Serious Sam HD: The Second Encounter snart ute

Robot
Medlem
Serious Sam HD: The Second Encounter snart ute

sj tkr jag serious sam är ett roligt "lan spel" men endast det, är roligt en gång att spela igenom,skulle vara roligt om dom gjore nå mera till mp delen,knakse nå survivor...?överlev så länge som möjligt,känns bara klent att köpa ett spel för att spela igenom en gång med polarna...menmen


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Jag gillar faktiskt second encounter mer, så det blir att köpa. kul att det kommer ut på min födelsedag också


signatur

Xd

Medlem
Skrivet av miffot:

sj tkr jag serious sam är ett roligt "lan spel" men endast det, är roligt en gång att spela igenom,skulle vara roligt om dom gjore nå mera till mp delen,knakse nå survivor...?överlev så länge som möjligt,känns bara klent att köpa ett spel för att spela igenom en gång med polarna...menmen

Men snälla..Man förstår knappt vad du försöker säga.


signatur

<3

Medlem

miffot: Dom slänger in ett survival mode i T2E:HD. "NEW! Survival Mode - Try to stay alive as long as you can against continued enemies’ attacks in specially designed survival maps! "
Vet inte varför FZ inte nämner det.

Kul på den tiden då det begav sig, nu är det gammal skåpmat...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Blir nog att köpa både First och Second Encounter då när man får chansen till det och sedan nöta skiten ur sig tillsammans med polare på högsta svårhetsgrad.

Medlem
Skrivet av 6ybite:

Jag gillar faktiskt second encounter mer, så det blir att köpa. kul att det kommer ut på min födelsedag också

Är vi själstvillingar eller? Jag tycker också att The Second Encounter är bättre, samt att jag fyller den 29:e, alltså dagen efter!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

inK
Medlem

Jag är inte så insatt i PC-världen längre då jag övergått till PS3. Vart köper man det första och vad kostar det?
Steam?


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Gillade alltid SS2 mer. <3


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av inK:

Jag är inte så insatt i PC-världen längre då jag övergått till PS3. Vart köper man det första och vad kostar det?
Steam?

Steam, 18 euro fram tills release, 20 efter.


signatur

Videomupp

Medlem

spelade nyligen igenom Serious Sam - The First Encounter, originalet, i brist på annat en tråkig eftermiddag.

Tyckte det var galet kul så direkt när jag var klar köpte jag "The Secound Encounter - HD " på Steam för 200:-

Måste säga att det var värt pengarna , riktigt roligt gameplay, lite nya saker också som bla tidigare nämnt "Survival Mode".

Finns även DM mm online , men är det bara jag som endast hittar tomma servers? Hittar ett 20-tal servrar när jag söker i Multiplayer utan filter, men alla är tomma..

I trailern till SS TSE HD så stod det "NEW WEAPONS" elns, men det finns inga nya vapen i spelet.

Finns en del roliga achievements man kan göra när man klarat allt om man är hardcore SS gamer.

spelet får av mig 4/5 underhållande men något för kort..

Btw , någon som spelat Serious Sam 2?

Har aldrig testat och eftersom man är Serious Sam gamer så måste det bli av någon gång.

1
Skriv svar