Nejoh – Team Ninja planerar inte Nioh 3

Robot
Nejoh – Team Ninja planerar inte Nioh 3
Medlem

Ge mig ett Ninja Gaiden.

Medlem

Otroligt synd att Nioh-serien inte fick den uppmärksamheten det förtjänar, det är några av de bästa spelen de senaste decenniet, och Nioh 2 är min personliga GOTY.

Medlem

Nioh-spelen levererade sinnessjukt go action! Hoppas Team Ninja lägger Dead Or Alive på hyllan tills vidare och fokuserar på något nytt med ett stridssystem likt Ninja Gaiden.

Medlem
Skrivet av Fredede:

Otroligt synd att Nioh-serien inte fick den uppmärksamheten det förtjänar, det är några av de bästa spelen de senaste decenniet, och Nioh 2 är min personliga GOTY.

Vad skulle du ge spelen i betyg? Nioh av tio?

Redaktör
Skrivet av r4v3nl0rd:

Vad skulle du ge spelen i betyg? Nioh av tio?

FZ satte ju fyrah på bådah.


signatur
Medlem

Aaah snart kommer 2an till PC med UW-support!
Gillade 1an skarpt, souls med mycket loot


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem
Skrivet av dTexN:

Aaah snart kommer 2an till PC med UW-support!
Gillade 1an skarpt, souls med mycket loot

You are in for a treat!

Dingade precis maxlvl (focus lvls nu) .. och jag börjar väl snudda på endgame. Lång väg dit men jävlar bra det är!

Medlem
Skrivet av bulleboss:

You are in for a treat!

Dingade precis maxlvl (focus lvls nu) .. och jag börjar väl snudda på endgame. Lång väg dit men jävlar bra det är!

Har platinum på Nioh 1.
Ser fram emot på PC Nioh 2 :9

Jag lirar hellre Nioh än Bloodborne, alla dagar i veckan.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Bra spel, men tvåan kändes mer som en expansion än ett nytt spel.

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Har platinum på Nioh 1.
Ser fram emot på PC Nioh 2 :9

Jag lirar hellre Nioh än Bloodborne, alla dagar i veckan.

Tvärtom för mig. Ett nytt Bloodborne till PS5 skulle vara sjukt nice. Ett av fe få spelen jag har Platinum på.

Medlem
Skrivet av Ichabod:

Tvärtom för mig. Ett nytt Bloodborne till PS5 skulle vara sjukt nice. Ett av fe få spelen jag har Platinum på.

Smaken är som röven,
klöven.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

1
Skriv svar