Final Fantasy VII Ever Crisis har även registrerats i Europa och Kanada

Robot
Final Fantasy VII Ever Crisis har även registrerats i Europa och Kanada
Medlem

Remake av den enkla anledningen att jag som inmundigat det mesta FFVII erbjudit gick miste om att spela Crisis Core back in the days (pga ingen PSP)!

Skribent

Ni skriver "av alla spinoffs på Final Fantasy VII". Hur många spinoffs finns det? Jag kan själv bara komma på Crisis Core, Dirge of Cerberus? Sen filmen Advent Children då förstås.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johlor:

Ni skriver "av alla spinoffs på Final Fantasy VII". Hur många spinoffs finns det? Jag kan själv bara komma på Crisis Core, Dirge of Cerberus? Sen filmen Advent Children då förstås.

Advent Children, Before Crisis, Crisis Core och Dirge of Cereberus (AC, BC, CC och DC) plus Last Order, G-Bike och remaken.


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Testpilot

I och med att den Japanska artisten Gackt lånade ut sitt utseende till en av karaktärerna i Crisis Core har jag läst att det blir svårt för SE att göra en remake av diverse skäl. Jag blir nog inte förvånad om Ever Crisis kan vara undertiteln för nästa del i FFVII-Remake faktiskt.

Medlem

Jag spelade Crisis Core till PSP, och gillade det. Knyter ihop en del av storyn för Final Fantasy 7. Dock så var det så länge sen nu att jag har glömt bort det mesta, och jag har inte kvar PSP. Så jag skulle gärna se en Remake, Remaster eller direkt portning av Crisis Core så man kan spela igenom det igen

Medlem

Jag hade ju hellre sett något nytt om FFVII Remake part 2.

1
Skriv svar