EA bekräftar - Nytt Battlefield i slutet av året

Medlem
Skrivet av Lord Pingu:

PK i BF? Nu har jag inte spelat sedan BF3 men det här verkar ju konstigt. Vad är det för PK-trams de håller på med då?

Man kan välj att spela som kvinna, vilket tydligen va en deal breaker för vissa. För i "verklighetens WW2" förekom det tydligen inga kvinnor alls.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Hur ska du annars få millenials att spela?

Vi millenials är folk i åldersspannet ~24-40 och är förmodligen den generation som stött på spel med de högsta trösklarna.

Medlem

Efter BFV som var det enda BF-spel som jag inte köpte så är jag skeptisk tyvärr. Dice borde gå tillbaka till vad som gjorde BF bra. Visst BF1 var okej men BF3,BF4 och BC2 hör fortfarande till mina absoluta favoriter.

Medlem
Skrivet av Lord Pingu:

PK i BF? Nu har jag inte spelat sedan BF3 men det här verkar ju konstigt. Vad är det för PK-trams de håller på med då?

https://youtu.be/bZWSoV6zE0M


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Jag drömmer om ett spel som Squad med BF-grafik och destructible environment.

Medlem
Skrivet av sweclockern:

Jag har spelat serien sedan Battlefield 1942. Det jag har haft mest kul med är tveklöst Battlefield 2, sedan var Bad Company 2 riktigt skoj!
Bf V har jag inte ens brytt mig om att köpa och har inte spelat Bf 1 speciellt mycket. Det känns mest som ett stressmoment att spela dem, där den med snabbast reflexer vinner, eller om man inte är snabb nog att undvika granatregn och krypskyttar.
I de tidigare spelen så kändes det som att man kunde utnyttja strategi på ett helt annat sätt och där ens insatser verkligen kunde göra skillnader och ändra rundans utgång. Ett exempel är om man smygandes med sin squad tog sig till andra sidan kartan och erövrade en flagga, så man kunde bedriva tvåfrontskrig mot fienden (=win).

Hur mycket strategi man än försöker använda sig av i de senare Bf-spelen så slutar det i princip alltid med att en prickskytt/flygplan eller ett granatregn plockar hela dina squad. Det är alldeles för högt tempo för min smak (kanske börjar bli gammal?).

Samma här, började min BF resa i Wake island demot man fick med PC Gamer

Men skulle nog säga att BFV var ett steg i rätt riktning tillbaka till det gamla gameplayet även om dem gjorde flera andra dumma beslut. Ingen 3d spotting eller liknande gör det mycket lättare att flanka runt osv. Mycket lättare att "back-cappa" än i BF1 tex. Och det har faktiskt mycket mindre granat och explosive spam än tidigare titlar.

Det som saknas är ju dem större kartorna och mindre fokus på infantry. Hade även gärna sett en återkomst av stammina så att man inte kan sprinta hur länge som helst, det skulle dra ner tempot en hel del till den gamla nivån.

Medlem

Jag både hoppas och tror att detta Battlefield är den riktiga uppföljaren till BF3 från 2011. För mig finns det egentligen bara tre riktiga Battlefields; 1942, 2 och så 3. Resten är utfyllnad/tester, vissa är väldigt bra, andra mindre så.

Just BF ligger mig nära hjärtat, troligen för att det är spelserien som introducera mig till online spel, multiplayer och klanspel vid olika titlar.


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem
Skrivet av anon_79617:

Jag drömmer om ett spel som Squad med BF-grafik och destructible environment.

Jag tänkte skriva typ exakt samma sak!

Ge mig ett modernt Squad i Frostbite!

Om inte annat som ett spelläge - hur svårt kan det vara.. 😊

Medlem
Skrivet av anon_79617:

Jag drömmer om ett spel som Squad med BF-grafik och destructible environment.

Jag önskar att Post Scriptum haft BF motorn. (snyggt spel, men inget direkt som går isönder)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

kom igen ge oss Bad Company 3 bara

Skribent
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Var inte det roliga i BC2 att man kunde förstöra så mycket. Var helt klart en kulfaktor för mig. "Vadå aptera bomb på målet, vi sänker huset!". Det, och tightare kartor.

Ge oss ett nytt Red Faction också!! På tal om förstörelse, hur ballt var det inte när banan var ett stort hål efter man spelat deathmatch i 1 h...


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Jag saknar fan 2142, Battlefield 4 håller ännu i sig så tycker egentligen det känns onödigt med ett nytt modern era BF :/

Fuck WW1 och WW2, 2143 vill jag ha!

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Ni som spelat BF-serien sen start: Vad är det ni vill ha i ett nytt spel? Är det större banor?

Jag har spelat mer på senare tid och gillar det mesta. Känner inte att banstorleken är problemet utan skulle gärna få tillbaka känslan att bara kunna hoppa in i ett fordon som står parkerat på kartan, en helikopter (kan faan inte flyga dessa) eller en pansarvagn.

  1. Vill gärna se att dom tar tillbaka att fordon spawnas när man plockar en flaggpunkt.

  2. Relaterat till ovan, ta bort möjligheten att spawna inne i tomma fordon.

  3. Fordon ska finnas tillgängligt ofta och mycket.

  4. Transportfordon av olika slag ska i stort sett alltid finnas tillgängligt.

  5. Större kartor för alla dessa fordon att röra sig på.

  6. Fordon ska finnas på kartan, för att välja och vraka. Flygplan som startar på marken.

  7. Vapen som låser på flygfordon ska inte kunna döda på 1 skott (tittar på dig, Fliegerfaust!!!)

  8. Ta bort automatiskt regen av fordon och infanteri - hardcore toggle eventuellt?!?

  9. Mer fokus överlag på teamplay, mer värde i att stötta varandra, mindre värde av att ha hög K/D ratio.

  10. Gör "förstärkningar" mer användbart/tåligt. Sandsäckar o dylikt försvinner direkt efter bygge.

  11. Mer mikro-förstörelse av byggnader och broar samt förmågan att bygga/laga skadorna.

  12. Mindre fokus på mikro-transaktioner. Fler vapen-unlocks ska finnas med som "bas".

  13. Custom Playlists, och möjlighet till att starta egen server redan från start, rankad.

  14. NOLL DLC-content som måste köpas.

Det var iallafall några av mina förslag. Utan att veta vilken tidsperiod spelet kommer vara i, men en variant av "Titan mode" från 2142 hade inte vart helt fel. Hört att det kommer vara större banor med högre spelarantal, så vore ju trevligt med ett spelläge där alla i laget får hjälpas åt för att "ta ner Titan" (eller vad det nu kommer heta).


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

BF1 var nog det mest välpolerade sedan länge, hade riktigt kul i det men det saknade djup. BFV var ett försök att mixtra in lite taktiska moment från spel som Squad, men det föll ganska platt ihop med buggar och knasig balans, tyvärr. BF3 var otroligt häftigt tekniskt och även riktigt kul back in the days oavsett nätkoden.. men vetitusen om Modern är det man vill ha heller, otroligt tröttsamt tema som det finns tusentals spel kring.

Som någon sa, bara fokus inte är på att det ska in 100+ spelare och gigantiska kartor, de två grejerna själva gör inte ett spel bättre, speciellt inte om det faller tekniskt och bara blir en laggig röra. Sedan måste jag säga att BC2 är överhypat, det var otroligt opolerat när Frostbite lanserades till PC och BF3 var ett betydligt bättre spel på alla plan. Single Playern var dock skojj!

Skrivet av PontusT:

De hypar upp som fan, fläskiga trailers som får Michael Bay att skämmas. Brutalt snygga sekvenser med massor av härliga vinklar.
Sen när multiplayer matchen börjar, så fylls spelet av 64 st One man armies där alla ska leka Rambo och rädda dagen i en totalt oorganiserad kaos utan jämförelse, grinig idioter som hoppar in ensamma i stora fordon som rymmer 6 Pers, bara för att sprängas 25 sekunder senare, folk som struntar i order,. snipers som plockar dig direkt där du respawnar,
Ne, har fan fått nog av BF! kallar det hellre BS, ni vet vad det står för..
Tänker tillbaks på 90% av alla BF minnen genom tiderna för min del. Så det är ju mina upplevelser jag beskriver här
Sen har säkert folk skit kul i de spelen.

Det är ju knappast spelets fel, så är det i majoriteten av alla spelen där ute och precis så var det i BF back in the days också. Vill du lira med mer immersion så är det klanmatcher, communitys m.m som gäller. Spel där folk teamworkar i public är otroligt sällsynt, du får kika på spel som SQUAD i så fall som har än rätt mogen publik överlag, där kan man faktiskt hitta riktigt bra teamwork även i pub, och det kan ju bero på att du blir rätt slaktad om du försöker göra något ensam.

Medlem

Allt man hoppades på var en remake av det bästa FPS-spelet genom alla tider. BF2, fan.

Medlem
Skrivet av Meurik:
  1. NOLL DLC-content som måste köpas.

Jag har egentligen inte problem med DLC... Vill kalla det expansionspaket men jag lever väl i tidiga 2000 talet.

Men då ska det alltså vara mycket nytt,
Ta typ som Special Forces till BF2, där tycker jag det var värt att köpa mer content för det var såpass mycket och "coolt" för just det spelet.

Men typ expansionpacks som Northen Strike för 2142 har jag för mig var ren skit, knappt något nytt och konstigt implementerat

BF3s packs var väl också ganska varierande och "värda" sitt pris

BF V är ju dock exempel på inget DLC spel alls, vilket jag tycker var tråkigt, dom lovade iofs mer content än vad som kom, men hade spelet varit bättre hade packs med nya miljöer, ryssland och allt därtill, afrika, tidiga kriget och massa olika scenarion varit riktigt nice

Men men, sånt är upp till var och en

Medlem
Skrivet av totte1015:

Jag har egentligen inte problem med DLC... Vill kalla det expansionspaket men jag lever väl i tidiga 2000 talet.

Har allt vart med sen start av BF-serien. Mitt problem med DLC (som dom tack och lov, skippat i senaste spelet), är att varje gång dom släpper en DLC som kostar pengar för att låsa upp, så delar man upp spelarbasen mellan "dom som har" och "dom som inte har". Minns många gånger förr, när man gick in på en server för att spela några kartor, när matchen var över och servern börja ladda nya kartan, så blev man utsparkad för att man inte hade tillgång till kartan.

Nya vapen och kartor ska finnas med så att alla får tag i det. "Special Forces" till BF2 var som du säger, ett undantag för den införde ändå en hel del nytt. Men problemet kvarstod mellan dom som hade expansionen, och dom som saknade expansionen.

En till punkt jag kunde lagt till, var dag/nytt-cykel. Har ju vart några försök genom åren med BF kartor som är antingen dag eller natt-kartor. Vore kul att spela ett BF-spel där det blir ljusare eller mörkare allt eftersom medans man spelar. Så får man även anpassa sina strategier och utrustning därefter.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av heady89:

Det är ju knappast spelets fel, så är det i majoriteten av alla spelen där ute och precis så var det i BF back in the days också. Vill du lira med mer immersion så är det klanmatcher, communitys m.m som gäller. Spel där folk teamworkar i public är otroligt sällsynt, du får kika på spel som SQUAD i så fall som har än rätt mogen publik överlag, där kan man faktiskt hitta riktigt bra teamwork även i pub, och det kan ju bero på att du blir rätt slaktad om du försöker göra något ensam.

Inte en chans. Så var det verkligen inte back in the day. Till och med på public servrar fick man som ofta helt okej teamwork i de gamla spelen.

I BF1942 och BF2 så spelade folk tillsammans för spelen var designade med det som fokus. Lirade man i fordon fick man förlita sig på att någon med ingenjörs kit kunde hjälpa till och reparera, annars vann man helt enkelt inga strider. Likaså var det med alla kits, man behövde en medic för att överhuvudtaget kunna få tillbaka hälsa, någon med anti-tank möjligheter för att ta ut fordon, etc. etc. Nu gör man inte det längre och det enda folk bryr sig om är poäng, XP och unlocks.. Om laget vinner eller förlorar bryr sig ingen om.

Håller helt med om att mycket av den sortens teamwork återfinns i Squad nuförtiden, men det spelet har ju också rötter i just en Battlefield 2 mod. Det är inte en slump.

Medlem

Förväntar mig att det blir "modern warfare" ett "stort" BF kan inte vara något annat.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Är det bara jag som blir åksjuk av Battlefield serien? (BF4 och senare)

Känns som att dom skruvar upp tempot nåt hysteriskt i varje ny titel. Gillar mer de gamla titlarna där man hinner med lite lättare och att man kan ha nån slags strategi när man spelar. De senaste i serien känns bara som ett jävla pussel i en liten, liten låda som man ruskar runt allt man orkar.

Medlem

BFIV-Modern Lootboxwarfare!

Medlem
Skrivet av Meurik:
  1. Vill gärna se att dom tar tillbaka att fordon spawnas när man plockar en flaggpunkt.

  2. Relaterat till ovan, ta bort möjligheten att spawna inne i tomma fordon.

  3. Fordon ska finnas tillgängligt ofta och mycket.

  4. Transportfordon av olika slag ska i stort sett alltid finnas tillgängligt.

  5. Större kartor för alla dessa fordon att röra sig på.

  6. Fordon ska finnas på kartan, för att välja och vraka. Flygplan som startar på marken.

  7. Vapen som låser på flygfordon ska inte kunna döda på 1 skott (tittar på dig, Fliegerfaust!!!)

  8. Ta bort automatiskt regen av fordon och infanteri - hardcore toggle eventuellt?!?

  9. Mer fokus överlag på teamplay, mer värde i att stötta varandra, mindre värde av att ha hög K/D ratio.

  10. Gör "förstärkningar" mer användbart/tåligt. Sandsäckar o dylikt försvinner direkt efter bygge.

  11. Mer mikro-förstörelse av byggnader och broar samt förmågan att bygga/laga skadorna.

  12. Mindre fokus på mikro-transaktioner. Fler vapen-unlocks ska finnas med som "bas".

  13. Custom Playlists, och möjlighet till att starta egen server redan från start, rankad.

  14. NOLL DLC-content som måste köpas.

Det var iallafall några av mina förslag. Utan att veta vilken tidsperiod spelet kommer vara i, men en variant av "Titan mode" från 2142 hade inte vart helt fel. Hört att det kommer vara större banor med högre spelarantal, så vore ju trevligt med ett spelläge där alla i laget får hjälpas åt för att "ta ner Titan" (eller vad det nu kommer heta).

I mycket håller jag med dig, med fordon som spawnar på marken osv.
Men när låste Fliegerfaust? När jag använde den var den alltid helt manuell.

Jag hoppas på en bra balans mellan hardcore och standard, för att inte dela på spelarna allt för mycket.
Samt mycket fordon och att dessa ska vara effektiva, men även att en välsmord squad ska kunna ta en tank utan att varje person kör 100% anti-tank.

Edit: och skulle gärna se att det utspelar sig på under 70-90 tal, modernare än världskrigen men inte supermodernt som 75% av alla FPS-spel ändå är.


signatur

ASRock B550M-ITX/ac | Ryzen 5 5600X | Noctua NH-L12S | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | 16GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight

Nvidia Shield TV Pro 2017 | LG 65CS | Valve Index

Medlem
Skrivet av Fletchett:

Inte en chans. Så var det verkligen inte back in the day. Till och med på public servrar fick man som ofta helt okej teamwork i de gamla spelen.

I BF1942 och BF2 så spelade folk tillsammans för spelen var designade med det som fokus. Lirade man i fordon fick man förlita sig på att någon med ingenjörs kit kunde hjälpa till och reparera, annars vann man helt enkelt inga strider. Likaså var det med alla kits, man behövde en medic för att överhuvudtaget kunna få tillbaka hälsa, någon med anti-tank möjligheter för att ta ut fordon, etc. etc. Nu gör man inte det längre och det enda folk bryr sig om är poäng, XP och unlocks.. Om laget vinner eller förlorar bryr sig ingen om.

Håller helt med om att mycket av den sortens teamwork återfinns i Squad nuförtiden, men det spelet har ju också rötter i just en Battlefield 2 mod. Det är inte en slump.

Vi har uppenbarligen olika erfarenheter av spelen Jag nötte dem allihop när det begav sig och kan inte påstå att de var någon revolutionerande skillnad mot idag vad gäller public. Visst fanns det servrar som innehöll mer moget folk och var modererade, men jag tror snarare det hade med att man just kunde köra/hyra egna dedis m.m vilket är mer sällsynt idag. BF2 var dock helt klar mer hardcore än dagens BF och ett grymt spel.

Squad är ju inte poppis i teamwork för att det har något med PR att göra utan för vad det är. Spelet är så pass verklighetstroget & nichat att det är svårt att få ut något av spelet om du inte spelar ihop, det är liksom där skojj-faktorn ligger och de flesta råkar inte lira dessa spel av misstag utan pga. genuint intresse för området/temat/mekaniken. Man ser det i de flesta milsims , flygsimmar osv också, otroligt starka men nichade communitys då det är inte är för casuals.

Tro mig jag hade gärna vilja att public på något magiskt sätt får folk att jobba i lag, men människor är människor och anser inte att de är spelens fel att de flesta är idioter eller inkompetenta. Trycker man dessutom ner det i halsen på folk kommer spel som BF aldrig att existera då det inte får någon publik.

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Ni som spelat BF-serien sen start: Vad är det ni vill ha i ett nytt spel? Är det större banor?

1. Commander/Squad-systemet fast mer polerat.
Ansökan om Commander gås efter högst rang.
Poängsystem som uppmuntras att spela för vinst.
Bonuspoäng att följa commanderns order som squadleader, bonuspoäng att följa squadleaderns order som squadmedlem. Verktyg för alla roller. Jag gillade från bf2 att squadleadern var en spawnpunkt och hade då en nyckelroll att överleva bakom fiendelinjen.

2. Modernt/nära framtid

3. Sten, sax, påse-system när det kommer till infanteri, fordon och luft.

4. Hellre en lagom mängd vapen med tydlig karaktär, än överflöd som smörjer över varandra.

5. Public play ska både uppmuntra seriöst spelande men även sandbox och att ha kul.

6. Ge klasser tydlig betydelse, en grupp som har en av varje klass ska kunna bli mer framgångsrik än en grupp med bara snipers.

7. Ett steg framåt i tekniken, pure next gen. Last gen ska inte få följa med.

8. Livesupport, låt spelet leva/växa istället för att göra en bf 6.5 som 4 var för 3 med dlc/expansioner


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Jag har svårt att förstå varför just kvinnor är det man klagar på som orealistiskt och fel, men inte alla orealistiska manliga karaktärer och outfits. Sen när springer det runt gubbar i admiralsuniform på stridsfältet? Mycket mer troligt med kvinnliga snipers.

Känns som att det som vanligt handlar om att man inte vill ha kvinnor i sina krigsspel men inte bryr sig om realism på riktigt. Könet blir syndabocken för hela spelets katastrofala orealism.


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

Medlem
Skrivet av totalwarplayer:

Jag har svårt att förstå varför just kvinnor är det man klagar på som orealistiskt och fel, men inte alla orealistiska manliga karaktärer och outfits. Sen när springer det runt gubbar i admiralsuniform på stridsfältet? Mycket mer troligt med kvinnliga snipers.

Känns som att det som vanligt handlar om att man inte vill ha kvinnor i sina krigsspel men inte bryr sig om realism på riktigt. Könet blir syndabocken för hela spelets katastrofala orealism.

Nu kan iofs säkert någon rätta mig om jag har fel - men jag har för mig att man kan vara en svart kvinna..i tyska armen med. Men det där kommer jag inte ihåg om det faktiskt gick eller om det var spekulationer bara.

Men yes, det var kanske inte den bästa videon. Det finns en hel del annat att haka upp sig på.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Många som klagar här, är det inte bättre att tänka positivt och hoppas att spelet blir bra istället? Bättre att blicka framåt än bakåt.

ELF
Medlem

Ge mig ett nytt BF1942 eller 2142.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av heady89:

BF1 var nog det mest välpolerade sedan länge, hade riktigt kul i det men det saknade djup. BFV var ett försök att mixtra in lite taktiska moment från spel som Squad, men det föll ganska platt ihop med buggar och knasig balans, tyvärr. BF3 var otroligt häftigt tekniskt och även riktigt kul back in the days oavsett nätkoden.. men vetitusen om Modern är det man vill ha heller, otroligt tröttsamt tema som det finns tusentals spel kring.

Som någon sa, bara fokus inte är på att det ska in 100+ spelare och gigantiska kartor, de två grejerna själva gör inte ett spel bättre, speciellt inte om det faller tekniskt och bara blir en laggig röra. Sedan måste jag säga att BC2 är överhypat, det var otroligt opolerat när Frostbite lanserades till PC och BF3 var ett betydligt bättre spel på alla plan. Single Playern var dock skojj!

Det är ju knappast spelets fel, så är det i majoriteten av alla spelen där ute och precis så var det i BF back in the days också. Vill du lira med mer immersion så är det klanmatcher, communitys m.m som gäller. Spel där folk teamworkar i public är otroligt sällsynt, du får kika på spel som SQUAD i så fall som har än rätt mogen publik överlag, där kan man faktiskt hitta riktigt bra teamwork även i pub, och det kan ju bero på att du blir rätt slaktad om du försöker göra något ensam.

Har faktiskt gått i tankarna att försöka hitta klaner och mer arrangerade matcher så det blir mer uppstyrt
För de 10% av BF omgångarna har varit oerhört roliga, och då har jag spelat med polare och vi har kört teamwork

Medlem
Skrivet av heady89:

Squad är ju inte poppis i teamwork för att det har något med PR att göra utan för vad det är. Spelet är så pass verklighetstroget & nichat att det är svårt att få ut något av spelet om du inte spelar ihop, det är liksom där skojj-faktorn ligger och de flesta råkar inte lira dessa spel av misstag utan pga. genuint intresse för området/temat/mekaniken. Man ser det i de flesta milsims , flygsimmar osv också, otroligt starka men nichade communitys då det är inte är för casuals.

Inte heller riktigt det jag menade, utan helt att PR kom ut ifrån BF2. Mycket av hur själva en "squad" är ihopsatt kom ifrån standard BF2. Likaså den stora fokusen på kartan - till skillnad från moderna Battlefield spel, så tittade man konstant på kartan i de äldre spelen. Detta för att kunna göra taktiska drag och se var man kunde göra störst skillnad. I de nya spelen tar till och med jag aldrig upp kartan, det behövs helt enkelt inget tänkande. Det är bara att klicka spawn och panga på i bästa CoD stil.

Skrivet av heady89:

Tro mig jag hade gärna vilja att public på något magiskt sätt får folk att jobba i lag, men människor är människor och anser inte att de är spelens fel att de flesta är idioter eller inkompetenta. Trycker man dessutom ner det i halsen på folk kommer spel som BF aldrig att existera då det inte får någon publik.

Jag tror att det går. Kräver bara rätt speldesign och ett tydligt mål vad resultatet ska vara. Battlefield har tappat sin identitet och försöker mer och mer tilltala alla olika typer av spelare. Då blir resultatet bara blä. Istället borde de gå tillbaka till början av spelserien. Där var det teamwork, taktik och en fokus på storskaliga slag med stridsfordon... inte bara springa omkring i bokstavlig tunnel och hålla avtryckaren inne tills ammon tar slut *host* Operation Metro.

Skriv svar