Io Interactive är absolut inte klara med Hitman

Robot
Io Interactive är absolut inte klara med Hitman

De blickar mot framtiden och kommer även släppa DLC till Hitman 3.

#Hitman, #Io-interactive


Medlem

Jag skulle inte ha något emot att få se nyversioner av banor från de äldre spelen. Tänk operabanan från blood money 🤤

Medlem

Det är nog lite att jobba där som att jobba på dice... vi är INTE klara med Battlefield.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Bra. HiTMAN serien är en på tok för skoj franchise för att lägga på is. Stealth är förbaskat roligt att lira tycker jag. Nu önskar jag att Splinter Cell får göra storstilad comeback också.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Härligt. Ser fram emot mer Hitman. Hitman 3 är det bästa Hitman-spelet sedan Blood Money.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Bra. HiTMAN serien är en på tok för skoj franchise för att lägga på is. Stealth är förbaskat roligt att lira tycker jag. Nu önskar jag att Splinter Cell får göra storstilad comeback också.

Tyvärr så skulle väl dagens Ubisoft göra om det till en gigantisk sandlåda med collectibles istället för en linjär, fokuserad bandesign med roliga miljöer. Det är ju tyvärr så alla Ubisofts spel slutar som idag,,,

Medlem
Skrivet av Jozo:

Tyvärr så skulle väl dagens Ubisoft göra om det till en gigantisk sandlåda med collectibles istället för en linjär, fokuserad bandesign med roliga miljöer. Det är ju tyvärr så alla Ubisofts spel slutar som idag,,,

Finns alltid något torn att klättra

Medlem
Skrivet av Jozo:

Tyvärr så skulle väl dagens Ubisoft göra om det till en gigantisk sandlåda med collectibles istället för en linjär, fokuserad bandesign med roliga miljöer. Det är ju tyvärr så alla Ubisofts spel slutar som idag,,,

Ja precis. Tänkte faktiskt skriva det. Eller så gör de multiplayer av skiten som med allt annat..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Då är det ju tur att UBI inte har något med Hitman att göra... Hur kom ni in på UBI-crap helt plötsligt?

Medlem
Skrivet av ulrik.borg:

Då är det ju tur att UBI inte har något med Hitman att göra... Hur kom ni in på UBI-crap helt plötsligt?

Splinter Cell.

Medlem

För er som undra så jobbar Ubisoft med ett VR-spel för Splinter cell. Kanske ett vanligt spel också men det har man inte hört nått om.

Ang Hitman 3, "integrerades" tidigare spel i 3an om man har dom på Steam med 3an på Epic ?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Skulle gärna se ett fully flexed vr mode till pc med stöd för motion controllers osv

1
Skriv svar