Glödhet PS Plus-månad i februari, med Control Ultimate Edition i spetsen

Robot
Glödhet PS Plus-månad i februari, med Control Ultimate Edition i spetsen
Ambassadör
Xbox

Grym månad, igen! PS+ levererar verkligen sedan den nya generationen drog igång.


signatur

Jump in.

Medlem

Trevlig månad.

Medlem

Kalasmånad!

Det dök även upp ett avsnitt av State of Play om Destruction AllStars i samband med detta:

Medlem

Härligt!

Vill gärna spela om Control på PS5 men blev lite putt att jag inte skulle få tillgång till ps5-uppgraderingen då jag äger fel utgåva av spelet.

Nu löste det sig samt att AllStars ser coolt ut.

Fin månad


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Avstängd

Slänger in en liten PSA här också som kan vara bra att veta.

Old-gen sparfilerna fungerar INTE med new-gen versionen av control

Lite roligt dock att jag inte äger någon ps5 ännu men backloggen har redan börjat växa


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

Medlem

Lite surt för mig som köpte Control på BF för att spela det när PS5 versionen släpptes.
Kul för er andra dock

Ser fram emot att spela det nästa vecka, börjar bli klar med Nier:Automata nu så det blir bra timing på det.

Medlem

Me gusta som man säger i Spanien

Medlem

Jag har sneglat så länge på Control, fan vad fint att få det på ps plus

Levererar ?
Skrivet av Mortaigne:

Grym månad, igen! PS+ levererar verkligen sedan den nya generationen drog igång.

Haj spelet ? 😂

Medlem

Har varit sugen på Control så länge, och nu poppar det upp till ps5. Alltså, otroligt.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Köpte Control: Ultimate Edition på rea för två veckor sedan, laddade ner det i samband med köpet men har inte startat det då jag tänkte invänta PS5-patchen...

Kontaktade Sony för att eventuellt kunna få pengarna tillbaka då samma sak hände många denna månaden med Maneater (där folk fick pengarna tillbaka) men har bara fått generiska skitsvar från fyra olika personer i supporten. Surt.

Jaja, spelet verkar kul iaf 🤷‍♂️

1
Skriv svar