Jag har typ alltid kommit till FZ för att läsa

Medlem
Jag har typ alltid kommit till FZ för att läsa

Men vad jag gör eller kan är att jag lärde mej unreal editor för Unreal Tournament och gjorde om banor eller som här ha kul in en rund ring bana funnel typ ,du hittar vapnen och pickups med playerspawnplats utan större eftertanke -Just denna har en tidigare build , Muggfusk - dom som vill ha banan (fuskbygg) som är uppe 9 dygn till på mediafire.com/file/puy4qt5v8gl3c5l/DM-Fuskbygg.zip/file . Jag ser den som en fredags kvälls kul funnel dm för en timme ned kompisar eller spela med bots - lightning/ och bot ai delen för banor är min grej -kanske även texturer . Det finns en readme och banan var inte släppt här för er fz utan på en annan site men - ändå . Jo jag är 58 år och spelat sen 1997 ,Duke Quake, Unreal ,Ut99,Battelfield 1942, ut2003-4 ,BF2 , Wow och sen gick det i stå -Nu är det väl Overwatch och var Wow och nu nyligen tillbaka till gå igenom var och vad man gjort - Ut99 maps - Jag ser även på Unreal editor videos på youtube och tänker vad enkelt det skulle var att lära sig en mer komplicerad editor för mycket är densamma . Edit: Idag är det den 2021-02-21 och Fuskbygg (1)går fortfarande att ladda ner från mediafire - Jag har jobbat med fuskbygg beta ( 1 strenghtrelics istället för AMP ) och muggfusk med flera speed relics i banan - har också fått mylevel att fungera så det blir screenshot -Tvåan blev totalt corrumperad av fel i mylevel .

Skribent

Kul att du delar med dig. Lirar inte UT själv längre, men hemmabyggen är alltid roliga att testa.

Medlem

Jag gjorde också egna banor till UT99 på början av 2000-talet, släppte till och med ett par banor offentligt och min bana CTF-Bremelia blev ganska populär och var med som utslagsbana i flera turneringar.

Det var tider det.

Man kanske ska ta upp intresset igen, UT99 är ett av mina favoritspel genom tiderna

Medlem

Jag tror att jag spelat banan bara på namnet . Det var nog runt 2004-5 . Jag gjorde även dessa - deck cloner mediafire.com/file/d3uikiy89091uhf/DM-Deck16%255D%255BaRB4D16-e.zip/file mest för att se hur långt man kan gå och bara slösa tid . Det fanns andra som att jag upptäckte att i classic mode fungerar inte gravity in deck normalt bla som att minska gravity med lika mycket som hardcore mode ger en spelare extra jumpheight .Edit : Tänkte posta detta också för jag hittade en gammal notis jag gjort " GameSpeed=1.27547 " i samband med Deck - Jag tror då att ut99 kunde inte hålla denna speed och randomiserade -vet inte nu om det var i classic eller hardcore - tror denna hastighet i inifilen skrevs över till något liknande - Jag antar att man måste hålla med detaljer , men detta är överkurs men den hastighet jag som 48 åring kunde hålla utan att det blev för stressigt längre stunder. Edit: Tror jag hade denna speed med Experienced bot + 3 skill för lägre weapondamage från dom och utan combo.

Medlem

Till alla som typ gillar fuskbygg så finns.. mer - t y p 2 och 3 kan släppas men mer funnel på samma bana med mindre ändringar ? -Vad som kanske är intressant är det tidstypiska pics som Anna Anka..eller parodi pics på en berömd svart golfspelare från den perioden runt 2010 som är inbakade in banorna - men fuskbygg blev av efter DM-Deck16][aRB4D16 -c -d ? med buggen .Har kanske bara några banor av - b som blev eller varför -e har teleportrar - och extra slimezoone med en tele för att det blev trångt med relics Speed i banan ( 16 till 16 spelare) - tyvärr kan man inte bygga vidare på dom då mylevel gillar inte av någon orsak att man tittar eller ändrar typ exporterar - man får en editor krash - Och det är därför dessa inte har en screenshot ( speed+strenght banor ) - Skulle göra screenshot med relicsen i banan och det vart omöjligt att importera .Den som gillar spela offline i deck - lite större och classic då fungerar både speed och strenght banorna mediafire.com/file/l8v1f3bdg4fyco6/DM-Deck16%255D%255BaRB4D16SpeedStrenght.ZIP/file

Medlem

Jag måste också säga att man måste manuellt lägga till meshen för bägge om vill se dem i en bana och flytta på dom - Under display och sen Mesh som är tom och sen Relics speed eller Strength .

Medlem

Här är 2 ingame pics från en stangelove bana jag gjort -vet inte nu om jag har kvar banor ... verkar ha tappat hårddiskarna ... vilket suger - i alla fall 10 år sen mediafire.com/view/orc1v7nugmzqrjz/Shot0003_.png/file mediafire.com/view/uwd781cwwj2jp72/Shot0000_.png/file

Medlem

6 deck 16 maps (10 år sen) - mediafire.com/file/n3b5ottxmg7kgki/6decks.zip/file
en cft -and action like - en box med skybox som tog antar jag en jävla lång tid att så rätt -mer än 15 år sen -vad jag såg i software render så är den fortfarande beta -mer är för 15 år sen -man ser igenom wireframe vilket betyder att brushen måste fixas så de inte syns I allfall i software -syns nog inte in directx
men ändå inte mediafire.com/file/w5mdmj3yzlj1o88/ctf-1onandSo-Onbetafix2.rar/file

Medlem

Det finns mera ... men kanske inte alltid egna banor men en retexturing -ska gå igenom nån duke retexure -kan tänka mej direkt cft-thorns duke retexture och tillbaka till ut -texture men behålla dukesounds -duke textures håller låg kvalitet allt från 32x32 till 64x64 eller udda storlekar . Om nån vill ha andra cft-goslands som jag ändrat - men då får man fråga ( jag kan bara inte dela med mej av andras icke offiella banor som jag tycker tillhör servern/clanen ) -sen finns cft-andaction 2201-07? (krafigt ändrade ).2204 är den enda som är kul +och den för ripper - cft-bollwerk clon eget bygge -ett schabrak men kommer att slutföra bygget , Muggfuskbeta ,DM-drMugSPolarbANKAkUTEN ,fuskbygg upp till 4 kan väl släppas så där - några andra deck cft och yttligare kanske 5 decks16 -det är vad jag kommer på nu .Jag såg byggandet eller moddandet som tidfördriv , varför titta på tv -För mej just nu har jag bara Youtube ,Netflix , kanske lite overwatch varje dag men om jag går tillbaka till wow classic så blir typ aldrig nått klart - Jag ska försöka relesa det som jag gjort några ggr i månan kanske -men dom måste fungera , klaga dom med kommentarer ,kritik , men jag ser mej som fun och funnel spelare -det seriösa var jag för gammal för redan med min första dator och Overwatch bevisar att man inte har mycket att komma med längre .Edit har gått igenom Fuskbygg 2-3-4 och dom har inte vad jag kommer ihåg när jag väl spelat dom så har väl bara tidigare builds som nästan är färdiga - kom väl på bort på gamla datorn -men det gäller allt nu -får göra från minnet om man kommer ihåg .

Inaktiv

@halvöre2 du hade inte ett nick "Mr_Sweden" förr? Bara undrar, han gjorde om deck16.....
Spelat massvis förr, så bara undrar.

Nugglan gjorde en bra version av Andaction, btw.

Medlem

Nä .. det är inte jag - jag släppte aldrig det jag gjort på nån större site -Ja furpile men annars på mediafire för dom lyckade ta dom under de 2 veckor de låg uppe - Men jag känner igen namnet - tror faktiskt det var på youtube och några Dag Vag live spelningar eler annan progg .

Medlem
Skrivet av newlander:

Jag gjorde också egna banor till UT99 på början av 2000-talet, släppte till och med ett par banor offentligt och min bana CTF-Bremelia blev ganska populär och var med som utslagsbana i flera turneringar.

Det var tider det.

Man kanske ska ta upp intresset igen, UT99 är ett av mina favoritspel genom tiderna

Jag hittade Screenshot på mej och Cft-Bremelia finns med i mapvote omkring slutet av november 2003 .Just Bremila för mej var för pros - menar att Mappers började göra glänsar banor för clanpros och competive och alla andra som inte var det hade inte mycket att komma med i fråga om gameplay - man blev utklassad på Bremila och andra som var favoriter bland clanservers . Som gjorde att jag gjorde mina " banor för alla " eller för mej själv eller och efter en ide hur dålig den en är ,var och ett beta eller funnel prefix kanske får banan spelad -för alla vet "beta +funnel är inte seriöst precis som andaction och kan slappna av för förlora är inte så allvarligt med för banan är gjord med powerups överallt .Jag såg att Bremelia saknas på filefront även om mapraider har det download option . Mitt Pic från 2003 ->

.

Medlem

DM-Muggfuskbeta finns här DM-Muggfuskbeta - betan beror på att texurerna i taket inte är alignerade typ bättre blir den inte om inte nåt riktig buggit finns i banan . En funnelmap som inte har agneta som pic men Fredde Granskogs omslag från de 3 böcker som gavs ut 2005 - Den kommer antagligen inte gå hem i usa eller uk -men som beta är den uppe 2 veckor på mediafire url : mediafire.com/file/21yio55uc0r7knh/DM-Muggfuskbeta.zip/file . Om nån vill se orginalet som är typ den vanliga funnelbanan så finns den också.

Medlem

Har en bana som jag är nöjd med med " Muggfusk "som basis , men måste testa den så den inte krashar efter upprepade omstart -Vad som really" stör mej hur omständigt det är att tweaka in en bana - bara gnet och dagar går - antar också att jag nu är hemmablind- att den just är average whatever map . Men den är ett expriment med speed relics inbakade i banan , troligen imorgon finns den att hämta. https://www.mediafire.com/view/i2bcfmty8p8r4cy/Mugfskspeed_.j...

Medlem

Banan i fråga med Relics speed in MyLevel - Du behöver inte spela med relics men banan kommer med egna speedrelics (flera) . Url : https://www.mediafire.com/file/jmupuvm23mmlgzq/DM-MuggfuskRel... . Tog för lång tid att för min smak . Gravity är normal i banan förutom i rummet ovanför mugg (classic) -1045 (-950 default )

Medlem

Gjorde själv en hel del banor till första unreal som förvisso inte blev så avancerade, men kul var det!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Tack. Just nu sitter jag och funderar om det är överhuvudtaget värt mödan att fortsätta -Jag har fel teknik och lärde mej fel saker om hur man bygger en bana från grunden för länge sedan typ. 20 år sen -Det enda som jag har "skills i verkar vara layout ,ljus ,botplay -stora ,tråkiga ,öppna banor är vad jag skulle göra för Strangelove cft.

Medlem

Nytt Fuskbygg med2 pics från Pcgamers ( nu nedlagda?) svenska website : https://www.mediafire.com/file/pohrbfifhwaplf0/DM-Fuskbyggpcg... -Nått speciellt nej .Decks 16][ texturer - extra :redeemer ammo -vilket jag placerat i banan och gett ett mesh-betyder inte att den kommer att existera online ( vet bara inte ) - gravity är classic i hardcore mode -så nu kan all känna på dodge som inte är så långa -

Medlem

bump: Har mer på gång.

Medlem

Har en bana i Fuskbygg serien den som sedan blev Fuskbygg 1 har också en "beta på gång -kan inte namnge den 2 3 4 5 6 alla är "upptagna" så den blir "beta " och den här alpha -om du inte gillade muggsfusk så är skillnaden Mugg är inte med nånstans https://www.mediafire.com/file/qjbub34uj47k3mw/DM-Fuskbyggalp...

Medlem

Dump. Ska kolla gamla hårddiskar om jag kan gräva fram något guld från 15 år sen (eller 10)

Medlem

Dump. 2023-01-25 Har inte varit nån aktivitet pga corona och sämre hälsa . Titta på netflix hellre och spelar Wow.

1
Skriv svar