Sju år gamla Company of Heroes framtidspatchas

Robot
Sju år gamla Company of Heroes framtidspatchas

Men lugn, Relic har tänkt på er med gamla datorer också.

#company-of-heroes-2


Medlem

Vänta nu... SJU ÅR SEDAN?

Det känns som att CoH 1 släpptes för 7 år sedan... Nä det är inte roligt hur fort tiden går nu. Fyfan.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Vänta nu... SJU ÅR SEDAN?

Det känns som att CoH 1 släpptes för 7 år sedan... Nä det är inte roligt hur fort tiden går nu. Fyfan.

Snart 6 år sedan Witcher 3 släpptes.

Ont: Blev riktigt besviken på CoH2. Blev sugen efter kört fiaskot Iron Harvest, men CoH2 var fan sämre. Kunde inte ens ändra keybindings.

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Snart 6 år sedan Witcher 3 släpptes.

Ont: Blev riktigt besviken på CoH2. Blev sugen efter kört fiaskot Iron Harvest, men CoH2 var fan sämre. Kunde inte ens ändra keybindings.

Jag minns knappt något från CoH2, tyckte det var ren dynga, jämfört med ettan, där har jag många minnen, dessutom spelade jag mycket Blitzkrieg, en jädra bra modd till spelet

Medlem
Skrivet av totte1015:

Jag minns knappt något från CoH2, tyckte det var ren dynga, jämfört med ettan, där har jag många minnen, dessutom spelade jag mycket Blitzkrieg, en jädra bra modd till spelet

Första månaderna var CoH2 värdelöst - men numera är det faktiskt riktigt bra.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ettan är det bästa, spelar det fortfarande.

Medlem

Flera år sedan jag lirade tvåan senast, tycker föregångaren håller måttet bättre!
Trots alla klumpigheter & buggar i det fösta CoH tycker jag än i dag att det känns mer "replay-able", speciellt med Eastern Front-modden!
Borde jag ge tvåan en chans till nu när det kanske fått sig några förbättringspatchar?

Medlem

Satan vad gammal man känner sig. Kommer ihåg ~2006 körde betan till 1an. Riktigt snyggt och krävade strategi-spel när det begav sig, men känns som Relic aldrig riktigt lyckats leva upp till 1an.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Vänta nu... SJU ÅR SEDAN?

Det känns som att CoH 1 släpptes för 7 år sedan... Nä det är inte roligt hur fort tiden går nu. Fyfan.

Skrivet av Vercadi:

Snart 6 år sedan Witcher 3 släpptes.

Japp, tiden går galet snabbt!

Samma gäller GTA V (2103)...som nu ska släppas "på nytt" för next-gen konsoler. Löjligt.

Medlem

Älskade CoH1 när det begav sig. Körde igång det för någon månad sen men UI o ljud var rätt buggigt på modern PC.

Medlem
Skrivet av Miindz:

Älskade CoH1 när det begav sig. Körde igång det för någon månad sen men UI o ljud var rätt buggigt på modern PC.

Jaså? Det är inget jag märker av. Jag sitter med en rejäl dator med bra och nya komponenter och har inga problem med spelet

Edit: Jag är fan efterbliven, det står ju CoH1 - jag spelar ju CoH2 just nu Sorry!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Jaså? Det är inget jag märker av. Jag sitter med en rejäl dator med bra och nya komponenter och har inga problem med spelet

Inga problem här heller.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Jag minns knappt något från CoH2, tyckte det var ren dynga, jämfört med ettan, där har jag många minnen, dessutom spelade jag mycket Blitzkrieg, en jädra bra modd till spelet

Kör fortfarande Blitzkrieg nästan varje helg!


signatur

Burn in the light.

1
Skriv svar