Rabbids-kontot på Twitter byter namn till Mario + Rabbids – uppföljare på gång?

Robot
Rabbids-kontot på Twitter byter namn till Mario + Rabbids – uppföljare på gång?
Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Har längtat efter en tvåa sen direkt efter jag blev klar med Mario + Rabbids. Ännu mer efter jag klarade DLCn!

Jag hoppas verkligen detta betyder att en uppföljare inte är allt för långt borta!


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem
KoP
Medlem
Medlem

Helt klart ett guldkorn till spel, med en astronomisk potential. De saker spelet saknade är rätt tydliga och kan läggas till, men det som gjordes bra var absolut toppklass.

Måste vara betydligt enklare att göra ett mästerverk till tvåa av ett sådant spel jämfört med ett som är jämnbra och man inte riktigt kan sätta fingret på vad som saknas eller hur man ska förbättra det som redan finns.

Medlem

Enligt min sambo det bästa spelet som någonsin gjorts Vi får hoppas!


signatur

Videomupp

Medlem

Mycket roligt. Fastnade inte alls för XCOM men älskade detta. Tvåan kommer definitivt att köpas, om det nu kommer.


signatur

I'm like you, I have no name.

Medlem

Kul! Tyckte det var riktigt riktigt bra hamnar på tredjeplats av de plattformsexklusiva spelen på switch för mig.

Skribent

Underbart om det kommer en 2an, finns mycket roligt det går att göra med den här serien.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Kan bara hålla med, en uppföljare vore grymt! Jag älskade det första, spelade allt+extra banor. Finns även en del som XCom kan lära av detta spel (t.ex. kunna se hur lång en motståndare kan gå / skjuta, gör att man kan ta mer taktiska beslut).

Redaktör

Fler versus-grejer i uppföljaren, tack. Det är svinkul med bataljer mot sonen, men fyra banor är för lite tyvärr.


signatur
Medlem

Fast vem är Anders Ljungström som nu står som ägare för kontot?


signatur

Videomupp

1
Skriv svar