Hur potent är postapokalypsen i Potentia? Spana in trailer för denna Last of Us-kopia

Robot
Hur potent är postapokalypsen i Potentia? Spana in trailer för denna Last of Us-kopia

Last of Us i Blåvitts sortiment.

#potentia


Medlem

Den där grafiken och animationerna såg ut att vara hämtade från förra årtioendet, tidig del. Helt intetsägande trailer också. Pass.


signatur

I drank what?

Medlem

The puns👌🏻😂

eld
Medlem

får flashbacks till hunt down the freeman

Medlem

Ser ju faktiskt helt förfärligt ut detta, man kanske ska testa demot bara för att ge det en chans dock. Ser ju ut som en så otroligt idéfattig klon.

Medlem

Till och med karaktärerna ser ut att vara en kopia på Joel och Ellie.

Ja herregud😅. Snacka om att musiken gjorde trailern där.

Medlem

Hittills är manuset det som sticker ut mest.

ELF
Medlem

Sluta klaga. Tur att det finns någon som vill ge oss Last of Us.. .


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

The Last of Us BINGO!
Demot var för övrigt 2 av 5.
Mekaniskt och tekniskt fungerade det ändå över förväntan.
Allt annat fullständigt elände.

KoP
Medlem

Är det PS2 versionen som trailern avser?

Medlem
eld
Medlem
Skrivet av ELF:

Sluta klaga. Tur att det finns någon som vill ge oss Last of Us.. .

"we already have last of us at home"

last of us at home:

Medlem

Ser ut som ett skolprojekt där de fått i uppgift att kopiera hela Last Of Us så gott de kan med lite korrigering så de inte blir stämd.

Medlem

Fyfasen, har spelutvecklare ingen skam i kroppen? 😁👍

Medlem
Skrivet av Mirage:

Den där grafiken och animationerna såg ut att vara hämtade från förra årtioendet, tidig del. Helt intetsägande trailer också. Pass.

Jo, men det är 4st som gör spelet. Till skillnad från Last of Us som har/hade 481st.

Nu har jag inte spelat Last Of Us, men det jag sett från videos gör att jag tycker detta spelet är väldigt likt (om vi bortser från ren kvalite då).

De känns som de tagit på sig lite väl stort projekt för så få människor, men man kan ju hoppas de lär av sina misstag.
Trots allt är det ju trevligt att se fler som ger sig på att göra spel.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Jo, men det är 4st som gör spelet. Till skillnad från Last of Us som har/hade 481st.

Nu har jag inte spelat Last Of Us, men det jag sett från videos gör att jag tycker detta spelet är väldigt likt (om vi bortser från ren kvalite då).

De känns som de tagit på sig lite väl stort projekt för så få människor, men man kan ju hoppas de lär av sina misstag.
Trots allt är det ju trevligt att se fler som ger sig på att göra spel.

Imponerande att de bara är fyra personer, som jag skrivit tidigare så fungerar det faktiskt rätt bra spelmekaniskt och ser helt okej ut, ljussättningen är lite väl platt dock. Men ja det är ju superkul att fler ger sig på spelutveckling och jag hoppas att de fortsätter utvecklas och kanske lägger lite mer krut på manus i fortsättningen.

It's not a lake, it's an ocean

Lite charmigt ändå. The Last of Us+Days Gone+tidig PS3-grafik.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Blir nog riktigt skräp !

Petentia saknar nog just potentialen !

Medlem

Imponerande med tanke på personalstyrkan, men de kanske hade mått bra av att ta in någon i teamet som kan stå för idéer, manusskriveri och annat som utvecklarna uppenbart saknar.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem
Skrivet av Kamikazeb:

https://cdn.akamai.steamstatic.com/steam/apps/606980/extras/t...

Ser ju faktiskt helt förfärligt ut detta, man kanske ska testa demot bara för att ge det en chans dock. Ser ju ut som en så otroligt idéfattig klon.

Tjejen på bilden ser ju nästan på pricken ut som Elena från Uncharted och gubben ser ut som en blandning mellan Joel och Nathan Drake.

Illa!

Medlem

Alltså varför gör man spel som verkar ha målbilden "Precis som X fast dassigare".


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Ehm, såg ju riktigt risigt ut imo

Medlem

Haha

1
Skriv svar