Devolver fäller Xbox Game Pass-rykte om Fall Guys

Robot
Devolver fäller Xbox Game Pass-rykte om Fall Guys
Medlem

Girigheten kommer spela in här tror ja, självklart får dom chans så mjölkas det tror jag.

Medlem

Spelar folk fortfarande detta? Trodde det dog ut när säsong 2 släpptes.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Otroligt att ett sånt här spel kan sälja så mycket, verkar va ett spel som många twitch-streamers kör.

Medlem

Skulle vara kul att testa, men jag har sagt till mig själv, antingen genom Game Pass eller inte alls. Så huruvida jag kommer spela det eller inte är upp till utvecklarna.

Skribent
Skrivet av Kleptoman:

Spelar folk fortfarande detta? Trodde det dog ut när säsong 2 släpptes.

De skärpte till sig till säsong 3. Mycket roligare nu än vad det var i säsong 2.

Skribent
Skrivet av Gaara:

Otroligt att ett sånt här spel kan sälja så mycket, verkar va ett spel som många twitch-streamers kör.

Streamers är nog de som influerar flest spelköpare idag. Vi lever ju i en tid där folk hellre ser på en stream än läser recensioner.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Shadee:

De skärpte till sig till säsong 3. Mycket roligare nu än vad det var i säsong 2.

Åh är det så?
Vad härligt. Då ska jag ladda ned det igen o köra lite. Spelade som en dåre säsong 1. Blev otroligt besviken över säsong 2 och tog bort det o inte brytt mig sen dess.

Skrivet av Johlor:

Streamers är nog de som influerar flest spelköpare idag. Vi lever ju i en tid där folk hellre ser på en stream än läser recensioner.

Lever vi inte även i en tid när otroligt mkt folkl hellre tittar på streams än spelar spel själva?


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Fattar inte hur folk kan tycka fall guys är så kul, tröttnade efter 3 matcher pretty much. Hade väl för stora förväntningar.

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Fattar inte hur folk kan tycka fall guys är så kul, tröttnade efter 3 matcher pretty much. Hade väl för stora förväntningar.

Jag testade spelet och tröttnade också efter någon enstaka match. Inte ett spel för mig. Men jag förstår absolut charmen i det och att folk tycker att det är kul.

Skribent
Skrivet av SunShine:

Åh är det så?
Vad härligt. Då ska jag ladda ned det igen o köra lite. Spelade som en dåre säsong 1. Blev otroligt besviken över säsong 2 och tog bort det o inte brytt mig sen dess.

Ja, jag tycker det. Fortfarande lite tunt med banor ska tilläggas, men lite då och då är det olika variationer av banor som gör dem mer utmanande. Ta t.ex finalrundan "Fall Mountain" där man var totalkörd om man blev träffad en gång, den kan ibland bli betydligt svårare eller "Slime Climb" som kan ha rejält oförlåtande hinder (tänk stora snabba roterande hammare precis innan slutet) sista fjärdedelen som rensar bort väldigt många.

Generellt verkar det som att det finns en basic och en svår av varje race-bana, men vet inte vad som triggar att det blir ena eller andra versionen.

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Fattar inte hur folk kan tycka fall guys är så kul, tröttnade efter 3 matcher pretty much. Hade väl för stora förväntningar.

Vissa spel känns som gjorda för streaming i grupp. Som Among Us och detta. Kanske inte lika kul då på egen hand. Men tycker själv att det är lite charmigt med såna här spel, även om jag aldrig fastnar för dem längre tid.

Medlem

Men då kan man väl ändå i princip räkna med att det troligtvis kommer till Game Pass i framtiden. Microsofts konto skulle väl inte bara ta det rakt ur det blå och bara hitta på något, de håller antagligen på att förhandla om priset gissar jag.

Medlem
Skrivet av Shadee:

Ja, jag tycker det. Fortfarande lite tunt med banor ska tilläggas, men lite då och då är det olika variationer av banor som gör dem mer utmanande. Ta t.ex finalrundan "Fall Mountain" där man var totalkörd om man blev träffad en gång, den kan ibland bli betydligt svårare eller "Slime Climb" som kan ha rejält oförlåtande hinder (tänk stora snabba roterande hammare precis innan slutet) sista fjärdedelen som rensar bort väldigt många.

Generellt verkar det som att det finns en basic och en svår av varje race-bana, men vet inte vad som triggar att det blir ena eller andra versionen.

Aha, ska ge det en chans. Min besvikelse för säsong 2 var just att det knappt var några nya banor alls. Jag trodde att nu kommer det komma ett helt nytt set av banor så vi alla som spelat på tok för mkt kommer nollställas igen typ. Att alla får lära sig banorna på nytt men så blev det tyvärr inte och då la jag av.
Men ska tanka hem det idag o spela lite igen får vi se.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Skribent
Skrivet av SunShine:

Lever vi inte även i en tid när otroligt mkt folkl hellre tittar på streams än spelar spel själva?

Så är det också förstås.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Det var samma sak med Control. Det dementerades och dementerades gång på gång. Och helt plötsligt var det inte bara på Xbox Game Pass utan också på Xbox Game Pass for PC. Heck. Det är till och med spelbart i xCloud.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Otroligt att ett sånt här spel kan sälja så mycket, verkar va ett spel som många twitch-streamers kör.

Det är inte konstigt alls spelet är skit roligt ännu roligare äre att spela med ett gäng kompisar i soffan, men du har väl förmodligen inte ens spelat det.

Medlem
Skrivet av xXG13HaZeXx:

Det är inte konstigt alls spelet är skit roligt ännu roligare äre att spela med ett gäng kompisar i soffan, men du har väl förmodligen inte ens spelat det.

Självklart har jag inte spelat det o kommer inte göra det heller, har lite högre krav. Ska köra igenom Last of us part 2 istället.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Självklart har jag inte spelat det o kommer inte göra det heller, har lite högre krav. Ska köra igenom Last of us part 2 istället.

Okey ha det så roligt då tråkigt att du inte kan testa på nya saker trust me it's alot of fun

Fast å andra sidan har du väl kanske ingen och spela med då blir det sket bra med story driven SP spel ^^

Medlem
Skrivet av Shadee:

Ja, jag tycker det. Fortfarande lite tunt med banor ska tilläggas, men lite då och då är det olika variationer av banor som gör dem mer utmanande. Ta t.ex finalrundan "Fall Mountain" där man var totalkörd om man blev träffad en gång, den kan ibland bli betydligt svårare eller "Slime Climb" som kan ha rejält oförlåtande hinder (tänk stora snabba roterande hammare precis innan slutet) sista fjärdedelen som rensar bort väldigt många.

Generellt verkar det som att det finns en basic och en svår av varje race-bana, men vet inte vad som triggar att det blir ena eller andra versionen.

Har kört säsong 3 nu efter inläggen här. Det var betydligt mer nya banor nu iaf än när säsong 2 kom så har faktiskt kört en hel del igen


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Skribent
Skrivet av SunShine:

Har kört säsong 3 nu efter inläggen här. Det var betydligt mer nya banor nu iaf än när säsong 2 kom så har faktiskt kört en hel del igen

Nice!

Har du fått den banan som jag har lagt upp bild på här: #4084904

En jävla rensare kan jag säga, fan omöjligt att hålla sig kvar med tre låga och två höga pinnar som roterar i olika hastighet. Dessutom memomy med antingen stora frukter som skjuts ut över spelplanen eller snurrande pinne rensar bra med folk också.

Jag har bra fått de här en gång dock så jag vet inte hur det triggas. Skulle personligen hellre bara ha de svåraste varianterna av alla banor.

1
Skriv svar