EA har sålt 52 miljoner Star Wars-spel

Robot
EA har sålt 52 miljoner Star Wars-spel

Rösta - vilket av dem är bäst?


Medlem

Battlefront 2015! ❤

Medlem

Jag älskar old republic. Så det är en solklar etta för mig.
annars så är Fallen Order riktigt bra.
Har hört att Battlefront 2 blev riktigt bra efter ett tag (efter skandalerna) men väntar tills att EA Play går med gamepass till pc innan jag spelar det.
Har spelat lite squadrons men har inte kommit in i det än, verkar ok.

Vill då tillägga att de har ju inte släppt några direkt dåliga spel. bara väldigt få.
Plus att Old Republic släpptes 2011 så det va innan de fick exklusiviteten,

Medlem

Battlefield 2015 var jävligt coolt för det kändes precis som att vara i en av filmerna. Top notch grafik och ljud. Men spelet, precis som uppföljaren, var lite för arkadigt för min smak. Tröttna tyvärr snabbt!

The Old Republic hade jag väldigt kul med första 4-6 månaderna det släpptes. Vår lilla guild var skitbra och stekte allt i PVP. Vi fick en av de större pvp guildens att ge upp/byta server. Kul spel men rent tekniskt har det mycket brister. Lite för mycket "WoW Klon" i mitt tycke också.

Jedi Fallen Order är nog favoriten av EA spelen. Riktigt kul spel som påminde om de gamla Jedi Knight spelen som jag älskade. Ser fram emot en uppföljare. Det är så mycket som kan göras både bättre och större.

Medlem

Klickade fel på röstsaken, inget av dessa var värd min röst. Det bästa är ju kotor av bioware.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Jag tycker faktiskt Battlefront II är helt fantastiskt. Lätt bäst på listan. Det är så skönt att bara hoppa in och kötta lite och njuta av den vackra Star Wars-grafiken och musiken. Ingenting är särskilt avancerat och motorn är lättdriven fastän den ser så amazing ut än.

Synd bara att EA stoppat supporten och inte släpper content eller updates längre...


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Från ett story perspektiv , säger jag Star Wars: The Old Republic
Ex snipers story ark, är sjukt bra.

Men som mmo failade det ganska hårt för mig, men spelade iaf ett år


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Röstar på: Inget! 😄

Medlem

Jedi Fallen Order var en riktig höjdare. Bättre än jag väntat mig måste jag säga.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Haha bilden gjorde mig förvirrad. Jag som funderade på om jag skulle rösta på Star Wars: Battlefront 2004!

Medlem

bara ett rollspel släppt så enkel röstning. Bra fram tills man blir maxlevel dessutom. hade vart bättre som singel eller multiplayer istället för mmo

1
Skriv svar