Lead and Gold: Gangs of the Wild West

Medlem

Men hur är det kan man bara spela 3:e person?

Medlem

gillar videon

Medlem

Ok, ge mig en recension nu istället för sånt här dravvel. Säger ju inte speciellt mycket om vare sig grafik/ljud/musik/underhållning. Eller jo, jag har förstått att det plingar och texten ändrar färg när man gör crits och headshots...

Medlem

Småpoetisk och välfyllt med roliga formuleringar, måhända underhållande, men recension vill jag inte kalla det.
Man blev bara alltmer irriterad (övervägde att sluta läsa).

EDIT:
Mängder smör, men bröd?
MAO.. detta utspritt i en ~2-4sidig torr info-recension, JA!


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Är det singelplayer? Multiplayer? Vad finns det för gamemodes? Flyter det? Recensionen gav mig ingenting, kändes som jag lika gärna kunnat läst vilken random westernbok som helst.

Medlem
Skrivet av Blodsbrorsan:

Gunslinger klassen känns överlägsen, det är bara på väldigt långa avstånd som han inte regerar. @toast; gruvarbetaren är väl ändå tänkt att vara närstridsesset med sin hagelbrakare. Men även där tycker jag pistolslingaren är bättre som tömmer ett klipp i magen på bråkdelen av en sekund. För övrigt är det bara dom två vars specialegenskaper används flitigt. Deputys och Trappers specialare är nästan värdelösa i ett så snabbt och stressigt spel som detta, särskilt Trapperns fälla som är väldigt "situational" (bra på vissa banor, kass på andra).

jo hagelbrakare i all ära sätter man träffarna så är det väll klart och betalt, Gunslingern har väll lite fördel att han har lite fler skott att spendera på näst kommade offer utan att behöva stå o fippla med ammo efter två salvor.
Men jag måste nog säga att jag gillar att spela som Deputy bäst, deras lagbonus till hälsa är trevlig och geväret är händigt, förmågan att märka ut fienden till det övriga laget är inte helt fel då gängmedlemmar slipper springa i bakhåll eller vet åt vilket håll de ska sikta om inte annat.

Hoppas de släpper fler banor med tiden också!:)


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Vore ju kanske trevligt att läsa något om själva spelet istället för en historia från din söndag eftermiddag.

Medlem

För alla er som gnäller på recentionen då, Det är att jämföra med ett TF2 i vilda västern miljö, multiplayer spel i ganska snabb flöde, underhållande, ganska enkelt att lära sig och rakt på till utseende och taktik, vill man ha nått mer avancerat och grafiskt bländande i Västern Miljö så finns Call of Juares 2 och än bättre verkar Red Dead Redemptions med sitt Free Roam bli/vara.

För tillfället är det spelarskapade servrar som kan vara laggiga och otydliga med hur många som faktiskt spelar på servern. Spelet innehåller förnärvarande 6 kartor & 6 spelvarianter + övningsläget och dessa är; shootout = team deathmatch, conquest = håll kontrollen över flaggor, greed = sammla guldsäckar till ditt lags bas, powder keg = ena laget ska försöka spränga object på kartan med speciella krut tunnor, Robbery = ena laget ska spränga ett kassavalv och försöka sno tre säckar guld och Gold Fever är ett läge för 2 personer coop eller i singleplayer där man ska försöka sammla på sig guld samtidigt som man bekämpar en evig ström av spawnade AI bottar.


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Bussigt toast

Bank robbery fanns i wild west (rtcw mod) de va kul.
"ånej här kommer banditerna hjälp!" XD


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Cowbojsarspel är alltid kul, men jag kan inte komma över att det fula interfaces tar upp alldeles för mycket plats...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Härligt med lite westernspel värda namnet! Går i väntans tider och suktar efter Red Dead och snubblade över denna recension.

Jag uppskattade recensentens grepp att skriva en lite annorlunda recension. Kul att se att det finns begåvade skribenter som höjer sig över fjortis-sms-nivån. Även om alla inte uppskattar det är det kul att som vuxen gamer få lite intellektuell stimulans när man läser om spel.

Medlem

Verkar grymt skoj

Synd det där med GRIN som också medverkade i detta spel:P

Medlem

Riktigt skön recension.
@Call of Duty
"Och du beskrev bara tre klasser, fast det står "sist av oss fyra", eller vad det inte klasserna du beskrev? "
Fel, han beskrev alla fyra. Han själv var ju en av dem.

Verkar som om spelet är riktigt bra. Kul att få lite annorlunda läsning här. Alla formella har man ju utanför. Good job!


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Ser ut som TF2 fast i Western och med levlar

Medlem

Köpte precis spelet efter läst lite här...hittade en server med 1 person och laggade som fasn....poppis spel :/

Medlem

Köpte spelet nu ikväll och lirat det nu i ett par timmar med en polare. Sjukt roligt.

Anledningen till att man ibland inte ser några servrar är för att serverbrowsern är inställd på att inte visa spel som är fulla, därav ser man inte så många ibland.
Dedikerade servrar är påväg läste jag också btw.

12
Skriv svar