Gollum-spelet försenas till 2022

Robot
Gollum-spelet försenas till 2022

Spelet behöver ett par månader till i skuggorna.

#the-lord-of-the-rings-gollum


Medlem

Kommer säkert bli as kul att spela som den vekaste och mest patetiska varelsen i hela Tolkiens värld.. bra beslut där
Men men, vem vet, kanske blir kul att för en gång skull inte vara den heroiska hjälte-krigaren som räddar världen i en skinande rustning

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av PontusT:

Kommer säkert bli as kul att spela som den vekaste och mest patetiska varelsen i hela Tolkiens värld.. bra beslut där
Men men, vem vet, kanske blir kul att för en gång skull inte vara den heroiska hjälte-krigaren som räddar världen i en skinande rustning

Jag är nyfiken på Gollum/Smeagol-konflikten.


signatur
Medlem

Få se vad det blir för slags gameplay. Kanske lite som Styx: Shards of Darkness? Där spelar man en liten klen goblin som är rätt chanslös i strider så gameplay baseras främst på smygande och backstabbande för att ta sig framåt, rigga fällor, hälla gift i fiendens gryta, osv. Helt okej för min del om det blir något i den stilen, jag tycker det funkade kanon i Styx.

Medlem
Skrivet av PontusT:

Kommer säkert bli as kul att spela som den vekaste och mest patetiska varelsen i hela Tolkiens värld.. bra beslut där
Men men, vem vet, kanske blir kul att för en gång skull inte vara den heroiska hjälte-krigaren som räddar världen i en skinande rustning

Jag känner lite tvärtom faktiskt. Det finns så galet mycket att hämta från Tolkiens värld och vi får ett cel-shaded spel baserat på middle earths egna skosula. Nej, hade faktiskt hellre sett att de gjorde ett spel med fokus på annan story från samma värld.

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Jag känner lite tvärtom faktiskt. Det finns så galet mycket att hämta från Tolkiens värld och vi får ett cel-shaded spel baserat på middle earths egna skosula. Nej, hade faktiskt hellre sett att de gjorde ett spel med fokus på annan story från samma värld.

Det var ganska så sarkastiskt det jag skrev då ;p
Känner att det finns verkligen ingenting för min del som lockar med detta spel tyvärr

Medlem

Hoppas att han är sådär härligt schizo som Senua i Hellblade och att spelet är mörkt, då kan det bli riktigt bra

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag är nyfiken på Gollum/Smeagol-konflikten.

Skulle passa Josef Fares-spel.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Haha fy ffffff för den thumbnailen!

1
Skriv svar