Capcom avslöjar längden på Lady Dimitrescu - vampyrdonnan i Resident Evil Village som folk trånar efter

Robot
Capcom avslöjar längden på Lady Dimitrescu - vampyrdonnan i Resident Evil Village som folk trånar efter
Moderator | Testpilot

Källa: https://twitter.com/Bosslogic/status/1356503361588105216


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv

bruh moment

Gnällkuk

Är det bara jag som inte förstår varför folk är så upphetsad över denna karaktär?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Läste "along with a very curvaceous fact". Så fungerar min hjärna...

Skrivet av trickeh2k:

Är det bara jag som inte förstår varför folk är så upphetsad över denna karaktär?

Lustigt nog finns det en Wikipedia-sida som förklarar fenomenet.

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Är det bara jag som inte förstår varför folk är så upphetsad över denna karaktär?

Mörka karaktärer kan vara sexiga

Gnällkuk
Skrivet av Thomas:

Läste "along with a very curvaceous fact". Så fungerar min hjärna...

Lustigt nog finns det en Wikipedia-sida som förklarar fenomenet.

Det är alltså bara en fabless för stora bröst?

Skrivet av Karmak:

Mörka karaktärer kan vara sexiga

I guess. Vi är väl olika allihop


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Visste inte att folk hade sån fetish för jättelånga kvinnor. Själv tycker jag det är sjukt osexigt.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Nioreh:

Visste inte att folk hade sån fetish för jättelånga kvinnor. Själv tycker jag det är sjukt osexigt.

Regel 34, min vän.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Nioreh:

Visste inte att folk hade sån fetish för jättelånga kvinnor. Själv tycker jag det är sjukt osexigt.

Finns en fetish på allt du kan tänka dig

Who wants snoo snoo!

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Är det bara jag som inte förstår varför folk är så upphetsad över denna karaktär?

Big mommy milkers

Medlem

<3 breathtaking <3

Medlem
Skrivet av Nioreh:

Visste inte att folk hade sån fetish för jättelånga kvinnor. Själv tycker jag det är sjukt osexigt.

Själv tycker jag långa kvinnor är riktigt sexigt haha Hon har ju rätt så schyssta proportioner också! Skulle dock inte förvåna mig om hon drar av sig klänningen förr eller senare men hon kommer se ut som ett muterat utåtinvänt insektsmonster eller något sånt

Medlem

Tycker själv det är fint med långa kvinnor. Sedan är jag själv ganska lång på 1.91 m så då passar långa ladies mig väl.

Gud så jag längtar till att få utforska detta läskiga slott i maj. Räknar dock med att det blir uppskjutet som allt annat inom branschen. Däremot verkar CapCom hyffsat duktiga på att styra sig mot korrekt releasedatum. They who live shall see..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Poisoninmyveins09:

Who wants snoo snoo!

Haha tummen upp

Medlem

Förstår inte hur någon kan tråna efter en karaktär skapad i ett tv-spel. men each to their own.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Regel 34, min vän.

Jo det vet jag. Men detta är ju mer än regel 34. Det här blev ju viralt, vilket betyder att det är väldigt många med samma läggning.

Medlem

Hon verkar vara en riktigt trevlig antagonist, ska bli intressant att spela. Den som gjort hennes mocap har gjort det bra.

Medlem

Läskig tant trots bystresurser.

Medlem

Hon kommer kväva dig med sina två jättehänder... jag kommer dö ofta.

Medlem

2,9m? Jävlar.

Medlem
Skrivet av Fiigaro:

Själv tycker jag långa kvinnor är riktigt sexigt haha Hon har ju rätt så schyssta proportioner också! Skulle dock inte förvåna mig om hon drar av sig klänningen förr eller senare men hon kommer se ut som ett muterat utåtinvänt insektsmonster eller något sånt

Om du har fel nu så kommer min kink bli rejält besviken!


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem
Skrivet av Buster:

Hon kommer kväva dig med sina två jättehänder... jag kommer dö ofta.

Kväva dig, ja. Med händerna.. nej


signatur

War, War never changes...

Medlem
Skrivet av Tarotikum:

Kväva dig, ja. Med händerna.. nej

Psst, det var en hemlis 😁

1
Skriv svar