Epic-gratis just nu, och därför kraschar Battlefront II-servrarna

Robot
Epic-gratis just nu, och därför kraschar Battlefront II-servrarna

EA lovar att man jobbar på att skala upp servrarna.

#star-wars-battlefront-ii


Medlem

Glöm inte alla smurfkonton som skapas för folk att hacka på!

Inaktiv

Kanske klickar hem för att prova nån gång framöver

Medlem

Haft rätt kul i spelet nu, körde det först vid release i en vecka men tröttnade pga grinden, köpte sedan nu versionen som är gratis just nu för $5 på steam när det var rea. Varit jävligt kul måste jag säga, från multipalyer till de coop uppdragen som finns så är det bra kul. Sådär bra balans i spelet att det är casual nog bara för att chilla och spela lite.

Skrivet av PelvisPresley:

Glöm inte alla smurfkonton som skapas för folk att hacka på!

Kört en hel del nu sen det återupplivats, inte stött på en enda fuskare.

Medlem

Jag får bara felmeddelnden om att min version inte är berättigad att spela online.

Avstängd
Skrivet av robbis:

Jag får bara felmeddelnden om att min version inte är berättigad att spela online.

Samma här...

Gnällkuk

Jag har haft rätt kul med det, vi är ett gäng som spelat co-op missions och utöver att det kan vara lite bök att komma online har problemet bara varit att det inte går att uppgradera kort pga överbelastning.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Provar till helgen när det förhoppningsvis har lugnat ner sig.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Inte stött på några problem alls.

DjR
Medlem

Har spelat nästan all ledig tid jag haft och inte stött på ett endaste problem mer än att mina ability-kort inte går att uppgradera.

1
Skriv svar