Adventstävla med Seagate - Vinn blixtnabb lagring till Xbox Series X & S

Robot
Adventstävla med Seagate - Vinn blixtnabb lagring till Xbox Series X & S

En lyckling vinnare får ett Seagate Storage Expansion Card som utökar lagringen med en terrabyte!

#seagate, #xbox


Medlem

Eeeh... Jag råkade tydligen trycka på "skicka bidrag" medans jag bara skrollade förbi.. så nu har jag skickat in ett tomt bidrag och kan inte tävla. Går det att lösa på nå sätt?


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Issue:

Eeeh... Jag råkade tydligen trycka på "skicka bidrag" medans jag bara skrollade förbi.. så nu har jag skickat in ett tomt bidrag och kan inte tävla. Går det att lösa på nå sätt?

Kollar!


signatur
Medlem

Får man veta de tidigare? Tror jag kan ha missat ngt på förra tävlingen (nr 2 alltså) men denna satte jag alla 5!

Medlem

Hum, om man hittar fler skillnader än fem? >_< Jaja, plitade ner det iaf ^^

Medlem

Tror jag behöver en stor kaffe! Hittar bara tre =D Men jag ger mig inte. Roligt kvällsnöje! Tack!

Medlem

Hittade! Men fick kolla måååånga gånger

Inaktiv

Hur länge håller denna tävlingen på? Läste igenom flera gånger men kan ha slarvat likväl

Medlem

Hittade 8 fel varav 3 av dem ska nog inte vara "fel" egentligen. Dock spenderade jag 20min och jämförde video B Täntke, JÄVLAR vad bra de gjort det idag!

heja er för sjukt roliga tävlingar. Älskade finn 5 fel när jag var yngre

Medlem

Lite småknivig, men tror jag löste det! Oavsett kul tävling

Medlem

När dras vinnaren?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Garibald:

När dras vinnaren?

Kanske... idag! Annars imorgon.


signatur
Skägg.
10 Chambers

Vinnare dragen!


signatur
Medlem

Stort grattis @lampis
Hade ju räknat in denna vinsten och därför avvaktat med att utöka lagringsutrymmet på min series X 😀
Tror det får bli en vanlig portabel ssd. Måste ju få plats med alla exklusiva XSX-spel som komma skall.

Medlem
Medlem
Skrivet av Garibald:

Stort grattis @lampis
Hade ju räknat in denna vinsten och därför avvaktat med att utöka lagringsutrymmet på min series X 😀
Tror det får bli en vanlig portabel ssd. Måste ju få plats med alla exklusiva XSX-spel som komma skall.

Stort tack! 😊


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem
Skrivet av thessmavi:

Tackar!


signatur

Kunskapsförmedlare.

1
Skriv svar