Ubisoft firar ny Immortals Fenyx Rising-expansion med trailer + demo

Robot
Ubisoft firar ny Immortals Fenyx Rising-expansion med trailer + demo
NuZ
Testpilot

Löp och köp säger jag bara!!!!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Äntligen! Får se om spelet är något att ha


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Grymt spel! 40h in och fortfarande lika kul!


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

Riktigt bra spel. 👍🏻

Medlem

Så fort jag sitter på en av de nya konsolerna kommer jag köpa det här. Blir inga mer köp på de gamla konsolerna nu för mig såvida vi inte snackar enorma reor eller liknande.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Givet köp den dagen man lyckas få tag på någon ny konsol. Kanske hinner komma game of the year edition med allt innehåll inkluderat innan man lyckas spontanköpa någon konsol iofs.

Medlem

Förmodligen det mest underskattade spelet 2020.

Gen
Medlem

Inte min kopp te tyvärr. Kände att grindandet för att få upp HP/skada/stamina tog över lite väl mycket för att komma vidare i storyn.

Medlem

Riktigt bra, sjukt glad att jag spontanköpte spelet! Gjorde allt möjligt fram till 20h, sen började jag sakteliga tröttna i sann Ubisoft-anda så jag fokuserade på main story. Efter 37 spelade timmar är jag klar och väldigt nöjd på alla sätt! Härlig upptäckarkänsla, fantastiskt art direction och belönande stridssystem (även om man blev OP efter man gjort en del sidogrejer).

Ambassadör
Xbox

Måste spela detta! Ligger i backloggen redan...


signatur

Jump in.

Medlem

Rekommenderas starkt! Spelet räds inte att få en att känna sig kraftfull tidigt i spelet samt att det är otroligt rolig humor i spelet

Avstängd

Så länge Ubisoft dissar Steam, dissar jag Ubisoft

Inaktiv

Ser ut som en sämre Breath of the Wild-kopia..

Inaktiv
Skrivet av anon_306295:

Ser ut som en sämre Breath of the Wild-kopia..

Många säger att det är bra men det bryr jag mig inte riktigt om då det är en sån uppenbar BotW-kopia att jag mår lite dåligt. Men det är ju kanon för alla som inte har Switch/BotW att få en egen variant

Medlem

Spelar mycket hellre Genshin Impact. Snart släpps 1.3 <3

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Många säger att det är bra men det bryr jag mig inte riktigt om då det är en sån uppenbar BotW-kopia att jag mår lite dåligt. Men det är ju kanon för alla som inte har Switch/BotW att få en egen variant

Vad är det för fel om det liknar ett annat spel, gillar man BotW som man spelat sönder och vill ha något nytt så är väl det här ett bra alternativ.

Inaktiv
Skrivet av Gaara:

Vad är det för fel om det liknar ett annat spel, gillar man BotW som man spelat sönder och vill ha något nytt så är väl det här ett bra alternativ.

Självklart, jag menar inget negativt för spelarna. Men jag respekterar inte utvecklarna när inspirationen är helt övertydlig att man i princip stulit konceptet rakt av. Jag har inte spelat detta men döma av bilder och rörligt så är det väldigt uppenbart att BotW varit något av en utgångspunkt i flera avseenden.

Medlem

Testade demon och blev positivt överaskad. Svin kul och super mysigt. Blir kanske ett köp längre fram. Fler spel borde ha demos


signatur

Allätare

Medlem

riktigt bra spel, sitter med en go myskänsla när jag springer runt och löser pussel


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem

Vad menar man med att det är likt Diablo? Låter ju onekligen bra - är det perspektivet?


signatur

Niet.

Medlem

Spelet är dunder, och enligt mig bättre än BotW.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Har provat demot på Stadia.
Var faktiskt helt ok och nått som jag kan tänka mig köpa och spela.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Expansion en och en halv månad efter release? lol...

Medlem

Ok, detta va faktiskt kul! 👍☺️


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Har spelat dryga 35 timmar (ps5) och gillar det men tycker samtidigt att det är väldigt mycket samma samma även efter så pass många timmar. Älskar grafikstilen dock och har kul när jag spelar. Väldigt buggfritt, 2 krasher på 35+ timmar är den enda jag varit med om. Ruskigt torr humor kan väl även varnas för:P.

Jag köpte på psn-rea för 440:- tror jag och för den pengen är det värt det, 729:- kan man ju dock diskutera.

Medlem

Plockade upp det billigt på tradera. Måste säga att det är riktigt kul. Jag kom aldrig in i BoW. Förmodligen pga combaten och vapen systemet. Men här är det precis tvärt om. Sen att det utspelar sig i grekiska mytologin hjälper så klart 😊.
Rolig Combat
Enkla och tydliga menyer.
Storyn är ok än så länge, men mytologin top notch
Bra nivå på pusslen.

Det enda meckiga jag upplevde från början var kontrollerna. Kändes väldift avigt men efter att ha hittat en bra guide på nätet som mappade om det mer likt Hades så flyter det på mycket mycket bättre.

NuZ
Testpilot

signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Just d. glömde säga i tidigare inlägg att testade demot och oj så kul det ska bli o sätta tänderna i detta när man väl har en ny konsol hemma.
Man fick lite smakprov på vad spelet har att erbjuda och det föll mig i smaken direkt. Så tummen upp för bra demo.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Det är ju i princip en reskin eller mod av/till AC: Odyssey. Samma motor, ljud, combat etc.

12
Skriv svar