Nya Elder Scrolls Online-kapitlet Blackwood släpps i juni

Robot
Nya Elder Scrolls Online-kapitlet Blackwood släpps i juni

Gott om nytt material väntar MMO-veteranen i år.

#blackwood, #the-elder-scrolls-online


Någon annan som missade "Online" och blev hypad något helt otroligt?

Medlem
Skrivet av johanAndersson:

Någon annan som missade "Online" och blev hypad något helt otroligt?

Ja... det var bara att sätta på sig tröjan igen, hoppa ner från stolen och lägga huvudet i händerna.


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Nu knivar dom samlarna i ryggen igen.
Release: Staty
Morrowind: Staty
Summerset: Staty
Elsweyr: Gratis saker till influencers, samma pris på CE som förra året ingen staty, tvungen att köpa separat
Greymoor: Staty, skit dålig kvalitet, min var inte ens målad. kommentar (We listened to the fans! Physical CE's for everyone!) Men vi höjer priset.
Blackwood: Fuck you, ingen staty igen, köp statyn separat, 130 dollar polyresin staty. "Handmålad"


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Är det värt att börja spela detta? Fick det gratis till Stadia någon gång. Använder inte Stadia annars, men gratis...

Inaktiv
Skrivet av Hullken:

Är det värt att börja spela detta? Fick det gratis till Stadia någon gång. Använder inte Stadia annars, men gratis...

Nu har inte jag spelat på väldigt länge. Men klart ett av de bättre mmorpg ute just nu. Full voice acting med en hygglig story. Helt ok stridssystem.

Men äger du det så testa.

Medlem
Skrivet av Hullken:

Är det värt att börja spela detta? Fick det gratis till Stadia någon gång. Använder inte Stadia annars, men gratis...

Är det samma som till PC/XB/PS, att du har ett basic grundspel och måste betala extra för 90% av spelet?

Medlem
Skrivet av Hullken:

Är det värt att börja spela detta? Fick det gratis till Stadia någon gång. Använder inte Stadia annars, men gratis...

Det är väldigt bra story. Mycket pga voice acting.
Kul mmorpg generellt. Och snyggt.

Meeeen, som vanligt äter det upp din tid och liv... Beware ;p

Medlem
Skrivet av Arcadia:

Är det samma som till PC/XB/PS, att du har ett basic grundspel och måste betala extra för 90% av spelet?

Nuförtiden får du ESO baspaket och morrowind expansionen i samma paket. Bara de två är stora i sig, köper du eso + för 150 i månaden (typ) får du alls expansioner utom den senaste så länge du är prenumerant

Medlem

Companions ser jag riktig framemot. Massa nytt godis. Tumme upp.

Medlem
Skrivet av Hullken:

Är det värt att börja spela detta? Fick det gratis till Stadia någon gång. Använder inte Stadia annars, men gratis...

Stadia har väl crossplay med pc i det här spelet. Då kan du gå med i fz guilden de är mycket hjälpsamma mot nybörjare.

Inaktiv

Man får inte "allt" även om man har eso+, @Kristallkrona kan säkert förklara.
Jag har eso+, och kan inte ens komma till förra expansionen, glömt vad den heter.

Avstängd

Vill tycka om detta men det går bara inte. Varje gång jag försöker spela så tröttnar jag efter någon timma. Finns ingen känsls. The Elder Scrolls ska verkligen vara singleplayer och inte något MMO.

Medlem

Kul för alla som spelar så klart, hade nog hoppat in om det kommit en ny spännande klass men avstår som det är.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Ambassadör
The Elder Scrolls Online

Här har man inte varit så aktiv på FZ forumet. Men, detta ska bli så kul att se fram emot!
Ni är varmt välkomna till FZ guilden!
https://discord.gg/kVEyzDT


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Skrivet av Godofcheese:

Nu knivar dom samlarna i ryggen igen.
Release: Staty
Morrowind: Staty
Summerset: Staty
Elsweyr: Gratis saker till influencers, samma pris på CE som förra året ingen staty, tvungen att köpa separat
Greymoor: Staty, skit dålig kvalitet, min var inte ens målad. kommentar (We listened to the fans! Physical CE's for everyone!) Men vi höjer priset.
Blackwood: Fuck you, ingen staty igen, köp statyn separat, 130 dollar polyresin staty. "Handmålad"

Ja det är lite tråkigt.. Jag har fysisk CE av summerset och greymoor. Det är galet sjuka priser som man ska behöva köpa det separat.. Lite tråkigt, blev ganska besviken..

Skrivet av Hullken:

Är det värt att börja spela detta? Fick det gratis till Stadia någon gång. Använder inte Stadia annars, men gratis...

Ja kom och testa, vi har en Fragzone guild, alla är välkomna!

Skrivet av Arcadia:

Är det samma som till PC/XB/PS, att du har ett basic grundspel och måste betala extra för 90% av spelet?

Detta funkar såhär: du har basspelet plus morrowind. Vill du ha alla DLC får du betala en summa varje månad som heter ESO+. Man får även så mycket mer än bara DLC och tidigare kapitel.

Skrivet av anon_326443:

Man får inte "allt" även om man har eso+, @Kristallkrona kan säkert förklara.
Jag har eso+, och kan inte ens komma till förra expansionen, glömt vad den heter.

ESO+ funkar såhär med kapitel och DLC:
Man har tillgång till ALLA DLC som finns i spelet när man skaffar ESO+.

2020 = släpptes kapitlet Greymoor.
2021= kommer ett nytt kapitel Blackwood.
2021 = Greymoor blir en DLC när nya kapitlet (Blackwood) släpps.

Förra årets Kapitel blir en DLC när det kommer ett nytt kapitel året efter.

Om du inte förstod så säg till!


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

1
Skriv svar