Xbox Game Pass - Februari Part 1

Ambassadör
Xbox
Xbox Game Pass - Februari Part 1

Ny månad och dags för fler tillskott till Xbox Game Pass! Första halvan av februari bjuder på allt möjligt trevligt såsom release av Project Winter, luftstrider med The Falconeer och klassiskt JRPG med Final Fantasy XII The Zodiac Age bland annat.

Wolfenstein Youngblood, som redan finns på XGP, hamnar dessutom på molnet den här månaden. En hel drös med spel får stöd för touch-kontroller på mobil: Donut County, Enter The Gungeon, Fractured Minds, Monster Sanctuary, River City Girls, The Dark Crystal: Age of Resistance Tactics, The Walking Dead: A New Frontier – Episode 1, The Walking Dead: Michonne – A Telltale Miniseries, The Walking Dead: Season Two, The Walking Dead: The Complete First Season, Touhou Luna Nights, What Remains of Edith Finch och Yes, Your Grace.

Vill ni kolla in januaris spelskörd så hittar ni de trådarna här och här.

Nya titlar:

Ghost of a Tale (4 feb, PC)

Project Winter (4 feb, konsol+PC+android)

The Falconeer (4 feb, konsol+PC+android)

Final Fantasy XII The Zodiac Age (11 feb, konsol+PC)

Jurassic World Evolution (11 feb, konsol+android)

Stealth Inc. 2: A Game of Clones (11 feb, konsol+android)

Som vanligt så lämnar några spel tjänsten, för den här gången. Den 15 feb: De Blob, Ninja Gaiden II, World of Horror. 16 feb: Shadows of the Damned.

Xbox Game Pass

#xbox-game-pass #xbox #pc #android #nyhetstips


signatur

Jump in.

Medlem

Har inte hunnit spela Ninja Gaiden II än. Tur att det inte fanns så mycket annat av intresse i början av denna månad.

Medlem

Ghost of a tale är magiskt, kort, men underbart. En riktig indiepärla!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Tack för att du uppdaterar oss Mortaigne, perfekt att få en lista på vad som kommer 👍

Jurassic World Evolution har jag länge varit sugen på och flera gånger varit nära att köpa. Så det blir perfekt att testa via gamepass, även The Falconeer ser spännande ut.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av MartaaN:

Tack för att du uppdaterar oss Mortaigne, perfekt att få en lista på vad som kommer 👍

Jurassic World Evolution har jag länge varit sugen på och flera gånger varit nära att köpa. Så det blir perfekt att testa via gamepass, även The Falconeer ser spännande ut.

Roligt att du läser!

Jurassic World är mysigt om man gillar dinosar, Jurassic Park och parkbyggande Falconeer har stått på min inköpslista ett tag så det är jag väldigt glad för, ser riktigt fränt ut. Häftigt med spel gjorda av en ensam utvecklare dessutom.


signatur

Jump in.

1
Skriv svar