Har Ghost Recon: Breakpoint blivit bättre? Testa gratis i helgen

Robot
Har Ghost Recon: Breakpoint blivit bättre? Testa gratis i helgen

Start i morgon bitti, på pc, Playstation, Xbox och Stadia.

#ghost-recon-breakpoint


Inaktiv

Bättre har det blivit. Man kan ändra hur mycket som helst i realism och sånt.
När jag testade för en månad sen tyckte dock att det är för buggigt ännu. Teleporteras runt efter man landat efter ett hopp eller vaultat över ett skydd och sånt. Fastnar emellan stenar etc.
Det går fortfarande inte göra basejump utan att faceplanta och dö instantly heller, vilket varit ett problem sen launch om jag förstår rätt.

ndr
Medlem

Även gratis på Stadia ska det nämnas.

Gnällkuk

ggwp


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Inaktiv

Bättre ja men det är fortfarande inget bra spel. Nu tycker jag förvisso att det är riktigt dåligt men knappt värt tiden även om det är gratis.

Tillägg: De har dock jobbat mycket med spelet, det måste jag ge dom. Men fortfarande kasst.

Medlem

Konstigt nog flyter det sämre på min dator nu - kan vara att jag måste installera om windows (har massa skit som borde tas bort)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Geeks Gaming

Ska dra ner de och testa igen. Men förväntar mig inget då jag vet att dom aldrig kommer gå tillbaka till vad Ghost Recon och Tom Clancy spelen en gång va.

Medlem

Testade spelet förra gången det var gratis. Tror det var i våras förra året. De hade äntligen lagt in "realism" läget som tar bort allt trams med gear levels. Spelet var fortfarande inte bra, det var inte ens direkt svårt trots att man sprang omkring själv som en supersoldat.

Bästa var att man kunde fortfarande låsa upp sista uppdraget på måfå genom att förhöra en fiende soldat direkt efter man genomfört introduktionen.

Storyn var inte heller något att hänga i granen, jätterobotar hör liksom inte hemma i något utanför Metal Gear. Drönar svärmar, check. Men allt annat kändes bara krystat och man fick ju inte ens veta vad som hade hänt alla ens kamrater såvida man inte köpte DLC.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

rug
Medlem

Jag var med på tidiga tester av spelet och hade många synpunkter... Storyn är helt knasig, fiendens sektliknande sätt och klädsel som påminner om nått från Stargate. Ugh... Alla menyer, upgrades och saker som gör spelet alldeles för komplex mot vad det borde vara.

Jag älskade Ghost Recon Wildlands men det här ghost recon-spelet gjorde att jag tappade allt hopp

Nä, finns bättre spel att lägga timmar på!

Redaktör
Skrivet av ndr:

Även gratis på Stadia ska det nämnas.

Tack för tips, har lagt till det. Mysko att Ubisoft inte nämner det nu, de gjorde det förra veckan. Ännu mer mysko hur dåligt Google kommunicerar Stadia-nyheter. Tur att ni är folk som tipsar.


signatur
Medlem
Skrivet av anon_326114:

Bättre ja men det är fortfarande inget bra spel. Nu tycker jag förvisso att det är riktigt dåligt men knappt värt tiden även om det är gratis.

Tillägg: De har dock jobbat mycket med spelet, det måste jag ge dom. Men fortfarande kasst.

Hur bra eller dåligt skulle du säga att det är i förhållande till Wildlands, om du dspelade det?
Sämre eller bättre?
Tycker personligen att Wildlands var ett helt ok spel. Det var mest fordonsfysiken som jag störde mig på.


signatur

PSN: MrOakenborn

Skribent
Skrivet av Oakenborn:

Hur bra eller dåligt skulle du säga att det är i förhållande till Wildlands, om du dspelade det?
Sämre eller bättre?
Tycker personligen att Wildlands var ett helt ok spel. Det var mest fordonsfysiken som jag störde mig på.

Sämre än Wildlands helt klart, men jag spelade skiten ur det spelet. Tömde det på ALLT, så har ändå haft kul med Breakpoint då jag suktat efter mer av samma. Dock är storyn sämre och jag kan inte neka till att spelet var ofärdigt, idiotin att inte ha AI-squadmates tex är puckat. Sen är drönarna jävligt irriterande...men gillar världen nog mer än i Wildlands, lite mer variation.


signatur

"Writer and Fighter"

Inaktiv
Skrivet av Oakenborn:

Hur bra eller dåligt skulle du säga att det är i förhållande till Wildlands, om du dspelade det?
Sämre eller bättre?
Tycker personligen att Wildlands var ett helt ok spel. Det var mest fordonsfysiken som jag störde mig på.

Mycket sämre tyvärr. Fordonsfysiken i breaking point är inte bättre heller.

Hur tydligt som helst att dom ville göra något liknande Division med gear score och liknande. Men det blev bara pannkaka.

Men med det sagt, folk spelar ju det. Och med tanke på att det är gratis så kan det ju vara värt och se om det är något för dig.

Medlem
Skrivet av rug:

Jag var med på tidiga tester av spelet och hade många synpunkter... Storyn är helt knasig, fiendens sektliknande sätt och klädsel som påminner om nått från Stargate. Ugh... Alla menyer, upgrades och saker som gör spelet alldeles för komplex mot vad det borde vara.

Jag älskade Ghost Recon Wildlands men det här ghost recon-spelet gjorde att jag tappade allt hopp

Nä, finns bättre spel att lägga timmar på!

Hear, hear. Testade både betan och förra gratisomgången. Det är något som saknas. Wildlands var underbart. Detta är bara clunky med en kass story.


signatur

I drank what?

Medlem

Dom har uppdaterat ganska mycket och fixat en hel del. Har spelat det från början. Gillar att man välja att ha mindre drönare och sånt. Mörk natt inställning finns. Massa andra gott också.

Ofi
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Tack för tips, har lagt till det. Mysko att Ubisoft inte nämner det nu, de gjorde det förra veckan. Ännu mer mysko hur dåligt Google kommunicerar Stadia-nyheter. Tur att ni är folk som tipsar.

De publicerar vanligtvis nyheter tisdagar och torsdagar på den officiella Stadia-bloggen. I den senaste står det bland annat om gratishelgen med Breakpoint och WWE 2K Battlegrounds. Står även om State share i Hitman-spelen som kanske kan vara en nyhet för FZ nu när Hitman 3 kommit.

https://community.stadia.com/t5/Stadia-Community-Blog/This-We...

Medlem
Skrivet av Johlor:

Sämre än Wildlands helt klart, men jag spelade skiten ur det spelet. Tömde det på ALLT, så har ändå haft kul med Breakpoint då jag suktat efter mer av samma. Dock är storyn sämre och jag kan inte neka till att spelet var ofärdigt, idiotin att inte ha AI-squadmates tex är puckat. Sen är drönarna jävligt irriterande...men gillar världen nog mer än i Wildlands, lite mer variation.

Samma här. Fick platinum i Wildlands. Finns inte ai squadmates skippar jag nog.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av anon_326114:

Mycket sämre tyvärr. Fordonsfysiken i breaking point är inte bättre heller.

Hur tydligt som helst att dom ville göra något liknande Division med gear score och liknande. Men det blev bara pannkaka.

Men med det sagt, folk spelar ju det. Och med tanke på att det är gratis så kan det ju vara värt och se om det är något för dig.

Misstänkte det. Tycker dom hade en stabil grund i Wildlands så synd att dom sabbade det. Skippar nog. Finns så många andra spel att lägga tid på


signatur

PSN: MrOakenborn

Ofi
Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Samma här. Fick platinum i Wildlands. Finns inte ai squadmates skippar jag nog.

De patchade in det i somras.

Skribent
Skrivet av Oakenborn:

Samma här. Fick platinum i Wildlands. Finns inte ai squadmates skippar jag nog.

De fanns inte från början, men har hört att de är inlagda nu.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Ofi:

De patchade in det i somras.

Skrivet av Johlor:

De fanns inte från början, men har hört att de är inlagda nu.

Tyvärr hjälpte de inte. Breakpoint är tyvärr dåligt. Hade stora förhoppningar på det efter Wildlands, men något saknas. Kan inte sätta fingret på vad.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Ofi:

De patchade in det i somras.

Jag läste här på FZ att dom skulle lägga till dom men jag trodde inte att dom hade lyckats än.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Vill man köpa bas spelet utan year 1 pass, så är det 89.95 fram tills 25/1
På Epic store.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar