Creative Assembly verkar teasa Total War: Warhammer 3 (eller DLC)

Robot
Creative Assembly verkar teasa Total War: Warhammer 3 (eller DLC)
Medlem

Hoppas! Har sett fram emot trean sedan Mortal Empires-uppdateringen där spelen kombineras till ett stort spel.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Konsolrelease!

Medlem

En content creator partner ska tydligen ha råkat säga det rakt ut i yt kommentarer.
https://www.reddit.com/r/totalwar/comments/l7xhip/ere_we_go_b...

Den här typen av teaser är inte heller något dom historiskt har gjort för vanliga DLC's. Då har de släppt trailern direkt.

Medlem

Själv börjar jag känna mig mogen för en ordentlig next gen Total War i den klassiska andan. 30-åriga kriget????!!!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

17 och 1800-tal går tydligen bra, men inte 1600-tal!

Bara för att vi får vara på pallplats i världsledningen för effektivast likvidering av nationer och idéer vi inte gillar för en gångs skull

Visst - Paradox kan argumentas ha täckt detta med Europa Universalis och grejjer... Här komer det dräpande motargumentet: Episka rejltarm armeer som muskötar skiten osv då? ... Det är ju fan A och O.. Ändå.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Fan, hade verkligen hoppats på ett historiskt TW.

ToB, Troy och 3K kliade mig inte riktigt där jag ville bli kliad.

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Själv börjar jag känna mig mogen för en ordentlig next gen Total War i den klassiska andan. 30-åriga kriget????!!!

Känns som borde komma en ny grafikmotor till nästa historiska spel då Warhammer-trilogin är färdigt (Och att det är Empire 2, Medieval 3, eller Rome 3)

Medlem

Teasa Äljen: Isolation 2 istället.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Skulle väldigt gärna vilja se ett Empire 2 Total War eller ett WW1/WW2 Total War.

Medlem

Härligt, ser fram emot detta!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Skrivet av Ugly_Bob:

Konsolrelease!

Då blir jag religiös.

Umi
Medlem

Någon som vet vart man kan hitta TW:W2 för en billig peng? 60 euro på steam lockar inte direkt

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Umi:

Någon som vet vart man kan hitta TW:W2 för en billig peng? 60 euro på steam lockar inte direkt

Det billigaste du kan hitta på legitima sajter just nu är hos GameBillet där spelet kostar 37 euro för närvarande.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Det billigaste du kan hitta på legitima sajter just nu är hos GameBillet där spelet kostar 37 euro för närvarande.

Finns för 155 kr på en annan sida. Sluta lura folk för att försöka få dem att handla på din webshop 🤦‍♂️


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Kleptoman:

Finns för 155 kr på en annan sida. Sluta lura folk för att försöka få dem att handla på din webshop 🤦‍♂️

Skriv vilken sida det är då istället för att posta ett menlöst trollinlägg (som du alltid gör). "din webshop". GameBillet är det billigaste som finns både på CheapShark och IsThereAnyDeal, inte svårare än så.

Medlem

Tack ja, då kanske vi äntligen får ett historiskt Total War igen, helst utan "hjältar " och magi!

Medlem
Skrivet av QuenchedAnger:

Tack ja, då kanske vi äntligen får ett historiskt Total War igen, helst utan "hjältar " och magi!

Är väl bara köra Total War: Three kingdoms i det historiska läget? Inte spelat själv eftersom kina intresserar 0.

För mig är TWW3 troligtvis det mest efterlängtade spelet på säkert 10 år.

Medlem
Skrivet av Dergo218:

Är väl bara köra Total War: Three kingdoms i det historiska läget? Inte spelat själv eftersom kina intresserar 0.

För mig är TWW3 troligtvis det mest efterlängtade spelet på säkert 10 år.

Är väl mest därför three kingdoms inte skriker så högt, är inte direkt så insatt i bronsålderns Kina direkt...

Medlem
Skrivet av QuenchedAnger:

Är väl mest därför three kingdoms inte skriker så högt, är inte direkt så insatt i bronsålderns Kina direkt...

Se det som en möjlighet att skapa ett intresse

Medlem

Ny campaign kanske till tvåan. Vet att många vrlat ha en ny campaign. Men det känns inte sannolikt med tanke på att lika många om inte fler vill ha trean.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

kan det vara 40k?


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
Skrivet av Umi:

Någon som vet vart man kan hitta TW:W2 för en billig peng? 60 euro på steam lockar inte direkt

Skrivet av Sisyr:

Skriv vilken sida det är då istället för att posta ett menlöst trollinlägg (som du alltid gör). "din webshop". GameBillet är det billigaste som finns både på CheapShark och IsThereAnyDeal, inte svårare än så.

132 spänn typ, på instant gaming.


signatur

I drank what?

FM-guru
F.d. Sisyr

Det är ju dock en key reseller. Visste inte om det var okej att tipsa om sådana på forumet, därav att jag skrev "legitima sajter" (auktoriserade återförsäljare, är då vad jag menar). Men visst, i så fall är det samma pris eller billigare på såväl Kinguin som Gamivo.

Medlem
Skrivet av Blessus:

kan det vara 40k?

nope. På 80-talet så antydde de ofta crossovers mellan 40K och Fantasy, men de har sedan dess aldrig blkandat ihop dem förutom demonernas enheter, namn och Slaan folket i den djupa loren.
Allt i videon var Warhammer Fantasy. Från kometen till magi-vindarna.

Jag chansar på att detta är ett till DLC.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Det är ju dock en key reseller. Visste inte om det var okej att tipsa om sådana på forumet, därav att jag skrev "legitima sajter" (auktoriserade återförsäljare, är då vad jag menar). Men visst, i så fall är det samma pris eller billigare på såväl Kinguin som Gamivo.

De gör inget olagligt, och såvitt jag vet har inte FZ någon ban på det. Om de har det så kan jag sudda mitt inlägg.


signatur

I drank what?

Skrivet av Evilof:

nope. På 80-talet så antydde de ofta crossovers mellan 40K och Fantasy, men de har sedan dess aldrig blkandat ihop dem förutom demonernas enheter, namn och Slaan folket i den djupa loren.
Allt i videon var Warhammer Fantasy. Från kometen till magi-vindarna.

Jag chansar på att detta är ett till DLC.

Kan inget om Warhammer lore, men blev lite nyfiken, om 40K ej är fantasy, vad är storyn bakom orcs osv?

Medlem

Nytt stjärntecken i himlen idag

Kommit fler å fler videos i dagarna.. och kollar man på den senaste så verkar den säga att det är nåt som anländer i morron
Spännande.


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

1
Skriv svar