Kall helg väntar, bäst att värma sig med spel!

Robot
Kall helg väntar, bäst att värma sig med spel!
Medlem

Fotboll och stryktipset

Ambassadör
Xbox

Cyberpunk 2077!


signatur

Jump in.

Medlem

Handboll, Red dead 2 och wreckfest!


signatur

🖥️ Sony Bravia KDL49-WD753| 🎮 PS4 Slim 1TB CUH-2216b| 🔊 Sony HT-CT180 Soundbar

Medlem

Jag gillar när det blir många minusgrader. Det är mycket skönare än +5 och regn. Föredrar Norrlands-vinter. Så jag kommer gå på en långpromenad i helgen och titta på den vackra snötäckta naturen.

Annars blir det World of Warcraft: Shadowlands, Europa Universalis IV, Railway Empire och Assassin's Creed: Valhalla.

Medlem

Tänkte inleda med The Medium ikväll.. hade förladdat, men ikväll när jag skulle börja så behövdes en uppdatering på 22gb 🤬
Men Immortals lär de bli, kanske lite Medium imorgon kväll


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

It's not a lake, it's an ocean

Förutom pulkaåkning med barnen blir det mer Valhalla. Därtill hoppas jag gå i mål med Terminator: Resistance nu.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

En hel del Red Bull & CS GO!

Blir att spela klart Spec Ops: The Line. Missade det när det kom 2012 men har ju sett kultstatusen det fått efter och kände att det var dags att spela igenom! Så här långt tycker jag det är riktigt bra!

Sen ligger Immortals bredvid och lockar.

NuZ
Testpilot

The Medium i helgen (väldigt bra spel) sen är jag sugen på mer Immortals


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

FM-guru
F.d. Sisyr

Spelat Football Manager hela eftermiddagen (och ikväll), men nu och resten av helgen är det dags för The Medium!

Skribent

Ska fortsätta på Half Life Alyx som jag endast kan spela hos en kompis eftersom jag inte har något eget VR-headset. Blir nog bara ett par timmar för ska hinna med att vara social samt se både NiP och Fnatics kvartsfinaler i den pågående cs:go turneringen också.

Medlem

Håller på o spela Pillars of eternity 2 🙂

Inaktiv

När tid finnes så får det bli lite ESO som jag givit mig på igen varvat med Mount & Blade och kanske TW: Warhammer.

Men självfallet blir det utomhus också!

Medlem

Blir Lite Stardew Valley...

Medlem

Positivt överraskad av The Medium. Sköna Syberia-vibbar. Charmigt old school.

Skribent

Scott Pilgrim vs The World. Dags att levla upp de sista karaktärerna!


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Precis avslutat The Medium och påbörjat Dark Souls 2, imorrn väntar avslutningen på Gears4 co-op för att sedan avrunda med Dark Souls 2 resten av helgen! (är nog en ganska bra sammanfattning )


signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

Det blir Dead Cells som jag skaffade nyligen. Charmigt roguelike action-plattformsspel (lite gameplay här).

Förresten, ett tips ifall någon funderar på att skaffa spelet till PS4...

Det är 30 % rabatt just nu till och med 10 februari i PS Store på Dead Cells: The Fatal Seed Bundle som innehåller alla tre DLC som släppts hittills.

Medlem

De blir att harva vidare i AC Odyssey (150h och vill gärna påbörja Days Gone snart) men har inte lyckats att bli uttråkad hittills, riktigt bra bang for the buck med deluxe ed för 200:- där så ser fram emot Valhalla när all dlc släppts och priset är rätt men får bryta av med Civ 6 eller Warzone/MW emellanåt så man inte blir utbränd 👍

Medlem

Blev call of duty cold war ikväll. Resten av helgen blir det kanske mer COD CW men också Dungeons 3 och Tropico 5.

Medlem

Det blir nog mer Aoe2: DE. Se om jag som inte har köpt Lords of the West kan hålla de nya OP civ:sen stången.

Megadelux

Blev ett gäng timmar i MSFS2020

Medlem

På tal om vinter. Har återvänt till Forza Horizon 4 (satan vad fint det blev på Series X), där det nu är just vinter. Kommer beta av säsongsuppgifterna åtminstone... Sedan är jag lite sugen på att börja med Outer Wilds.

Medlem

Det kan nog bli att beta av ytterligare ett kapitel i Baldurs Gate II. Perfekt att sitta i soffan med laptopen i knät. Kanske tända en brasa. Kanske ta en öl.

Medlem

System Shock Enhanced Edition och kanske heroes of might and magic 2 streamar det https://www.twitch.tv/kol0183

Medlem

Medium och Walkabout minigolf i Oculus quest 2. Sjukt kul minigolf i multiplayer om ni inte spelat det.

Medlem

Wow shadowlands

Medlem

Jag och två polare har gett oss in och köpt Sea of thieves så det blir lite upptäktsfärd och piratande


signatur

- Gigabyte Z390M - Gainward RTX 3070Ti - Intel Core i9-9900K with NZXT X73 360mm - 32GB HyperX Predator/Fury 3200Mhz - 750w +80 Platinum - 500GB WD blue SSD - 512GB Samsung M.2 - 1TB Samsung 970 Evo M.2 -
- HyperX Alloy Elite RGB - HyperX Cloud II - HyperX Pulsefire Haste - HyperX Fury S XL -
Acer Nitro XV322UX IPS 270hz 1440p - AOC CQ32G1 144hz 1440p
- Svive Altair Gaming Desk - Svive Gemini DarkGrey Gamingchair -

Inaktiv

Spela färdigt Cyberpunk 2077 och klunka folköl

123
Skriv svar