Överlevnadsspelet Valheim bjuder in till holmgång i februari

Robot
Överlevnadsspelet Valheim bjuder in till holmgång i februari

Det vankas överlevnad, utforskade och "brutal multiplayer" i Early Access.

#early-access, #valheim


Medlem

Ser jäkligt härligt ut. Ska kika mer noggrant under dagen!
Är på jakt efter något att spendera tiden på, Cyberpunk var inget för en annan och har börjat tröttna på det mesta.
Kanske man börjar bli för gammal och svår flirtad?


signatur

- Gigabyte Z390M - Gainward RTX 3070Ti - Intel Core i9-9900K with NZXT X73 360mm - 32GB HyperX Predator/Fury 3200Mhz - 750w +80 Platinum - 500GB WD blue SSD - 512GB Samsung M.2 - 1TB Samsung 970 Evo M.2 -
- HyperX Alloy Elite RGB - HyperX Cloud II - HyperX Pulsefire Haste - HyperX Fury S XL -
Acer Nitro XV322UX IPS 270hz 1440p - AOC CQ32G1 144hz 1440p
- Svive Altair Gaming Desk - Svive Gemini DarkGrey Gamingchair -

Medlem

Härlig musik! Nu blev morgonmötet på jobb mycket trevligare!

Medlem

Pluspoäng för Amon Amarth.

Ser jäkligt mysigt ut, gillar retrostilen de kör på.

Medlem

Får ju pröva det enbart pga Amon Amarth <3

Medlem

Ser kul ut - dock tycker jag inte Amon Amarth passade in till den. (Bra band, men inget jag föll för i en trailer för ett vikingalir. Hade varit bättre med Wardruna eller något i den stilen).


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Mysig grafik!

Medlem

Haha, oväntad musik ändå efter att ha sett bilderna.

Medlem

Ser inte bra ut för fem öre


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

jbx
Medlem

Bara jag som börjar bli riktigt mätt på asatro?


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av jbx:

Bara jag som börjar bli riktigt mätt på asatro?

ja.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skrivet av Ankh:

Trött på asatro? I populärkultur? Jag är av åsikten att vi här i Skandinavien har blivit lite bortglömt om man ska jämföra med romerskt/spartanskt, asiatiskt tema i populärkultur. Jag menar, Assassins creed: valhalla gjorde väl inte nordisk mytologi någon rättvisa? Ingen storfilm har gjorts på temat förutom Vikings på history Chanel som inte har den budgeten den förtjänar och sen har vi god of war med en spartansk krigare i huvudrollen 😁 nä trött är jag verkligen inte! . Om något sitter jag fortfarande och väntar på att mel Gibson ska få tummen ur sig och leverera den där Vikinga filmen som vi blev utlovade för sisådär 10 år sedan. Att asatron blir exponerat av en massa skit spel är ju tråkigt, förutom god of war då. Trots den spartanska krigaren i Norden 😁

Medlem
Skrivet av Jagärsvensk_blond_blåögd:

Trött på asatro? I populärkultur? Jag är av åsikten att vi här i Skandinavien har blivit lite bortglömt om man ska jämföra med romerskt/spartanskt, asiatiskt tema i populärkultur. Jag menar, Assassins creed: valhalla gjorde väl inte nordisk mytologi någon rättvisa? Ingen storfilm har gjorts på temat förutom Vikings på history Chanel som inte har den budgeten den förtjänar och sen har vi god of war med en spartansk krigare i huvudrollen 😁 nä trött är jag verkligen inte! . Om något sitter jag fortfarande och väntar på att mel Gibson ska få tummen ur sig och leverera den där Vikinga filmen som vi blev utlovade för sisådär 10 år sedan. Att asatron blir exponerat av en massa skit spel är ju tråkigt, förutom god of war då. Trots den spartanska krigaren i Norden 😁

Jag sa inte att jag var trött på det - jag sa att han var den enda som var det Jag är superfan av vår historia


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skrivet av Ankh:

Jag sa inte att jag var trött på det - jag sa att han var den enda som var det Jag är superfan av vår historia

Sorry, jag citera fel 😂

Medlem
Skrivet av Jagärsvensk_blond_blåögd:

Sorry, jag citera fel 😂

Tänkte väl det!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skribent

Christer Sjögren approves.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Ser riktigt mysigt ut!

Medlem

Jag fick dejavu av att läsa kommerna av någon anledning. Kändes som om jag läst dom för flera månader sedan.....

Skrivet av Alienshade:

Jag fick dejavu av att läsa kommerna av någon anledning. Kändes som om jag läst dom för flera månader sedan.....

Ja, FZ är egentligen en annan dimension av spel media. Ett multiverse av något slag som gör att både LEVEL, Super Play och FZ kan leva i perfekt harmoni i nutid och dåtid! Det du uppfattar som deja vu är egentligen bara Petter Hegevall från gamereactor som försöker stiga in i en redan harmoniskt synkad dimension av professionell spel media. Det blir friktioner i den högfrekventa multiverse.

Avstängd

Kommer införskaffas endast för att visa tacksamhet mot mina farfäder samt Amon Amarth.


signatur

Jag är feministen som står upp mot rasismen.

1
Skriv svar