Lövet säger sayonara!

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿
Lövet säger sayonara!

... det vill säga redaktionellt, i forumet och på Discord slipper ni mig inte

Efter mer än femton år som aktiv teknik- och speljournalist har jag bestämt mig för att leta mig ut i världen och testa på ett helt annat yrke. Det här är min sista vecka på Geeks, och från och med måndag kommer jag alltså inte recensera eller skriva om de japanska härligheter som spelbranschen bjuds på.

Men att jag inte kommer figurera här redaktionellt innebär så klart inte att jag försvinner i forumet, eller på Discord. Nästa stora nyhet om varje givet JRPG, Metroid eller annat som beror Nintendo på något sätt kommer jag inte kunna hålla mig borta från. Och ni kommer fortsätta höra min tveksamt ljuva stämma i finfina podden Fulkultur!

Så väl mött fellow spelnördar, vi syns och hörs både digitalt och IRL i en pandemibefriad framtid!


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

Gnällkuk

Fin touch ändå med japanska flaggan och vad det nu är du har på huvudet mot swec-bilden

Sayonara och lycka till!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿
Skrivet av trickeh2k:

Fin touch ändå med japanska flaggan och vad det nu är du har på huvudet mot swec-bilden

Sayonara och lycka till!

Det är ju en Metroid som sitter på huvudet mitt så klart! Jag är något för glad i bilden med tanke på att en parasit suger ur mig livsenergin, men jag kanske älskar serien så mycket att jag inte har något emot det?

Tackar och bockar!


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

Backloggens befriare

Jag säger lycka till!


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Lycka till!


signatur

GAMEZZ!

Skägg.
10 Chambers

Night of the Tentacle...


signatur
Ambassadör
Xbox

Du kommer att vara fruktansvärt saknad @Loevet. Lycka till med dina nya äventyr!


signatur

Jump in.

Testpilot

Arigato Lövet-san och lycka till

Medlem

Stort tack för allt so far, jag önskar dig +100 Luck inför ditt New Game+.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Lycka till med vad du ska göra framöver! Vi får se till att spela retro när världen blir mer normal! 🙂


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem

Men va trist!
Alltid gillat dina skriverier, tankar och synpunkter i diverse podcasts.
Önskar dig all lycka och framgång!

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿
Skrivet av Arzei:

Stort tack för allt so far, jag önskar dig +100 Luck inför ditt New Game+.

+1 räcker inte till för det inlägget, du får +100 för det du också! Tack själv!


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿
Skrivet av Grukk:

Lycka till med vad du ska göra framöver! Vi får se till att spela retro när världen blir mer normal! 🙂

Ja verkligen, pandemin satte käppar i hjulet för ganska mycket, där retromyset är en av många punkter. Det får vi definitivt styra upp när saker och ting lugnar ned sig lite, och kanske de där filmkvällarna det pratats om i Fulkultur-kanalen på Discord också?


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿
Skrivet av ohGr:

Men va trist!
Alltid gillat dina skriverier, tankar och synpunkter i diverse podcasts.
Önskar dig all lycka och framgång!

Tack för de fina orden, det har bara varit störkul att tjöta nörderier och tankar, oavsett om det är i skriven form, video eller poddar. En virtuell handskakning och kram skickar jag din generella väg! <3


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

Medlem

Tack för allt och all välgång Andreas - bara du inte slutar med FulKultur är jag nöjd!


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

m21
Medlem

Stort lycka till i framtiden, ser (hör) fram emot att fortsätta höra dig i Fulkultur-podden!

Lycka till i framtiden!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Lycka till @loevet, med vad du än tar dig på.
Har varit ett nöjje att läsa dina artiklar

Medlem

Stort lycka till i framtiden och tack för grymma artiklar, recensioner och foruminlägg du bidraget med 😃


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Hoppas du får användning av dina studielån.

Tråddemonen
Testpilot
Skrivet av Loevet:

... det vill säga redaktionellt, i forumet och på Discord slipper ni mig inte

Efter mer än femton år som aktiv teknik- och speljournalist har jag bestämt mig för att leta mig ut i världen och testa på ett helt annat yrke. Det här är min sista vecka på Geeks, och från och med måndag kommer jag alltså inte recensera eller skriva om de japanska härligheter som spelbranschen bjuds på.

Men att jag inte kommer figurera här redaktionellt innebär så klart inte att jag försvinner i forumet, eller på Discord. Nästa stora nyhet om varje givet JRPG, Metroid eller annat som beror Nintendo på något sätt kommer jag inte kunna hålla mig borta från. Och ni kommer fortsätta höra min tveksamt ljuva stämma i finfina podden Fulkultur!

Så väl mött fellow spelnördar, vi syns och hörs både digitalt och IRL i en pandemibefriad framtid!

https://i.pinimg.com/564x/12/85/64/1285648b41847f2a4bb236b8dd...

Tråkigt! 😣 Vart hamnar du härnäst?

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿
Skrivet av Roten:

Tack för allt och all välgång Andreas - bara du inte slutar med FulKultur är jag nöjd!

Tackar för de vänliga orden, och Fulkultur kommer jag kämpa för att kunna hålla mig kvar vid in i det sista Tror inte det ska vara några problem med det.


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿
Skrivet av Hanzo:

Tråkigt att se FZ:s och kanske Geeks största japan-entusiast lämna hamnen!

お疲れさまでした。
また戻って来てください!

Otsukare-sama deshita.
Mata modottekite kudasai!

Tack för din insats.
Kom tillbaka igen!

本当にありがとうございます
Hontou ni arigatou gozaimasu!

Även om jag lämnar hamnen (redaktionen) kommer jag fortsatt sitta och sprida japanska sakurablommor i bukten (forumet). Det är alldeles för många spännande verk på gång framöver för att jag ska kunna hålla mig borta från att nörda loss om det


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿
Skrivet av Aloysius:

Hoppas du får användning av dina studielån.

Det nya jobbet är faktiskt första gången efter universitetstiden som utbildningen kommit till användning, så nu kan jag på riktigt säga att studielånet är motiverat


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿
Skrivet av m21:

Stort lycka till i framtiden, ser (hör) fram emot att fortsätta höra dig i Fulkultur-podden!

Skrivet av Walter S.A. Iego:

Lycka till i framtiden!

Skrivet av anon_326443:

Lycka till @loevet, med vad du än tar dig på.
Har varit ett nöjje att läsa dina artiklar

Skrivet av korvmos:

Stort lycka till i framtiden och tack för grymma artiklar, recensioner och foruminlägg du bidraget med 😃

Tack alla för de fina orden, det är diskussioner med er och runt ämnet som gör artiklarna och forumtrådar med mera så roliga att göra. Det kanske låter klyschigt, men det är för nördandet med er som vi gör det!


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

1
Skriv svar