Spana in slafsskräckisen Ill

Robot
Spana in slafsskräckisen Ill

Realistiskt lemavlägsnande i imponerande teknikdemo.

#clout-games, #ill


Medlem

Ser kul ut med all slafs


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

KoP
Medlem

Dead Space vibbarna är starka. En av grejjerna med Dead Space var ju att man kunde kapa lemmar till höger och vänster.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av KoP:

Dead Space vibbarna är starka. En av grejjerna med Dead Space var ju att man kunde kapa lemmar till höger och vänster.

Samt upp OCH ner!


signatur
Medlem
Medlem

Det där kan bli något! Hoppas någon drake plockar upp det.

Medlem

Kommer tredje delen av spelet heta: Ill III


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Har följt detta projekt lite och värt att notera och som även smått nämndes i artikeln så är detta inte i produktion utan är mer proof of concept. Jag tror men är inte säker att trailern är en scriptad sekvens renderad i Unity. En cinematic typ. Snubben som gör detta har gjort andra spelliknande projekt men detta är det första som gjorts i Unity och som förhoppningsvis ska bli ett riktigt spel. Väldigt lång bit kvar tills detta kan bli något men det ser extremt ballt ut så jag håller tummarna

Medlem

Jisses! I like it!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Snälla gud o Jesus™. Låt detta bli ett riktigt spel. Detta är min typ av realism. Mäktigt att kunna dela kroppsdelar med hagelbrakare. Såg otroligt fränt ut. Måtte det nu bli investerat i.

* Satt faktiskt bokstavligen och käkade lunch under tiden. Det gav lite mer inlevelse i min hemmagjorda nudel/köttgryta.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Fiigaro:

Har följt detta projekt lite och värt att notera och som även smått nämndes i artikeln så är detta inte i produktion utan är mer proof of concept. Jag tror men är inte säker att trailern är en scriptad sekvens renderad i Unity. En cinematic typ. Snubben som gör detta har gjort andra spelliknande projekt men detta är det första som gjorts i Unity och som förhoppningsvis ska bli ett riktigt spel. Väldigt lång bit kvar tills detta kan bli något men det ser extremt ballt ut så jag håller tummarna

"Rendered real-time in Unreal Engine" men ja, förmodligen hårt scriptat. Särskilt när zombien sträcker sig efter ett tillhygge, och masken sedan drar iväg. Hoppas de får till ett demo iaf.


signatur
Medlem

Sjukt häftigt. Önskar att fler Tech Demo's faktiskt blev fullt utvecklade spel. Älskar hur detaljerat allting verkar vara här, inte bara slafset, men animationerna och ljuddesignen ger gravitas till varje rörelse och handling.

Sista klippet med minbossen fick mig att tänka på den här scenen.

Medlem

Den scenen när personen skjuter bort huvudet, hur kroppen ramlade ihop i en vattenpöl är väldigt imponerande och häftigt. 😎


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Ser häftigt ut men nog svårt att överföra till spel helt och hållet.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Ser häftigt ut men nog svårt att överföra till spel helt och hållet.

Ett lite långsammare skräckspel är nog detta som gjutet för.

Medlem

Det där såg riktigt intressant ut!
Hoppas att det blir mer variation när det är klart!


signatur

autograph

Varför hade alla zombies Vattenskalle ?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Sjukligt snyggt!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Varför hade alla zombies Vattenskalle ?

allergier

1
Skriv svar