Cyberpunk 2077-mod lät dig sätta på Keanu "Johnny Silverhand" Reeves

Robot
Cyberpunk 2077-mod lät dig sätta på Keanu "Johnny Silverhand" Reeves

Surprise – modden är nerplockad.

#cyberpunk-2077, #mod


Medlem
jbx
Medlem

Skulle i princip kunna ske i en bugg redan i detta spel (:


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

Tycker det är en sund inställning från CDPR.


signatur

I drank what?

MEG
Medlem

" herr Reeves så att säga hamnade i den mottagande änden av fortplantningsprocessen"
HAAHAHA, bra formulerat


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Lösning borde vara att inte använda riktiga personer i spel.
Inget illa om Keanu och andra personer som används i spel gör dett bra jobb men jag tycker det är dålig fantasi från utvecklare.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Ok, varför är "sätta på" Keanu när Panam finns, smaken är som baken - delad.
Takemura, där snackar vi dock!


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av Molotov:

Lösning borde vara att inte använda riktiga personer i spel.
Inget illa om Keanu och andra personer som används i spel gör dett bra jobb men jag tycker det är dålig fantasi från utvecklare.

Som du ju själv förstår så handlar det ju inte om "fantasi". Money talks.
Keanu gjorde dock ett långt bättre jobb än jag befarade. Tyvärr tror jag mycket av ursprungliga storyn blev omskriven p.g.a. att de skulle "knöla" in honom i storyn, är ju inte någon direkt liten roll han har. Att de fick tidsbrist med kostymnissar som pressar på och vill ha utdelning är ju inte konstigt.
Hoppas CDPR har lärt sig sin läxa nu.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av alias:

Som du ju själv förstår så handlar det ju inte om "fantasi". Money talks.
Keanu gjorde dock ett långt bättre jobb än jag befarade. Tyvärr tror jag mycket av ursprungliga storyn blev omskriven p.g.a. honom dock.

Ja men jag vet inte. Säljer spelet bättre för att Keanu är med eller hade det fungerat lika bra med en fiktiv karaktär? jag vet inte.
Det kanske är som du säger, det är en god investering att ha med en kändes, för gratis lär det ju inte vara.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Ja men jag vet inte. Säljer spelet bättre för att Keanu är med eller hade det fungerat lika bra med en fiktiv karaktär? jag vet inte.
Det kanske är som du säger, det är en god investering att ha med en kändes, för gratis lär det ju inte vara.

Tyvärr tror jag att ha med Keanu får upp försäljningen mycket. Personligen är jag oförstående till det, minns att jag reagerade med besvikelse när det blev tillkännagett. Håller helt med dig, men tror inte en majoritet gör det tyvärr.


signatur

7900XTX
7800X3D

Redaktör
Skrivet av alias:

Ok, varför är "sätta på" Keanu när Panam finns, smaken är som baken - delad.
Takemura, där snackar vi dock!

För att nyhetsvärdet för Keanu Reeves är ofantligt mycket större. Men Takemura ska nog också gå att göra Joytoy av, tror jag att jag läste.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

För att nyhetsvärdet för Keanu Reeves är ofantligt mycket större.

Haha, ok, avstår nog från allihopa ärligt talat när det kommer till att "sätta på". IRL är så mycket bättre, eventuellt i VR då?


signatur

7900XTX
7800X3D

Redaktör
Skrivet av alias:

Haha, ok, avstår nog från allihopa ärligt talat när det kommer till att "sätta på". IRL är så mycket bättre, eventuellt i VR då?

Organiskt > elektro-mekaniskt


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Organiskt > elektro-mekaniskt

Ok då, du har lyckats övertala mig.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Hahaha vad kan moddare inte göra ?

Medlem

Låt mig gissa vad Keanu säger innan han ”kör igång”:

”Idon't know the future. I didn't come here to tell you how this is going to end. I came here to tell you how it's going to begin. I'm going to hang up this phone, and then I'm going to show these people what you don't want them to see.”

Det hade iaf varit stor humor om han gjorde det.

Medlem

Haha, va f*n.

Jaja, med det sagt så ser jag inte riktigt problemet dock, är CDPR lite väl känsliga här?

Dock så skrev väl i och för sig inte skådespelarna på för att delta i en sex simulator(eller sex scener?), så medgivande kanske är viktigt i det här fallet....

Risken är väl att vissa drar sig för att medverka i spel framöver ifall de kan synas i ofördelaktiga sammanhang.

Medlem

Finns ju Deepfake för röster... snart kommer nog en mod med Reaves röst också


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Inaktiv
Skrivet av alias:

Ok, varför är "sätta på" Keanu när Panam finns, smaken är som baken - delad.
Takemura, där snackar vi dock!

1
Skriv svar