The Medium slår rekord i antal systemkravsnivåer

Medlem

Bloobers layers of fear 1 och 2 var ju skitbra, men resten dom gjort har jag gett upp direkt nästan. Vad hände. Nu har dom chansen att bevisa att dom är mästarna av skräck igen, Bloober, jag litar på er!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Jag har inga problem med 30 fps i spel som detta, speciellt inte med fasta kameravinklar. Vore det ett problem skulle jag inte kunna se film heller som är mellan 24-30 fps! Klart det kostar att rendera två olika spelmiljöer samtidigt, men höga rek. spec. bör ju inte vara ett problem för "riktiga" PC master race spelare ;).

Medlem

Cyberpunk 2077 var väl ändå före med detta antal systemkravsnivåer?

Cyberpunk 2077 system requirements

Medlem

Ser ut som ett gammalt Xbox 360 spel som fått en 4K uppdatering. Oavsett är jag pepp 🙌

jbx
Medlem

Kommer de vara 30fps på Series X också? Isåfall tänker jag INTE slösa de kalorier som krävs för trycka på A-knappen och ladda ner de. Det skulle dessutom vara ett hån från Ms som skryter om att deras konsol klarar av 120fps och de enda eländet de lyckas släppa exklusivt (två månader efter release!!!) är ett 30fps-spel.

Så ja, andas!


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Avstängd
Skrivet av loerk:

Spelet ser bra ut.
Floppar det på PC så är det för att spelet är låst till äckliga 30 fps.

Varför är 30 fps äckligt?

Medlem
Skrivet av Håkkon:

Varför är 30 fps äckligt?

Är det en seriös fråga? Testa själv att vänja dig vid 144fps och sen spela i 30 så får du din fråga besvarad.

Skrivet av jbx:

Kommer de vara 30fps på Series X också? Isåfall tänker jag INTE slösa de kalorier som krävs för trycka på A-knappen och ladda ner de. Det skulle dessutom vara ett hån från Ms som skryter om att deras konsol klarar av 120fps och de enda eländet de lyckas släppa exklusivt (två månader efter release!!!) är ett 30fps-spel.

Så ja, andas!

Med tanke på att två spel körs samtidigt så blir det ju tekniskt sett 60 fps

Medlem
Skrivet av loerk:

Är det en seriös fråga? Testa själv att vänja dig vid 144fps och sen spela i 30 så får du din fråga besvarad.

Med tanke på att två spel körs samtidigt så blir det ju tekniskt sett 60 fps

Där satt den. Bästa!! 🤪

12
Skriv svar