Ninja Theorys mörka Project Mara utforskar mental skräck

Robot
Ninja Theorys mörka Project Mara utforskar mental skräck

Teamet är besatta av att fånga verkligheten, in i minsta detalj.

#ninja-theory, #project-mara


Lätt drivet !

Detta kommer helt klart att kunna köras av gamla Nintendo 8-bit utan konstigheter 😂

Medlem

Project Mara och HellBlade 2 är spel som förmodligen kommer att bevisa vad next-gen grafik betyder. Taggad!

Medlem

Nice. Kul o se de har lite spel på G. Det här verkar mer lovande än hellblade 2 faktiskt.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

"Lidar", samma teknik som de har använt när de letade efter hålrum i pyramiderna. Ninja Theory är alltid i framkant. Väldigt spännande.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Lustigt att de väljer att ha samma skådespelerska som i Hellblade, Melina Juergens. Bekvämt val?

Själv hade jag nog gärna sett en ny protagonist, eftersom hon ändå återkommer i 2an.

Medlem

Intressant att få höra om den kreativa processen bakom. Har antagligen för stor inlevelseförmåga för att vilja spela det färdiga spelet, eller så kan vi kalla mig feg. Vi får väl se men jag tycker det verkar som nåt jag vill höra mer om.

Medlem
Skrivet av B-itta:

Lustigt att de väljer att ha samma skådespelerska som i Hellblade, Melina Juergens. Bekvämt val?

Själv hade jag nog gärna sett nåt nytt ansikte, eftersom hon ändå återkommer i 2an.

Jag skulle kunna titta på henne hela dagarna😅

Avstängd
Skrivet av B-itta:

Lustigt att de väljer att ha samma skådespelerska som i Hellblade, Melina Juergens. Bekvämt val?

Själv hade jag nog gärna sett nåt nytt ansikte, eftersom hon ändå återkommer i 2an.

Jag tror inte hon är skådis egentligen. Hon är en del av utvecklarteamet och sen visade det sig att hon var en naturbegåvning bara.

Medlem

Får se vad resultatet blir. Fick lite No Man's Sky, Cyberpunk 2077 varningar när han pratade om tekniker m.m.

Medlem
Skrivet av Pungvred:

Jag tror inte hon är skådis egentligen. Hon är en del av utvecklarteamet och sen visade det sig att hon var en naturbegåvning bara.

Precis, vill minnas att hon från början bara var en placeholder i utvecklingen av Senua, men var så förbaskat duktig att de behöll henne som skådespelare.

Medlem

Hoppas de inte glömmer bort att ta med en rejäl dos skräck i spelet så att det inte bara blir ett konstigt spel.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Blev riktigt imponerad av grafiken och känslan i Hellblade


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Skrivet av Pungvred:

Jag tror inte hon är skådis egentligen. Hon är en del av utvecklarteamet och sen visade det sig att hon var en naturbegåvning bara.

Det stämmer, Melina Juergens har jobbat mycket med film för just Ninja Theory; att hon har talang som skådis har spelet visat väldigt bra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Ambassadör
Xbox

Mycket spännande! Ninja Theory är lätt Xbox mest intressanta studio.


signatur

Jump in.

Medlem

Silent Hill the Room / PT... Fast helt annorlunda.

Gillar konceptet med skräck i ett och samma ställe.
Sen så var väl tekniken lovande (som alla tech demos), men inte lika intressant som spelideen verkar vara.
Får väl se mer vad det lider

Inaktiv

Undrar om de kommer använda damm-grafiken i spelet.

1
Skriv svar