Modern Warfare 2 gästar Family Guy

Medlem

ramzi1337haker

Medlem

Om det inte vore så jävla tråkigt så skulle det säkert ha varit ett bra klipp. Inte mycket att dra på smilbanden till nu.


signatur

SneL fezt heSt

Medlem

Undrar egentligen vems live användare det är. Den är ju knappast gjord för bara det avsnittet då det har spelat en massa på den. Skulle vara kul att få reda på

Medlem

TRON gästspelade i senaste Southpark, fast istället för ljuscyklar, så fick de spela Yatzy


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Tyckte klippet var rätt kul faktiskt

För övrigt pratades det om Call of Duty 4 i filmen "The Wrestler" ju.. Intressepil.


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

Medlem

jag titta på avsnittet för drygt en timma sen och vart faktiskt helt paff! inte för att jag inte förväntade mig det utan då tänkte ja "nämen nu får det räcka ".
inte för att klaga lr låta negativ men ja tycker att ja vill ha mina family guy som de är! det hade dock varit okej om de rita in hur de spela ist för att visa en Live stream från spelet, de va för mkt tyckte jag.
och nej ja hatar inte MW ja har spelet själv o älskar det, ja vill bara inte ha reklam om spel när ja tittar på Family guy

föriövrigt quagmire "you suck" va de absolut bästa i hela avsnittet!

Inaktiv
Skrivet av optimuz:

Finns massor av inslag där det spelas tv-spel i olika serier. Ett bra exempel är Entourage där spelar dom X360 i var och vartannat avsnitt. South Park har flera avsnitt, bl a. med WoW och Guitar Hero. Men det är klart det är kul med fler Och jag följer Family Guy så det passar bra, men synd att dom inte spelar BF

För att vara petig så är det Rock Band dom kör

Inaktiv

Complaints? In my fz? It's more likely than you think!

F.Ö så tyckte jag det var rätt skoj, kul dom drar inte lite gaming.

Medlem

"Klippet är i bästa fall småkul men det är avgjort bra PR."

Stämmer även på spelet.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

12
Skriv svar