Tomb Raider-trilogin får uppföljning - Som Netflix-anime

Robot
Tomb Raider-trilogin får uppföljning - Som Netflix-anime

Lara Croft har inte gravplundrat klart.

#lara-croft, #netflix, #tomb-raider


Medlem

RIP in pieces, Lara....


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Dunder:

RIP in pieces, Lara....

Nej då, känner jag Lara rätt blir det snart ännu en reboot. Hon är bra på att börja om.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Perkele. Trodde först det skulle komma nya spel i ny trilogi. Anime går helt bort för egen del. Noll intresse.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

KoP
Medlem

Lara Croft = Like!
Anime = Not so much. (._.)

Medlem

Kan ju bli riktigt grymt, de har gjort ett bra jobb med många animationsproduktioner. Hoppas bara man slipper ecchi-elementen...


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Förtroendet för Netflix gick i botten efter den behandlingen Alucard fick i Castlevania säsong 2. De tar sig alldeles för stora friheter med andras kända IPs.

Medlem

Tråkigt att det känns som att många automatiskt ogillar detta bara för att det står anime. All anime är inte det som många förknippar med anime alltså stora ögon, osv. anime är bara ett samling begrepp sen beror animations stilen helt på vad för studio det är och vad för riktning dom väljer att ta det. Så ge det inte automatiskt botten betyg innan lite riktiga bilder kommer ut.

Medlem

wannabe Alita?


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
Skrivet av Fredede:

Förtroendet för Netflix gick i botten efter den behandlingen Alucard fick i Castlevania säsong 2. De tar sig alldeles för stora friheter med andras kända IPs.

Håller tyvärr med. Castlevania hade bra förutsättningar, de första episoderna var blodiga och mörka, men sen gick det utför. Om man nu gör en serie för "vuxna", varför då inte göra en rejält mörk serie; tänk alla fiender de kan plocka och liva upp genom en anime, bara från första Castlevania; liemannen, Medusa osv. Hade kunnat bli bra och mörkt

Ang Tomb Raider så är jag försiktigt optimistisk När jag får se en riktig trailer, då uttalar jag mig mer.

Medlem

Kommer kolla på det oavsett vilket netflix vill

International
Man of Mystery

Så, Lara kommer börja med anime-utrop och småstön ? Nä, inte min Lara tack!


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Ambassadör
Xbox
Skrivet av CARTMAN:

Perkele. Trodde först det skulle komma nya spel i ny trilogi. Anime går helt bort för egen del. Noll intresse.

Well...

https://wccftech.com/new-tomb-raider-game-unify-timelines/


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Saarela81:

Tråkigt att det känns som att många automatiskt ogillar detta bara för att det står anime. All anime är inte det som många förknippar med anime alltså stora ögon, osv. anime är bara ett samling begrepp sen beror animations stilen helt på vad för studio det är och vad för riktning dom väljer att ta det. Så ge det inte automatiskt botten betyg innan lite riktiga bilder kommer ut.

Exakt. Många disaade witcher också innan ens en trailer fanns haha.


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Don't make a whole bunch'a sense..

Men visst, gör vad ni vill.


signatur

subterranean homesick alien

1
Skriv svar