dunder:

I och med att det är något som kommer efter man köpt en produkt, så ger det sällan en avhållande effekt

Jag menade snarare att det verkligen inte saknats kritik mot spelet från folk som köpt det till fullpris 🙃

Medlem
Skrivet av anon_326114:

Jag ber om ursäkt om du tog illa vid dig, svårt att avgöra via text ibland! Menade inget illa.

Det är ju ändå en majoritet (om man kollar betyg på steam, metacritc) som ger spelet bra betyg. Och sen så är ju den tråkiga sanningen att framgång mäts i pengar I varje fall på den nivån.

Alltså jag vill vara tydlig med att jag tycker att det är riktigt dåligt skött av CDP/CDPR. I synnerhet att de inte kryper till korset och äger sin skit.

Jag tog inte illa vid mig, men jag ser att du struntade i frågan....

Kollar man metacritic (och tar bort alla de skumma sidor som alla ger 100/100 utan att verka kunna motivera det) så är inte betyget jättebra direkt. PC Gamer gav 78, t.ex, sen trillar det snabbt ned till ~70.

Ska vi börja mäta i pengar kan man ju ta en titt på aktiekursen... Men investerarna har säkert fått sin ROI däremot, det verkar ha varit prio ett för CDPR.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Avstängd

Spelade PS4 versionsen på PS5, körde nomad och gjorde allt.

Om spelet inte hade Krashat minst 100 ggr och 2 missions gick inte igång alls så hade jag gett spelet 9/10

Men nu hände allt det där så betyget är 5/10.

Om spelet är ett 11/10 spel i slutet av året spelar ingen större roll för mig då jag väldigt sällan spelar om spel, och storyn var inte så intressant som de tror att den är.

Ett spel som slaktar CB 2077 på både Story spel grafik och allt, God Of War (2018), my 2 cents


signatur

“People shouldn't be afraid of their government. Governments should be afraid of their people.”

Inaktiv
Skrivet av Dunder:

Jag tog inte illa vid mig, men jag ser att du struntade i frågan....

Kollar man metacritic (och tar bort alla de skumma sidor som alla ger 100/100 utan att verka kunna motivera det) så är inte betyget jättebra direkt. PC Gamer gav 78, t.ex, sen trillar det snabbt ned till ~70.

Ska vi börja mäta i pengar kan man ju ta en titt på aktiekursen... Men investerarna har säkert fått sin ROI däremot, det verkar ha varit prio ett för CDPR.

Men 70 är fortfarande bra, det är inget dåligt betyg. Sedan kan du inte bara censurera betyg som inte du tycker håller måttet.

Och förstår vart du vill komma med aktiekursen men CDP hade väldigt högt P/E redan sedan tidigare (och har det fortfarande) trots djupsvängen i kursen. Sen får man skylla sig själv om man höll aktierna över releasen av spelet.

Det tjänade in all utvecklingskostnad samt marketing endast på förbokningar.

Edit: Vi kommer kunna diskutera det här i evigheter, agree to disagree!

Avstängd
Skrivet av anon_326114:

Det tjänade in all utvecklingskostnad samt marketing endast på förbokningar.

Vet inte om det är sant men antagligen är det sant.

Men oavsett så har detta kostat de något som man inte kan mäta i pengar, gamers förtroende, de ljög oss rätt upp i ansiktet och spelare kommer inte a lita på de lika myket som innan, och de kommer inte heller ha lika många förbokningar antagligen någonsin igen.

Glöm inte att för 8 veckor sen älskade ALLA CDPR, men nu är de i samma klass som EA/Ubisoft när det gäller förtroende om inte ännu värre.

Tråkigt men sant


signatur

“People shouldn't be afraid of their government. Governments should be afraid of their people.”

Inaktiv
Skrivet av Mike_Swe:

Vet inte om det är sant men antagligen är det sant.

Men oavsett så har detta kostat de något som man inte kan mäta i pengar, gamers förtroende, de ljög oss rätt upp i ansiktet och spelare kommer inte a lita på de lika myket som innan, och de kommer inte heller ha lika många förbokningar antagligen någonsin igen.

Glöm inte att för 8 veckor sen älskade ALLA CDPR, men nu är de i samma klass som EA/Ubisoft när det gäller förtroende om inte ännu värre.

Tråkigt men sant

Jag håller med dig till 100%, tror att de hade kunnat rädda mycket om det bara hade ägt sin skit och slutat snacka i cirklar.

Jag tror nog att de kan rädda rätt mycket (om de lägger manken till kommande år), men nog många som kommer passa sig när de släpper sin nästa AAA-titel.

Medlem
Skrivet av anon_326114:

Men 70 är fortfarande bra, det är inget dåligt betyg. Sedan kan du inte bara censurera betyg som inte du tycker håller måttet.

Och förstår vart du vill komma med aktiekursen men CDP hade väldigt högt P/E redan sedan tidigare (och har det fortfarande) trots djupsvängen i kursen. Sen får man skylla sig själv om man höll aktierna över releasen av spelet.

Det tjänade in all utvecklingskostnad samt marketing endast på förbokningar.

Edit: Vi kommer kunna diskutera det här i evigheter, agree to disagree!

Har svårt att se hur 70 är bra för ett spel av den storleken. Självklart måste man filtrera bort skumma recensioner.

Argumentet med att "man får skylla sig själv" verkar vara vanligt återkommande i dessa diskussioner, också ganska lustigt om det nu inte har varit någon flopp.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

123
Skriv svar