Biomutant får releasedatum!

Robot
Biomutant får releasedatum!

Lite senare än ryktet men ändå innan sommaren.

#biomutant


Medlem

Är det bara jag som är morgontrött eller varför skulle de vänta 4 dagar? Hänger inte riktigt med.
Annars kan det vara intressant, men svårt att säga hur bra detta blir då man främst sett tech demos på det.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Dudinkalv:

Är det bara jag som är morgontrött eller varför skulle de väntar 4 dagar? Hänger inte riktigt med.
Annars kan det vara intressant, men svårt att säga hur bra detta blir då man främst sett tech demos på det.


signatur
Testpilot

Tyvärr är den 29:e en lördag så det är väl därför Annars kul att se att det här faktiskt är ett spel och inte bara coola mutantdjur med stora svärd på bild.

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Är det bara jag som är morgontrött eller varför skulle de väntar 4 dagar? Hänger inte riktigt med.

Du är inte ensam 🤔

Gnällkuk

Alla som inte kan 29:e maj har helt avsaknad av kultur. Ner i Sverker-tunnan med er!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Är det bara jag som är morgontrött eller varför skulle de vänta 4 dagar? Hänger inte riktigt med.
Annars kan det vara intressant, men svårt att säga hur bra detta blir då man främst sett tech demos på det.

Hahah samma här, tog några vändor innan jag hajade... Mina tankebanor: "Har de sagt att spelet skulle släppas då? Har jag missat något i texten? ...JAHAAAA 29 maj!!!!"

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Alla som inte kan 29:e maj har helt avsaknad av kultur. Ner i Sverker-tunnan med er!

Och fortfarande kunde du inte ge oss ett svar? Bra där!

Har själv sett hela Nile City i ett enda svep för ca 20 år sedan, tycker det är lite mycket krävt att man ska minnas ett random datum som sades i en gammal svensk sketch, lite väl långsökt (fick googla mig till det)

Medlem

Kul att spelet är på g. Men jag kommer att vara rätt kritisk till spelet för det jag upplevt av spelet fick det att framstå som ett spel som kan vara riktigt svårt att få till på ett bra sätt.

Gnällkuk
Skrivet av Dudinkalv:

Och fortfarande kunde du inte ge oss ett svar? Bra där!

Har själv sett hela Nile City i ett enda svep för ca 20 år sedan, tycker det är lite mycket krävt att man ska minnas ett random datum som sades i en gammal svensk sketch, lite väl långsökt (fick googla mig till det)

Svaret fanns ju redan tidigare? Nja, det vet jag inte eftersom det är en kultserie. Jag har nog sett om både Percy tårar och Nile City 4-5ggr, som sig bör! Det håller fortfarande yppersta klass!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar