2021 blir "fantastiskt", lovar författaren bakom Tex Murphy

Robot
2021 blir "fantastiskt", lovar författaren bakom Tex Murphy
Medlem

Kul! Tala om att brinna för sin skapelse


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Redaktör
Ponny
Skrivet av Soulless:

Kul! Tala om att brinna för sin skapelse

Verkligen! Åren går men de ger aldrig upp. Med tanke på hur de levererat förut känner jag att, äsch, även om det går 10 år eller något liknande, så studsar de nog tillbaka. Never gonna give 'em up.


signatur

En Bamseponny av folket

ELF
Medlem

Diggade verkligen Tesla Effect. Lite taskig grafik på vissa punkter, men inget som förstörde upplevelsen för mycket.
Skulle vara kul att grotta ned sig i ett nytt.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Tyvärr är vi väl inte så många fans kvar. Jag förstår verkligen att detta inte går hem hos en yngre generation. Men det passar mig som handen i handsken. Inget av spelen har varit hafsverk, även om de led/lider av tekniska problem. Och de är ändå ganska charmiga när man ger dem den tid de behöver.

Medlem

Spelat alla i serien, även om jag inte gjorde klart senaste. Det är en glömd genre om jag inte tror passar den yngre plubliken, som nämdes ovan av maq777. Med avtagande reaktioner med åldern är hjärn gympa som denna spel serie erbjuder fantasktiskt kul.

Medlem

Alla spel i serien har varit bra, möjligen med undantag för de två första. Tyckte senaste Tesla Effect t.o.m. var oväntat bra även om sista pusslet var ett riktigt magsår. Håller tummarna för fler spel.

1
Skriv svar