Quiz – Vad kan du om lönnmördare?

Medlem
Skrivet av eddie the eagle:

I feel the lack of Splinter cell disturbing.

Sam Fisher är väl inte direkt någon lönnmördare?

Medlem

6/10 men läste inte första frågan ordentligt så det är egentligen 7/10.

Medlem

Nu har jag inte spelat Ghost of Tsushima, men en Rhonin är en Samurai utan "härskare" en herrelös samurai, nu vet jag inte om Samuraien i Ghost of Tsushima är det eller inte, jag bara antog.

Medlem

7/10.

Jag är nöjd.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Jag undrar vad det säger om mig att jag får alla rätt på ett quiz om lönnmördare.

För övrigt så är Dishonored 2 ett av mina absoluta favoriter. Topp 10 utan tvekan.

Medlem
Skrivet av omgponies:

6/10 men läste inte första frågan ordentligt så det är egentligen 7/10.

Läste också fel, slant sedan med musen och så blev det rätt iaf... xD

Medlem
Medlem
Skrivet av Gabe:

Jag undrar vad det säger om mig att jag får alla rätt på ett quiz om lönnmördare.

För övrigt så är Dishonored 2 ett av mina absoluta favoriter. Topp 10 utan tvekan.

Håller totalt med dig angående DisHonored 2 som var sjukt jäkla bra gjort. Ett av mina favoritspel någonsin o bättre än 1an faktiskt. Grym grafik, ljuvlig bandesign och perfekt atmosfär från en helt annan slags framtidsvärld fast primitivare. En riktig saga. Jag älskar verkligen detta spel. Därför blev jag otroligt besviken när Arkane Studios visade upp DeathLoop istället för DisHonored 3 som jag suktar efter nå otroligt mycket.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

8/10. Spelat de flesta så är ganska nöjd med resultatet.

Medlem

På "Ghost of Tsushima" frågan kunde man ju bara använde uteslutningsmetoden på.
Ronin är en herrelös samuraj så någon gång måste även en ronin varit samuraj o hade han varit en shogun så hade han nog varit lagom känd...

Medlem

5/10 inte mitt starkaste område, märkte jag


signatur

Spela så mycket du orkar, och helst lite till.

Medlem

8/10. Jag borde ha fixat 9 men jag hade lite för bråttom och valde fel på en fråga som jag egentligen kunde. Helt okej ändå.

Medlem

5/10. Får vara okej med tanke på vilka spel frågorna gällande.


signatur

GAMEZZ!

Medlem

9/10. Jag känner mig lite oroad!

Medlem
Skrivet av Jozo:

Sam Fisher är väl inte direkt någon lönnmördare?

Precis vad han vill att vi ska tro! Klassiskt lönnmördar-knep.

Medlem

Första gången jag för alla rätt! Chansade på hälften😂

Medlem
Testpilot
12
Skriv svar